Customer service to dział obsługi klienta. Miejsce, do którego za pomocą dowolnego kanału komunikacji (infolinia, numer stacjonarny, komórkowy, sms, mail) odbiorca może skierować wszelkie pytania, wątpliwości, zażalenia czy prośby dotyczące twojego produktu, usługi czy zawieranych transakcji. Oto 5 elementów, na które warto zwrócić uwagę, by twój dział kontaktu z klientem działał na najwyższym poziomie.
Wiadomości e-mail, które zatytułujesz "potwierdzenie zamówienia" to bardzo dobry nośnik marketingowy. Przy odrobinie wysiłku włożonego w ułożenie określonej treści takiego mailingu, możesz wykorzystać go do budowania zaufania oraz lojalności klientów twojego sklepu internetowego.
Jak zatrzymać klientów i zachęcić ich do powrotu do Twojego sklepu? Zobacz, jak działają programy lojalnościowe w sklepie internetowym i dlaczego warto je wykorzystać w e-commerce.
Nie trzeba mieć tysięcy złotych monet, by otworzyć wymarzony biznes. Czy wiesz, że w dzisiejszych czasach możesz zarabiać na... śmieciach. A dokładnie oprzeć działanie własnej firmy na trendzie zero waste i wykorzystać to, co już nikomu niepotrzebne.
Tytuł tego wpisu równie dobrze mógłby brzmieć: jak uniknąć klauzul niedozwolonych i luk informacyjnych w regulaminie sklepu internetowego. To są właśnie dwa podstawowe kryteria, które decydują o tym, czy Twój regulamin sklepu jest bezpieczny i czy oferujesz swoim klientom właściwe warunki świadczenia usług. Sprawdź, co powinien zawierać prawidłowy regulamin sklepu internetowego oraz wskazówki, czego należy w nim unikać.
Jak założyć własną firmę? Na początku najważniejszy jest oczywiście pomysł na biznes. Ale to nie wszystko. Musisz zadbać jeszcze o formalności - ZUS, podatki, dokumentację. Co musisz wiedzieć przed otwarciem sklepu internetowego? Podpowiadamy.
Popularność transmisji online to prawdziwy fenomen, również w e-commerce. Dlaczego warto wykorzystać sprzedaż na żywo do rozwoju sklepu internetowego? I jak to zrobić? Oto kilka najważniejszych informacji.
W sieci nie brakuje poradników i zestawień na temat tego, co trzeba robić, by osiągnąć w życiu i biznesie sukces. Powiedzmy jednak o tym, czego unikać, żeby rzeczywiście móc takowym się cieszyć.
Ogromnym plusem własnego e-biznesu jest to, że możesz z nim wystartować z dowolnego miejsca. Nie potrzebujesz biura, możesz zacząć działać z domu. To spora oszczędność czasu i pieniędzy. Ale jak nie dać się rozpraszaczom i zachować skupienie? Zobacz, jak stworzyć idealne warunki wspierające efektywność pracy.
Pozyskiwanie nowych klientów jest niezbędne dla rozwoju każdej firmy. Sprawdź, czym jest email marketing, jak go dobrze wykorzystać w sklepie internetowym i na co zwracać uwagę, by przynosił efekty.
Co składa się na strategię marki i dlaczego ma ona takie znaczenie? Sprawdź, czy branding Twojego e-biznesu jest dobrze przemyślany.
Nie ma jedyne słusznej recepty na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym, ale tych kilka prostych zabiegów pomoże Ci osiągnąć spore efekty.
Reklamy produktowe to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zwiększanie sprzedaży online. Sprawdź, jak działają i co Twój sklep internetowy zyskuje dzięki Google Shopping.
Co nowego w e-handlu? Poznaj najważniejsze trendy e-commerce i sprawdź je u siebie.
Frimowy profil na Facebooku lub Instagramie to w nowoczesnym e-biznesie już za mało. Coraz więcej marek korzysta teraz z TikToka. Zobacz, dlaczego warto się tam pojawić i jak dzięki reklamie na TikToku możesz wyprzedzić swoją konkurencję.
Jeśli tu jesteś, to pewnie właśnie szukasz pomysłu na biznes online i rozważasz założenie firmy. Chcesz rozpocząć własną działalność, obserwujesz inne sklepy internetowe i zastanawiasz się, który kierunek wybrać i jak zacząć zarabiać konkretne pieniądze?
Wprowadzenie piksela Facebooka spowodowało spore zamieszanie w branży ecommerce. Do dzisiaj dostajemy wiele pytań na ten temat od naszych klientów. W poniższym artykule dowiesz się wszystkich niezbędnych informacji na ten temat.
Kupujący online często odwlekają decyzję o faktycznym zakupie, myśląc “a może to mi niepotrzebne” czy “jeszcze się zastanowię”. Warto jednak wykorzystać ten moment i ponownie skusić potencjalnego klienta do zakupu. Jak dotrzeć do osób, które odwiedziły Twój sklep, a ostatecznie nie złożyły zamówienia?