Tytuł tego wpisu równie dobrze mógłby brzmieć: jak uniknąć klauzul niedozwolonych i luk informacyjnych w regulaminie sklepu internetowego. To są właśnie dwa podstawowe kryteria, które decydują o tym, czy Twój regulamin sklepu jest bezpieczny i czy oferujesz swoim klientom właściwe warunki świadczenia usług. Sprawdź, co powinien zawierać prawidłowy regulamin sklepu internetowego oraz wskazówki, czego należy w nim unikać.
Jak założyć własną firmę? Na początku najważniejszy jest oczywiście pomysł na biznes. Ale to nie wszystko. Musisz zadbać jeszcze o formalności - ZUS, podatki, dokumentację. Co musisz wiedzieć przed otwarciem sklepu internetowego? Podpowiadamy.
Popularność transmisji online to prawdziwy fenomen, również w e-commerce. Dlaczego warto wykorzystać sprzedaż na żywo do rozwoju sklepu internetowego? I jak to zrobić? Oto kilka najważniejszych informacji.
Jak działa dropshipping i dlaczego jest najłatwiejszym sposobem na wejście w e-commerce? Sprawdź najważniejsze informacje.
W sieci nie brakuje poradników i zestawień na temat tego, co trzeba robić, by osiągnąć w życiu i biznesie sukces. Powiedzmy jednak o tym, czego unikać, żeby rzeczywiście móc takowym się cieszyć.
Ogromnym plusem własnego e-biznesu jest to, że możesz z nim wystartować z dowolnego miejsca. Nie potrzebujesz biura, możesz zacząć działać z domu. To spora oszczędność czasu i pieniędzy. Ale jak nie dać się rozpraszaczom i zachować skupienie? Zobacz, jak stworzyć idealne warunki wspierające efektywność pracy.
Wiadomości e-mail wysyłane do klientów z potwierdzeniem zamówienia można wykorzystać jako bardzo dobry nośnik marketingowy, który pomoże nam zbudować zaufanie oraz lojalność konsumentów.
Jak zatrzymać klientów i zachęcić ich do powrotu do Twojego sklepu? Zobacz, jak działają programy lojalnościowe i dlaczego warto je wykorzystać w e-commerce.
Pozyskiwanie nowych klientów jest niezbędne dla rozwoju każdej firmy. Sprawdź, czym jest email marketing, jak go dobrze wykorzystać w sklepie internetowym i na co zwracać uwagę, by przynosił efekty.
Co składa się na strategię marki i dlaczego ma ona takie znaczenie? Sprawdź, czy branding Twojego e-biznesu jest dobrze przemyślany.
Nie ma jedyne słusznej recepty na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym, ale tych kilka prostych zabiegów pomoże Ci osiągnąć spore efekty.
Reklamy produktowe to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zwiększanie sprzedaży online. Sprawdź, jak działają i co Twój sklep internetowy zyskuje dzięki Google Shopping.
Instagram Reels to świetny sposób na zwiększenia zainteresowania Twoim sklepem internetowym. Sprawdź, jak dobrze wykorzystać nowy format na Instagramie.
Jak i co warto sprzedawać w sklepie internetowym? Jakie produkty w 2022 roku są na topie? Zobacz kilka sprawdzonych pomysłów.
Co nowego w e-handlu? Poznaj najważniejsze trendy e-commerce i sprawdź je u siebie.
Dobry pomysł na kobiecy biznes? Jest ich wiele. Zobacz, co się sprawdza w e-commerce, i znajdź swoją inspirację.
Frimowy profil na Facebooku lub Instagramie to w nowoczesnym e-biznesie już za mało. Coraz więcej marek korzysta teraz z TikToka. Zobacz, dlaczego warto się tam pojawić i jak dzięki reklamie na TikToku możesz wyprzedzić swoją konkurencję.
Własne logo to jeden z najważniejszych elementów budowy wizerunku marki – bez niego twoja firma nie ma „twarzy”. Ale jak się do tego zabrać i jakie narzędzia wykorzystać? Mamy kilka wskazówek.