Marka i promocja

W tej kategorii znajdziesz najważniejsze informacje, które pozwolą Ci skutecznie budować Twoją markę. Dowiedz się, jak sprzedawać więcej dzięki wykorzystaniu najefektywniejszych kanałów i narzędzi marketingowych.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Definicja i przykłady reklamy ambientowej

Definicja i przykłady reklamy ambientowej

Reklama ambientowa, znana również jako reklama otoczenia, to w skrócie strategia promocyjna, która wykorzystuje m.in. przestrzenie publiczne, aby dotrzeć do mieszkańców, klientów restauracji, przechodniów itp. W niniejszym artykule poznasz definicję reklamy ambientowej, zasady działania, korzyści oraz przykłady wykorzystania tej formy marketingu.

Maciej Orłowski
Maciej Orłowski
March 11, 2024
Informacja prasowa, którą będą chciały przeczytać media

Informacja prasowa, którą będą chciały przeczytać media

Jak napisać informację prasową i czy istnieje na nią idealna recepta? Czy pisanie informacji prasowej o marce modowej różni się od notek z innych branż? Sprawdź.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
October 9, 2023
Jak wykorzystać rolki na Instagramie o promowania swojego sklepu online?

Jak wykorzystać rolki na Instagramie o promowania swojego sklepu online?

Insta rolki to świetny sposób na pozyskanie nowych followersów i zwiększenie zainteresowania twoim sklepem internetowym. Sprawdź, jak dobrze wykorzystać format wideo na profilach swojej firmy.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
September 8, 2023
Pomysły na biznes z małym kapitałem początkowym

Pomysły na biznes z małym kapitałem początkowym

Nie trzeba mieć tysięcy złotych monet, by otworzyć wymarzony biznes. Czy wiesz, że w dzisiejszych czasach możesz zarabiać na... śmieciach. A dokładnie oprzeć działanie własnej firmy na trendzie zero waste i wykorzystać to, co już nikomu niepotrzebne.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
September 8, 2023
Jak zrobić własne logo? Skorzystaj z gotowych szablonów

Jak zrobić własne logo? Skorzystaj z gotowych szablonów

Gdy zakładasz konto w mediach społecznościowych, wrzucasz tam też swoje zdjęcie profilowe, by inni ludzie wiedzieli, że to Ty. Logo jest takim profilowym zdjęciem twojej firmy – to po nim klienci będą rozpoznawać Twoją markę i produkty, które sprzedajesz.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
September 8, 2023
Jak zdobyć więcej obserwujących na Instagramie?

Jak zdobyć więcej obserwujących na Instagramie?

Chcesz promować swój sklep w social mediach i zastanawiasz się, jak mieć więcej nowych obserwujących na Instagramie? Nie ma na to jednego magicznego sposobu. Jeśli jednak zrozumiesz algorytm Instagrama, a przede wszystkim narzucisz sobie dyscyplinę na regularne publikowanie postów i Instastories, do których dodasz popularne hashtagi - zdobędziesz nowych followersów.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
September 6, 2023
4 sposoby na programy lojalnościowe dla klientów

4 sposoby na programy lojalnościowe dla klientów

Jak zatrzymać klientów i zachęcić ich do powrotu do Twojego sklepu? Zobacz, jak działają programy lojalnościowe w sklepie internetowym i dlaczego warto je wykorzystać w e-commerce. 

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
June 2, 2023
Jak założyć sklep internetowy?

Jak założyć sklep internetowy?

Z tego artykułu dowiesz się jak założyć sklep internetowy, a także: dlaczego warto mieć sklep internetowy, jaką platformę e-commerce wybrać, jakie kanały i narzędzia marketingowe wykorzystać, aby wystartować z pierwszą sprzedażą.

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
October 12, 2022
"Business Talks" z marką Pokety

"Business Talks" z marką Pokety

Pomysł na Pokety powstał z inspiracji kotkiem w kieszonce amerykańskiej marki Rip’n’Dip. Stwierdziłam pewnego razu, że stworzę mu całą gromadę przyjaciół i tak powstała Lama Weronika, Królik Rysiek, Lis Krzysztof czy Jednorożec Szczepan.

Agata Sieramska
Agata Sieramska
October 4, 2022
Transmisje sprzedażowe - czym jest live commerce?

Transmisje sprzedażowe - czym jest live commerce?

Popularność transmisji online to prawdziwy fenomen, również w e-commerce. Dlaczego warto wykorzystać sprzedaż na żywo do rozwoju sklepu internetowego? I jak to zrobić? Oto kilka najważniejszych informacji.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
August 26, 2022
Skuteczny e-mail marketing w e-commerce. Jak budować listę mailingową?

Skuteczny e-mail marketing w e-commerce. Jak budować listę mailingową?

Pozyskiwanie nowych klientów jest niezbędne dla rozwoju każdej firmy. Sprawdź, czym jest email marketing, jak go dobrze wykorzystać w sklepie internetowym i na co zwracać uwagę, by przynosił efekty.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
July 12, 2022
Kim jesteś i co chcesz osiągnąć? Czyli strategia marki w skrócie

Kim jesteś i co chcesz osiągnąć? Czyli strategia marki w skrócie

Co składa się na strategię marki i dlaczego ma ona takie znaczenie? Sprawdź, czy branding Twojego e-biznesu jest dobrze przemyślany.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
July 12, 2022
12 sposobów na to, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

12 sposobów na to, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

Nie ma jedyne słusznej recepty na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym, ale tych kilka prostych zabiegów pomoże Ci osiągnąć spore efekty.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
June 23, 2022
Poznaj Google Shopping, czyli reklamy produktowe w wyszukiwarce

Poznaj Google Shopping, czyli reklamy produktowe w wyszukiwarce

Reklamy produktowe to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zwiększanie sprzedaży online. Sprawdź,  jak działają i co Twój sklep internetowy zyskuje dzięki Google Shopping.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
June 8, 2022
Jak wykorzystać Instagram do promocji biznesu - 10 sprawdzonych sposobów!

Jak wykorzystać Instagram do promocji biznesu - 10 sprawdzonych sposobów!

200 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, średnio 60 milionów zdjęć publikowanych codziennie oraz 8,5 tysiąca lajkowanych fotografii co sekundę (!) - statystyki mówią same za siebie. Musisz być tam, gdzie jest Twój klient.

Maciej Orłowski
Maciej Orłowski
May 13, 2022
5 pomysłów, jak wypromować e-sklep z branży fashion offline

5 pomysłów, jak wypromować e-sklep z branży fashion offline

Przez ostatnie lata bardzo często spotykaliśmy się z sytuacjami, kiedy to sklepy z branży offline uruchamiały sklepy internetowe. Dzisiaj ciężko sobie wyobrazić osobę prowadzącą działalność jedynie stacjonarnie. Co zrobić zaś w przypadku, kiedy masz e-sklep z branży fashion i chcesz go wypromować offline? Wydawanie milionów na ogromne billboardy usytuowane na mieście wydaje się nieopłacalne, ponieważ nikt już nie zwraca na nie uwagi.

Maciej Orłowski
Maciej Orłowski
May 13, 2022
6 wskazówek: jak promować swój produkt z pomocą blogerów?

6 wskazówek: jak promować swój produkt z pomocą blogerów?

Praca z blogerami modowymi to obecnie właściwie jedna ze standardowych strategii promocyjnych w internecie. Razem z rosnącą popularnością tej grupy influencerów na rynku, rośnie również konkurencja marek walczących o ich względy. Jak w takim razie wyróżnić się spośród wszystkich ofert, które na co dzień otrzymują blogerzy?

Marta Mikos
Marta Mikos
May 13, 2022
Instagram i e-commerce - idealna para

Instagram i e-commerce - idealna para

Każdy, kto sprzedaje online zdaje sobie sprawę, że aktywność na Instagramie to absolutna konieczność. Portal stał się idealnym miejscem do promocji produktów i budowania wokół nich społeczności.

Agnieszka Lekszycka
Agnieszka Lekszycka
May 13, 2022

Zbuduj swój sklep internetowy i zacznij zarabiać więcej

Wypróbuj za darmo przez 15 dni
przetestuj shoplo za darmo
Wróć do strony głównej

krok 1 / 3

Testuj sklep internetowy Shoper przez 14 dni za darmo

Podając adres e-mail, akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności

krok 2 / 3

Załóż sklep w 1 minutę
i korzystaj 14 dni za darmo

Dane do logowania otrzymasz na podany numer telefonu

Twój numer jest bezpieczny. Nie przekażemy go żadnej innej firmie.

Tymczasowa nazwa sklepu to: {host}

Możesz ją zmienić w każdej chwili.

krok 3 / 3

Załóż sklep w 1 minutę
i korzystaj 14 dni za darmo

86% taniej
Shoper Standard w promocji 2988 zł 419 zł netto / pierwszy rok