Karta produktu to wizytówka zarówno towaru, który sprzedajesz, jak i twojej firmy. Jeśli zatroszczysz się o najważniejsze szczegóły, przedstawisz się jako rzetelny przedsiębiorca.
Jak zatrzymać klientów i zachęcić ich do powrotu do Twojego sklepu? Zobacz, jak działają programy lojalnościowe w sklepie internetowym i dlaczego warto je wykorzystać w e-commerce.
Tytuł tego wpisu równie dobrze mógłby brzmieć: jak uniknąć klauzul niedozwolonych i luk informacyjnych w regulaminie sklepu internetowego. To są właśnie dwa podstawowe kryteria, które decydują o tym, czy Twój regulamin sklepu jest bezpieczny i czy oferujesz swoim klientom właściwe warunki świadczenia usług. Sprawdź, co powinien zawierać prawidłowy regulamin sklepu internetowego oraz wskazówki, czego należy w nim unikać.
Jak założyć własną firmę? Na początku najważniejszy jest oczywiście pomysł na biznes. Ale to nie wszystko. Musisz zadbać jeszcze o formalności - ZUS, podatki, dokumentację. Co musisz wiedzieć przed otwarciem sklepu internetowego? Podpowiadamy.
Popularność transmisji online to prawdziwy fenomen, również w e-commerce. Dlaczego warto wykorzystać sprzedaż na żywo do rozwoju sklepu internetowego? I jak to zrobić? Oto kilka najważniejszych informacji.
Jak działa dropshipping i dlaczego jest najłatwiejszym sposobem na wejście w e-commerce? Sprawdź najważniejsze informacje.
W sieci nie brakuje poradników i zestawień na temat tego, co trzeba robić, by osiągnąć w życiu i biznesie sukces. Powiedzmy jednak o tym, czego unikać, żeby rzeczywiście móc takowym się cieszyć.
Ogromnym plusem własnego e-biznesu jest to, że możesz z nim wystartować z dowolnego miejsca. Nie potrzebujesz biura, możesz zacząć działać z domu. To spora oszczędność czasu i pieniędzy. Ale jak nie dać się rozpraszaczom i zachować skupienie? Zobacz, jak stworzyć idealne warunki wspierające efektywność pracy.
Wiadomości e-mail wysyłane do klientów z potwierdzeniem zamówienia można wykorzystać jako bardzo dobry nośnik marketingowy, który pomoże nam zbudować zaufanie oraz lojalność konsumentów.
Pozyskiwanie nowych klientów jest niezbędne dla rozwoju każdej firmy. Sprawdź, czym jest email marketing, jak go dobrze wykorzystać w sklepie internetowym i na co zwracać uwagę, by przynosił efekty.
Co składa się na strategię marki i dlaczego ma ona takie znaczenie? Sprawdź, czy branding Twojego e-biznesu jest dobrze przemyślany.
Nie ma jedyne słusznej recepty na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym, ale tych kilka prostych zabiegów pomoże Ci osiągnąć spore efekty.
Reklamy produktowe to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zwiększanie sprzedaży online. Sprawdź, jak działają i co Twój sklep internetowy zyskuje dzięki Google Shopping.
Instagram Reels to świetny sposób na zwiększenia zainteresowania Twoim sklepem internetowym. Sprawdź, jak dobrze wykorzystać nowy format na Instagramie.
Jak i co warto sprzedawać w sklepie internetowym? Jakie produkty w 2022 roku są na topie? Zobacz kilka sprawdzonych pomysłów.
Co nowego w e-handlu? Poznaj najważniejsze trendy e-commerce i sprawdź je u siebie.
Dobry pomysł na kobiecy biznes? Jest ich wiele. Zobacz, co się sprawdza w e-commerce, i znajdź swoją inspirację.
Frimowy profil na Facebooku lub Instagramie to w nowoczesnym e-biznesie już za mało. Coraz więcej marek korzysta teraz z TikToka. Zobacz, dlaczego warto się tam pojawić i jak dzięki reklamie na TikToku możesz wyprzedzić swoją konkurencję.