W przypadku większości sklepów internetowych w Polsce ceny ustalane są w bardzo prosty sposób – spójrzmy na konkurencję i na tej podstawie zadecydujmy czy będziemy sprzedawali trochę taniej lub trochę drożej.
Jeśli masz pomysł na własny biznes, firmę online czy sklep internetowy, pewnie rozważasz też podjęcie działalności gospodarczej. Czy wiesz, jak to zrobić? Jak założyć własną firmę krok po kroku? Jak wygląda rejestracja działalności? Zobacz, co rzeczywiście oznacza prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej i z czym się wiążę.
Jak napisać informację prasową i czy istnieje na nią idealna recepta? Czy pisanie informacji prasowej o marce modowej różni się od notek z innych branż? Sprawdź.
Jeśli tu jesteś, to pewnie właśnie szukasz pomysłu na biznes online i rozważasz założenie firmy. Chcesz rozpocząć własną działalność, obserwujesz inne sklepy internetowe i zastanawiasz się, który kierunek wybrać i jak zacząć zarabiać konkretne pieniądze?
Wprowadzenie piksela Facebooka spowodowało spore zamieszanie w branży ecommerce. Do dzisiaj dostajemy wiele pytań na ten temat od naszych klientów. W poniższym artykule dowiesz się wszystkich niezbędnych informacji na ten temat.
Kupujący online często odwlekają decyzję o faktycznym zakupie, myśląc “a może to mi niepotrzebne” czy “jeszcze się zastanowię”. Warto jednak wykorzystać ten moment i ponownie skusić potencjalnego klienta do zakupu. Jak dotrzeć do osób, które odwiedziły Twój sklep, a ostatecznie nie złożyły zamówienia?
Jak pozyskać lojalnych klientów, których do przejścia do konkurencji nie skuszą nawet mniejsze koszty produktu czy usługi? Musisz zadbać o coś, co w dzisiejszych czasach nabiera coraz większego znaczenia, czyli o wysoką jakość obsługi klienta. Z tego artykułu dowiesz się, od czego zależy dobry customer service i jak możesz go ulepszyć.
Wnętrze jest ważne - to prawda. Ale co jeśli klient musi dokonać wyboru pomiędzy tak samo dobrymi produktami? Wtedy z pewnością wybierze ten atrakcyjniej opakowany, ponieważ dojdzie do wniosku, że jest bardziej wartościowy. W końcu producent zadbał o każdy detal - nawet opakowanie. Ale czy na pewno opakowanie produktu jest tylko detalem?
Nieważne, czy masz już swój biznes e-commerce, czy też dopiero planujesz go otworzyć. Dobrze przygotowana strategia rozwoju to klucz do sukcesu. W świecie e-commerce wszystko szybko się zmienia, dlatego warto szukać takich rozwiązań finansowych, które stale dostosowują się do potrzeb i możliwości nowych firm.
Sprawdź standardowe wymiary grafik stosowane na Facebooku w różnych okolicznościach.
Chcesz promować swój sklep w social mediach i zastanawiasz się, jak mieć więcej obserwujących na Instagramie? Nie ma na to jednego magicznego zaklęcia. Podpowiemy Ci jednak kilka sposobów na to, jak zdobyć followersów na Insta.
Z tego artykułu dowiesz się jak założyć sklep internetowy, a także: dlaczego warto mieć sklep internetowy, jaką platformę e-commerce wybrać, jakie kanały i narzędzia marketingowe wykorzystać, aby wystartować z pierwszą sprzedażą.
Wielu marketerów utożsamia kody promocyjne jedynie z łatwym sposobem na zwiększanie sprzedaży. W rzeczywistości jednak, wykorzystanie unikatowych kodów może być świetną metodą na badanie rynku i dopasowanie odpowiedniej strategii do Twojego biznesu. Oto sześć sposobów na wykorzystanie kodów promocyjnych i korzyści jakie mogą z nich płynąć.
Pozytywne myślenie często jest trywializowane. Mówi się, że pozwoli ono na osiągnięcie bogactwa, a od osób zajmujących się coachingiem słyszymy “miej pozytywne nastawienie, a możesz osiągnąć wszystko”. Niestety, to nieprawda. Samo hasło "miej pozytywne myśli" nie wykona za nas wszystkich zadań, ani nie będzie za nas pracować. Jak myśleć pozytywnie? Spróbuj z tymi pomysłami.
Optymalizacja sklepu internetowego pod SEO to zabiegi związane m.in. ze strukturą strony i treściami, które się na niej znajdują. Twój sklep internetowy będzie miał szansę znaleźć się na pierwszych stronach listy bezpłatnych wyszukiwań, jeśli zadbasz, by stał się Google-friendly. Wzrosną również szanse na to, że klient podczas swoich poszukiwań znajdzie właśnie Twoje produkty lub usługi.
Produkty cyfrowe to produkty dostępne wyłącznie w wersji elektronicznej. Są to między innymi: ebooki, poradniki, podcasty, filmy, pliki do wydruku, szablony, grafiki, plany treningowe, jadłospisy czy kursy online, do których kupujący otrzymuje niemalże nieograniczony dostęp z dowolnego urządzenia.
Lojalni klienci to klienci najcenniejsi - o tym wiedzą wszyscy, którzy prowadzą własną firmę. Sprzedaż utrzymuje się wtedy na wyższym poziomie, a nas dodatkowo rozpiera duma, widząc zadowolonych klientów, którzy z chęcią do nas wracają. Specjaliści od marketingu jak mantrę powtarzają, że pozyskanie nowego konsumenta może wiązać się z nawet 6 razy wyższym kosztem niż utrzymanie obecnego.
200 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, średnio 60 milionów zdjęć publikowanych codziennie oraz 8,5 tysiąca lajkowanych fotografii co sekundę (!) - statystyki mówią same za siebie. Musisz być tam, gdzie jest Twój klient.