Marka i promocja

W tej kategorii znajdziesz najważniejsze informacje, które pozwolą Ci skutecznie budować Twoją markę. Dowiedz się, jak sprzedawać więcej dzięki wykorzystaniu najefektywniejszych kanałów i narzędzi marketingowych.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Jak założyć sklep internetowy?

Jak założyć sklep internetowy?

Z tego artykułu dowiesz się jak założyć sklep internetowy, a także: dlaczego warto mieć sklep internetowy, jaką platformę e-commerce wybrać, jakie kanały i narzędzia marketingowe wykorzystać, aby wystartować z pierwszą sprzedażą.

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
October 4, 2022
"Business Talks" z marką Pokety

"Business Talks" z marką Pokety

Pomysł na Pokety powstał z inspiracji kotkiem w kieszonce amerykańskiej marki Rip’n’Dip. Stwierdziłam pewnego razu, że stworzę mu całą gromadę przyjaciół i tak powstała Lama Weronika, Królik Rysiek, Lis Krzysztof czy Jednorożec Szczepan.

Agata Sieramska
Agata Sieramska
October 4, 2022
Transmisje sprzedażowe - czym jest live commerce?

Transmisje sprzedażowe - czym jest live commerce?

Popularność transmisji online to prawdziwy fenomen, również w e-commerce. Dlaczego warto wykorzystać sprzedaż na żywo do rozwoju sklepu internetowego? I jak to zrobić? Oto kilka najważniejszych informacji.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
August 26, 2022
4 sposoby na programy lojalnościowe i zdobywanie stałych klientów

4 sposoby na programy lojalnościowe i zdobywanie stałych klientów

Jak zatrzymać klientów i zachęcić ich do powrotu do Twojego sklepu? Zobacz, jak działają programy lojalnościowe i dlaczego warto je wykorzystać w e-commerce. 

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
August 9, 2022
Skuteczny e-mail marketing w e-commerce. Jak budować listę mailingową?

Skuteczny e-mail marketing w e-commerce. Jak budować listę mailingową?

Pozyskiwanie nowych klientów jest niezbędne dla rozwoju każdej firmy. Sprawdź, czym jest email marketing, jak go dobrze wykorzystać w sklepie internetowym i na co zwracać uwagę, by przynosił efekty.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
July 12, 2022
Kim jesteś i co chcesz osiągnąć? Czyli strategia marki w skrócie

Kim jesteś i co chcesz osiągnąć? Czyli strategia marki w skrócie

Co składa się na strategię marki i dlaczego ma ona takie znaczenie? Sprawdź, czy branding Twojego e-biznesu jest dobrze przemyślany.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
July 12, 2022
12 sposobów na to, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

12 sposobów na to, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

Nie ma jedyne słusznej recepty na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym, ale tych kilka prostych zabiegów pomoże Ci osiągnąć spore efekty.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
June 23, 2022
Poznaj Google Shopping, czyli reklamy produktowe w wyszukiwarce

Poznaj Google Shopping, czyli reklamy produktowe w wyszukiwarce

Reklamy produktowe to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zwiększanie sprzedaży online. Sprawdź,  jak działają i co Twój sklep internetowy zyskuje dzięki Google Shopping.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
June 8, 2022
Jak wykorzystać Rolki na Instagramie do promocji sklepu online

Jak wykorzystać Rolki na Instagramie do promocji sklepu online

Instagram Reels to świetny sposób na zwiększenia zainteresowania Twoim sklepem internetowym. Sprawdź, jak dobrze wykorzystać nowy format na Instagramie.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
May 24, 2022
Jak wykorzystać Instagram do promocji biznesu - 10 sprawdzonych sposobów!

Jak wykorzystać Instagram do promocji biznesu - 10 sprawdzonych sposobów!

200 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, średnio 60 milionów zdjęć publikowanych codziennie oraz 8,5 tysiąca lajkowanych fotografii co sekundę (!) - statystyki mówią same za siebie. Musisz być tam, gdzie jest Twój klient.

Maciej Orłowski
Maciej Orłowski
May 13, 2022
5 pomysłów, jak wypromować e-sklep z branży fashion offline

5 pomysłów, jak wypromować e-sklep z branży fashion offline

Przez ostatnie lata bardzo często spotykaliśmy się z sytuacjami, kiedy to sklepy z branży offline uruchamiały sklepy internetowe. Dzisiaj ciężko sobie wyobrazić osobę prowadzącą działalność jedynie stacjonarnie. Co zrobić zaś w przypadku, kiedy masz e-sklep z branży fashion i chcesz go wypromować offline? Wydawanie milionów na ogromne billboardy usytuowane na mieście wydaje się nieopłacalne, ponieważ nikt już nie zwraca na nie uwagi.

Maciej Orłowski
Maciej Orłowski
May 13, 2022
Reklama ambientowa - 10 kreacji, które Cię zainspirują

Reklama ambientowa - 10 kreacji, które Cię zainspirują

Kreacje ambientowe tworzy się pod konkretny produkt i konkretną grupę docelową - dlatego też nie są to powielane akcje. Nie do końca wykorzystywany i doceniany sposób promocji w naszym kraju pozostawia Ci wielkie pole do popisu. Zainspiruj się najlepszymi i skutecznie dotrzyj do swojego klienta.

Maciej Orłowski
Maciej Orłowski
May 13, 2022
6 wskazówek: jak promować swój produkt z pomocą blogerów?

6 wskazówek: jak promować swój produkt z pomocą blogerów?

Praca z blogerami modowymi to obecnie właściwie jedna ze standardowych strategii promocyjnych w internecie. Razem z rosnącą popularnością tej grupy influencerów na rynku, rośnie również konkurencja marek walczących o ich względy. Jak w takim razie wyróżnić się spośród wszystkich ofert, które na co dzień otrzymują blogerzy?

Marta Mikos
Marta Mikos
May 13, 2022
Instagram i e-commerce - idealna para

Instagram i e-commerce - idealna para

Każdy, kto sprzedaje online zdaje sobie sprawę, że aktywność na Instagramie to absolutna konieczność. Portal stał się idealnym miejscem do promocji produktów i budowania wokół nich społeczności.

Agnieszka Lekszycka
Agnieszka Lekszycka
May 13, 2022
Marketing szeptany - jak wdrożyć strategię rekomendacji?

Marketing szeptany - jak wdrożyć strategię rekomendacji?

Marketing szeptany to strategia przyciągania nowych klientów, która polega na udzielaniu porad i rekomendowaniu swoich produktów niejawnie (pod przykrywką bycia zwykłym użytkownikiem Internetu) lub jawnie (dzięki oficjalnemu ambasadorowi) „spontaniczny" sposób, dopasowany do kontekstu rozmowy.

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
May 6, 2022
Jak chronić markę sklepu internetowego przed kradzieżą

Jak chronić markę sklepu internetowego przed kradzieżą

W punktach stacjonarnych znacznie łatwiej ukraść towar niż szyld. W sklepach internetowych jest odwrotnie. To znacznie groźniejsze, bo wpływa bezpośrednio na wynik finansowy nie tylko jednego dnia. Decyduje o „być albo albo nie być” marki na rynku. Jeśli nazwa, logo czy inna grafika Twojego e-sklepu wyróżnia się wśród innych, zadbaj by inni nie przywłaszczyli sobie Twojej marki.

Karol Maryniowski
Karol Maryniowski
May 6, 2022
Jak zdobyć więcej obserwujących na Instagramie?

Jak zdobyć więcej obserwujących na Instagramie?

Chcesz promować swój sklep w social mediach i zastanawiasz się, jak mieć więcej obserwujących na Instagramie? Nie ma na to jednego magicznego zaklęcia. Podpowiemy Ci jednak kilka sposobów na to, jak zdobyć followersów na Insta.

Iga Furmańczyk
Iga Furmańczyk
May 5, 2022
6 powodów, dla których warto korzystać z kodów promocyjnych

6 powodów, dla których warto korzystać z kodów promocyjnych

Wielu marketerów utożsamia kody promocyjne jedynie z łatwym sposobem na zwiększanie sprzedaży. W rzeczywistości jednak, wykorzystanie unikatowych kodów może być świetną metodą na badanie rynku i dopasowanie odpowiedniej strategii do Twojego biznesu. Oto sześć sposobów na wykorzystanie kodów promocyjnych i korzyści jakie mogą z nich płynąć.

Marta Mikos
Marta Mikos
May 5, 2022

Zbuduj swój sklep internetowy i zacznij zarabiać więcej

Wypróbuj za darmo przez 15 dni
przetestuj shoplo za darmo