Skuteczna sprzedaż w Internecie. Wszystko, co musisz wiedzieć.

Dowiedz się, jak założyć sklep internetowy i zamień swoją pasję w biznes. Poznaj wskazówki, jak oszczędzić czas, dotrzeć do klientów i zwiększyć sprzedaż.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Finansowanie rozwoju sklepu internetowego

Nieważne, czy masz już swój biznes e-commerce, czy też dopiero planujesz go otworzyć. Dobrze przygotowana strategia rozwoju to klucz do sukcesu. W świecie e-commerce wszystko szybko się zmienia, dlatego warto szukać takich rozwiązań finansowych, które stale dostosowują się do potrzeb i możliwości nowych firm. Nieważne, czy masz już swój biznes e-commerce, czy też dopiero planujesz go otworzyć. Dobrze przygotowana strategia rozwoju to klucz do sukcesu. W świecie e-commerce wszystko szybko się zmienia, dlatego warto szukać takich rozwiązań finansowych, które stale dostosowują się do potrzeb i możliwości nowych firm.

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
11/2/2021

Nowy Pakiet Korzyści. Wykorzystaj zniżki na narzędzia i usługi

Święta Bożego Narodzenia to zresztą nie jedyna okazja, aby kupować więcej niż zazwyczaj.

Kinga Hulewicz
Kinga Hulewicz
12/4/2021

Jak założyć sklep internetowy?

Z tego artykułu dowiesz się jak założyć sklep internetowy, a także: dlaczego warto mieć sklep internetowy, jaką platformę e-commerce wybrać, jakie kanały i narzędzia marketingowe wykorzystać, aby wystartować z pierwszą sprzedażą.

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
6/10/2020

Jak zapakować produkt, by dać się zapamiętać, czyli unboxing experience

Wnętrze jest ważne - to prawda. Ale co jeśli klient musi dokonać wyboru pomiędzy tak samo dobrymi produktami? Wtedy z pewnością wybierze ten atrakcyjniej opakowany, ponieważ dojdzie do wniosku, że jest bardziej wartościowy. W końcu producent zadbał o każdy detal - nawet opakowanie. Ale czy na pewno opakowanie produktu jest tylko detalem?

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
20/7/2020

Optymalizacja sklepu internetowego pod SEO - 12 kroków

Optymalizacja sklepu internetowego pod SEO to zabiegi związane m.in. ze strukturą strony i treściami, które się na niej znajdują. Twój sklep internetowy będzie miał szansę znaleźć się na pierwszych stronach listy bezpłatnych wyszukiwań, jeśli zadbasz, by stał się Google-friendly. Wzrosną również szanse na to, że klient podczas swoich poszukiwań znajdzie właśnie Twoje produkty lub usługi.

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
30/6/2020

Ile zarabia sklep internetowy - case study skarpetki.sklep.pl

W tym artykule opisuję i publikuję wszystkie najważniejsze statystyki sprzedażowe sklepu skarpetki.sklep.pl, który został założony z zamiłowania do sprzedaży w Internecie przez naszą firmę Top Online.

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
24/6/2020

PieSync - nowa aplikacja w Shoplo App Store

Dzięki aplikacji w przeciągu kilku minut zgromadzisz w jednym miejscu informacje z twojego sklepu oraz platformy marketingowej oraz zsynchronizujesz dane swoich klientów. 

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
5/6/2020

10 najlepszych pomysłów, jak promować markę odzieżową w sieci

Projektujesz modę? Prowadzisz butik online z ubraniami młodych projektantów? Jest kilka sposobów, aby potencjalni klienci dowiedzieli się o Twoich produktach i je pokochali. Wystarczy im tylko trochę w tym pomóc, a obie strony będą usatysfakcjonowane.

Iga Furmańczyk
Iga Furmańczyk
26/5/2020

5 wskaźników obsługi klienta, które zapewnią Ci jego miłość

Nawet w branży ecommerce produkt, który idealnie odpowiada potrzebom konsumentów i trafia w niszę nie gwarantuje długofalowego sukcesu. Ryzyko, że inni przedsiębiorcy zauważą i skopiują Twój biznes jest ogromne. Zazwyczaj proponują też oni niższe od Twoich ceny.

Radek Pietrzak
Radek Pietrzak
28/4/2020

Zacznij prowadzić bloga Twojego sklepu

Posiadanie bloga zintegrowanego ze sklepem to zawsze dobre posunięcie. Wybraliśmy 5 najlepszych powodów, dla których warto go założyć  i dzielić się na nim interesującą treścią. Dodatkowo mamy dla Was naszą nową funkcjonalność, która sprawia, że prowadzenie bloga nigdy nie było tak łatwe.

Jakub Wróbel
Jakub Wróbel
28/4/2020

Retargeting, czyli tam i z powrotem

Konsument często odwleka decyzję o faktycznym zakupie, myśląc “a może to mi niepotrzebne” czy “jeszcze się zastanowię”. Warto jednak wykorzystać ten moment i ponownie skusić potencjalnego klienta do zakupu. Jak jednak dotrzeć do osób, które odwiedziły Twój sklep, a ostatecznie nie złożyły zamówienia?

Marta Mikos
Marta Mikos
28/4/2020

Przewodnik Shoplo dla biznesów w trakcie COVID-19

Zdajemy sobie sprawę, że dla właścicieli firm obecna sytuacja jest trudnym sprawdzianem. Dlatego robimy wszystko, abyś mógł jak najszybciej poznać najważniejsze zasady związane z prowadzeniem i promocją sklepu internetowego.

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
21/4/2020

Automatyczne zarządzanie cenami w sklepie internetowym

Automatyczne zarządzanie cenami odgrywa zatem kluczową rolę w przyciąganiu potencjalnych klientów, zwłaszcza w dobie wzmożonej konkurencji. 

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
21/4/2020

Wykorzystanie Facebooka do promocji sklepu internetowego - praktyczne wskazówki

Myśl o Twoim kliencie, zadawaj mu pytania i odpowiadaj na nie. Spraw, by poczuł się dla Ciebie ważny rozpoczynając dyskusję i prosząc o porady. W dzisiejszych czasach przez 48 godzin powstaje więcej treści, niż od początku dziejów ludzkości aż do roku 2003. To znaczy, że użytkownicy stali się niewiarygodnie selektywni i bardzo trudno przyciągnąć ich uwagę.

Maciej Orłowski
Maciej Orłowski
17/4/2020

Działania w social media, które podniosą Twoją sprzedaż

To chyba najbardziej logiczna forma zwiększania sprzedaży za pomocą social media. Dzięki obecności w mediach społecznościowych mamy możliwość dotrzeć do setek tysięcy potencjalnych konsumentów, którzy jedynie czekają na to, aż ktoś dotrze do nich z produktem, za który z przyjemnością zapłacą.

Jakub Wróbel
Jakub Wróbel
17/4/2020

Skuteczna reklama na Facebooku. Tych 6 porad pomoże Ci zaoszczędzić sporo pieniędzy

Na wstępie od razu uprzedzam, że porady, które prezentuję w tym tekście nie są skierowane do osób, które do tej pory nie miały absolutnie żadnej styczności z Facebook Ads. Jeśli jesteś taką osobą, to w pierwszej kolejności zachęcam Cię do zapoznania się z poniższymi materiałami.

Radek Pietrzak
Radek Pietrzak
16/4/2020

Wymiary grafik na Facebooku [aktualizacja 2020]

Sprawdź standardowe wymiary grafik stosowane na Facebooku w różnych okolicznościach.

Marta Mikos
Marta Mikos
16/4/2020