Skuteczna sprzedaż w Internecie. Wszystko, co musisz wiedzieć.

Dowiedz się, jak założyć sklep internetowy i zamień swoją pasję w biznes. Poznaj wskazówki, jak oszczędzić czas, dotrzeć do klientów i zwiększyć sprzedaż.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Sprzedaż internetowa a kasa fiskalna - co musisz wiedzieć?

Przymierzając się do prowadzenia sklepu internetowego, musisz sprawdzić, czy w związku ze swoim rodzajem działalności masz obowiązek posiadania kasy fiskalnej. Niektóre rodzaje sprzedaży internetowej są bowiem objęte obowiązkiem ewidencjonowania ich na kasie rejestrującej i nie ma tu znaczenia, czy jesteś płatnikiem VAT czy nie.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
April 24, 2023

Strategia cenowa: czym kierować się w trakcie ustalania cen?

Zanim zaczniesz sprzedawać swoje produkty w Internecie, musisz ustalić ich ceny. Opracowanie polityki cenowej powinno być jednak dobrze przemyślane - musi brać pod uwagę nie tylko tak wyczekiwane zwiększenie zysków, ale i zachowania konsumentów, popyt czy działania konkurencji, w tym liderów rynku. Na co zwracać uwagę, przystępując do opracowania strategii cenowej? Podpowiadamy, w jaki sposób możesz zbudować swoja przewagę rynkową.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
April 20, 2023

Jak założyć działalność gospodarczą, czyli rejestracja firmy krok po kroku

Jeśli masz pomysł na prowadzenie własnego biznesu, pewnie rozważasz też podjęcie decyzji o rozpoczęciu własnej działalności gospodarczej. Ale czy wiesz, jak założyć firmę? Jak przejść tę procedurę krok po kroku?

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
April 14, 2023

Informacja prasowa, którą będą chciały przeczytać media

Jak napisać informację prasową i czy istnieje na nią idealna recepta? Czy pisanie informacji prasowej o marce modowej różni się od notek z innych branż? Sprawdź.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
April 1, 2023

Czym jest customer service i jak dzięki sprawnej obsłudze klienta zbudujesz z nim trwałe relacje

Customer service to dział obsługi klienta. Miejsce, do którego za pomocą dowolnego kanału komunikacji (infolinia, numer stacjonarny, komórkowy, sms, mail) odbiorca może skierować wszelkie pytania, wątpliwości, zażalenia czy prośby dotyczące twojego produktu, usługi czy zawieranych transakcji. Oto 5 elementów, na które warto zwrócić uwagę, by twój dział kontaktu z klientem działał na najwyższym poziomie.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
March 1, 2023

Jak powinien wyglądać e-mail dotyczący potwierdzenia zamówienia?

Wiadomości e-mail, które zatytułujesz "potwierdzenie zamówienia" to bardzo dobry nośnik marketingowy. Przy odrobinie wysiłku włożonego w ułożenie określonej treści takiego mailingu, możesz wykorzystać go do budowania zaufania oraz lojalności klientów twojego sklepu internetowego

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
February 25, 2023

4 sposoby na programy lojalnościowe dla klientów

Jak zatrzymać klientów i zachęcić ich do powrotu do Twojego sklepu? Zobacz, jak działają programy lojalnościowe w sklepie internetowym i dlaczego warto je wykorzystać w e-commerce. 

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
February 22, 2023

Pomysły na biznes z małym kapitałem początkowym

Nie trzeba mieć tysięcy złotych monet, by otworzyć wymarzony biznes. Czy wiesz, że w dzisiejszych czasach możesz zarabiać na... śmieciach. A dokładnie oprzeć działanie własnej firmy na trendzie zero waste i wykorzystać to, co już nikomu niepotrzebne.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
November 14, 2022

Jak dobrze napisać regulamin sklepu internetowego

Tytuł tego wpisu równie dobrze mógłby brzmieć: jak uniknąć klauzul niedozwolonych i luk informacyjnych w regulaminie sklepu internetowego. To są właśnie dwa podstawowe kryteria, które decydują o tym, czy Twój regulamin sklepu jest bezpieczny i czy oferujesz swoim klientom właściwe warunki świadczenia usług. Sprawdź, co powinien zawierać prawidłowy regulamin sklepu internetowego oraz wskazówki, czego należy w nim unikać.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
October 13, 2022

Zakładanie firmy - krok po kroku

Jak założyć własną firmę? Na początku najważniejszy jest oczywiście pomysł na biznes. Ale to nie wszystko. Musisz zadbać jeszcze o formalności - ZUS, podatki, dokumentację. Co musisz wiedzieć przed otwarciem sklepu internetowego? Podpowiadamy.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
September 1, 2022

Transmisje sprzedażowe - czym jest live commerce?

Popularność transmisji online to prawdziwy fenomen, również w e-commerce. Dlaczego warto wykorzystać sprzedaż na żywo do rozwoju sklepu internetowego? I jak to zrobić? Oto kilka najważniejszych informacji.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
August 19, 2022

Chcesz osiągnąć sukces w życiu i biznesie? Przestań robić tych 8 rzeczy!

W sieci nie brakuje poradników i zestawień na temat tego, co trzeba robić, by osiągnąć w życiu i biznesie sukces. Powiedzmy jednak o tym, czego unikać, żeby rzeczywiście móc takowym się cieszyć.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
August 7, 2022

5 sposobów na efektywną pracę z domu

Ogromnym plusem własnego e-biznesu jest to, że możesz z nim wystartować z dowolnego miejsca. Nie potrzebujesz biura, możesz zacząć działać z domu. To spora oszczędność czasu i pieniędzy. Ale jak nie dać się rozpraszaczom i zachować skupienie? Zobacz, jak stworzyć idealne warunki wspierające efektywność pracy.

Marta Mikos
Marta Mikos
July 31, 2022

Skuteczny e-mail marketing w e-commerce. Jak budować listę mailingową?

Pozyskiwanie nowych klientów jest niezbędne dla rozwoju każdej firmy. Sprawdź, czym jest email marketing, jak go dobrze wykorzystać w sklepie internetowym i na co zwracać uwagę, by przynosił efekty.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
July 12, 2022

Kim jesteś i co chcesz osiągnąć? Czyli strategia marki w skrócie

Co składa się na strategię marki i dlaczego ma ona takie znaczenie? Sprawdź, czy branding Twojego e-biznesu jest dobrze przemyślany.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
June 29, 2022

12 sposobów na to, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

Nie ma jedyne słusznej recepty na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym, ale tych kilka prostych zabiegów pomoże Ci osiągnąć spore efekty.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
June 23, 2022

Poznaj Google Shopping, czyli reklamy produktowe w wyszukiwarce

Reklamy produktowe to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zwiększanie sprzedaży online. Sprawdź,  jak działają i co Twój sklep internetowy zyskuje dzięki Google Shopping.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
June 8, 2022

5 trendów w e-commerce, o których musisz wiedzieć

Co nowego w e-handlu? Poznaj najważniejsze trendy e-commerce i sprawdź je u siebie.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
May 16, 2022
Wróć do strony głównej

krok 1 / 3

Testuj sklep internetowy Shoper przez 14 dni za darmo

Podając adres e-mail, akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności

krok 2 / 3

Załóż sklep w 1 minutę
i korzystaj 14 dni za darmo

Dane do logowania otrzymasz na podany numer telefonu

Twój numer jest bezpieczny. Nie przekażemy go żadnej innej firmie.

Tymczasowa nazwa sklepu to: {host}

Możesz ją zmienić w każdej chwili.

krok 3 / 3

Załóż sklep w 1 minutę
i korzystaj 14 dni za darmo

86% taniej
Shoper Standard w promocji 2988 zł 419 zł netto / pierwszy rok