Marka i promocja

W tej kategorii znajdziesz najważniejsze informacje, które pozwolą Ci skutecznie budować Twoją markę. Dowiedz się, jak sprzedawać więcej dzięki wykorzystaniu najefektywniejszych kanałów i narzędzi marketingowych.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Jak wykorzystać Instagram do promocji biznesu - 10 sprawdzonych sposobów!

Jak wykorzystać Instagram do promocji biznesu - 10 sprawdzonych sposobów!

200 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, średnio 60 milionów zdjęć publikowanych codziennie oraz 8,5 tysiąca lajkowanych fotografii co sekundę (!) - statystyki mówią same za siebie. Musisz być tam, gdzie jest Twój klient.

Maciej Orłowski
Maciej Orłowski
May 13, 2022
5 pomysłów, jak wypromować e-sklep z branży fashion offline

5 pomysłów, jak wypromować e-sklep z branży fashion offline

Przez ostatnie lata bardzo często spotykaliśmy się z sytuacjami, kiedy to sklepy z branży offline uruchamiały sklepy internetowe. Dzisiaj ciężko sobie wyobrazić osobę prowadzącą działalność jedynie stacjonarnie. Co zrobić zaś w przypadku, kiedy masz e-sklep z branży fashion i chcesz go wypromować offline? Wydawanie milionów na ogromne billboardy usytuowane na mieście wydaje się nieopłacalne, ponieważ nikt już nie zwraca na nie uwagi.

Maciej Orłowski
Maciej Orłowski
May 13, 2022
Email marketing w e-commerce: jak zacząć budować listę mailingową?

Email marketing w e-commerce: jak zacząć budować listę mailingową?

Pozyskiwanie nowych klientów jest niezbędne dla rozwoju każdej firmy - niezależnie od rynku czy branży, w których operuje. Najczęściej jednak, największą wartość dla marki stanowią nie nowi, a powracający konsumenci.

Michal Leszczynski
Michal Leszczynski
May 13, 2022
Reklama ambientowa - 10 kreacji, które Cię zainspirują

Reklama ambientowa - 10 kreacji, które Cię zainspirują

Kreacje ambientowe tworzy się pod konkretny produkt i konkretną grupę docelową - dlatego też nie są to powielane akcje. Nie do końca wykorzystywany i doceniany sposób promocji w naszym kraju pozostawia Ci wielkie pole do popisu. Zainspiruj się najlepszymi i skutecznie dotrzyj do swojego klienta.

Maciej Orłowski
Maciej Orłowski
May 13, 2022
6 wskazówek: jak promować swój produkt z pomocą blogerów?

6 wskazówek: jak promować swój produkt z pomocą blogerów?

Praca z blogerami modowymi to obecnie właściwie jedna ze standardowych strategii promocyjnych w internecie. Razem z rosnącą popularnością tej grupy influencerów na rynku, rośnie również konkurencja marek walczących o ich względy. Jak w takim razie wyróżnić się spośród wszystkich ofert, które na co dzień otrzymują blogerzy?

Marta Mikos
Marta Mikos
May 13, 2022
Instagram i e-commerce - idealna para

Instagram i e-commerce - idealna para

Każdy, kto sprzedaje online zdaje sobie sprawę, że aktywność na Instagramie to absolutna konieczność. Portal stał się idealnym miejscem do promocji produktów i budowania wokół nich społeczności.

Agnieszka Lekszycka
Agnieszka Lekszycka
May 13, 2022
Marketing szeptany - jak wdrożyć strategię rekomendacji?

Marketing szeptany - jak wdrożyć strategię rekomendacji?

Marketing szeptany to strategia przyciągania nowych klientów, która polega na udzielaniu porad i rekomendowaniu swoich produktów niejawnie (pod przykrywką bycia zwykłym użytkownikiem Internetu) lub jawnie (dzięki oficjalnemu ambasadorowi) „spontaniczny" sposób, dopasowany do kontekstu rozmowy.

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
May 6, 2022
Jak chronić markę sklepu internetowego przed kradzieżą

Jak chronić markę sklepu internetowego przed kradzieżą

W punktach stacjonarnych znacznie łatwiej ukraść towar niż szyld. W sklepach internetowych jest odwrotnie. To znacznie groźniejsze, bo wpływa bezpośrednio na wynik finansowy nie tylko jednego dnia. Decyduje o „być albo albo nie być” marki na rynku. Jeśli nazwa, logo czy inna grafika Twojego e-sklepu wyróżnia się wśród innych, zadbaj by inni nie przywłaszczyli sobie Twojej marki.

Karol Maryniowski
Karol Maryniowski
May 6, 2022
Jak zdobyć więcej obserwujących na Instagramie?

Jak zdobyć więcej obserwujących na Instagramie?

Chcesz promować swój sklep w social mediach i zastanawiasz się, jak mieć więcej obserwujących na Instagramie? Nie ma na to jednego magicznego zaklęcia. Podpowiemy Ci jednak kilka sposobów na to, jak zdobyć followersów na Insta.

Iga Furmańczyk
Iga Furmańczyk
May 5, 2022
6 powodów, dla których warto korzystać z kodów promocyjnych

6 powodów, dla których warto korzystać z kodów promocyjnych

Wielu marketerów utożsamia kody promocyjne jedynie z łatwym sposobem na zwiększanie sprzedaży. W rzeczywistości jednak, wykorzystanie unikatowych kodów może być świetną metodą na badanie rynku i dopasowanie odpowiedniej strategii do Twojego biznesu. Oto sześć sposobów na wykorzystanie kodów promocyjnych i korzyści jakie mogą z nich płynąć.

Marta Mikos
Marta Mikos
May 5, 2022
Jak założyć sklep internetowy?

Jak założyć sklep internetowy?

Z tego artykułu dowiesz się jak założyć sklep internetowy, a także: dlaczego warto mieć sklep internetowy, jaką platformę e-commerce wybrać, jakie kanały i narzędzia marketingowe wykorzystać, aby wystartować z pierwszą sprzedażą.

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
May 5, 2022
TikTok - jak promować swój sklep online w aplikacji?

TikTok - jak promować swój sklep online w aplikacji?

Frimowy profil na Facebooku lub Instagramie to w nowoczesnym e-biznesie już za mało. Coraz więcej marek korzysta teraz z TikToka. Zobacz, dlaczego warto się tam pojawić i jak dzięki reklamie na TikToku możesz wyprzedzić swoją konkurencję.


Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
May 5, 2022
Wymiary grafik na Facebooku [aktualizacja 2022]

Wymiary grafik na Facebooku [aktualizacja 2022]

Sprawdź standardowe wymiary grafik stosowane na Facebooku w różnych okolicznościach.

Marta Mikos
Marta Mikos
May 5, 2022
Retargeting, czyli tam i z powrotem

Retargeting, czyli tam i z powrotem

Kupujący online często odwlekają decyzję o faktycznym zakupie, myśląc “a może to mi niepotrzebne” czy “jeszcze się zastanowię”. Warto jednak wykorzystać ten moment i ponownie skusić potencjalnego klienta do zakupu. Jak dotrzeć do osób, które odwiedziły Twój sklep, a ostatecznie nie złożyły zamówienia?

Marta Mikos
Marta Mikos
May 5, 2022
Informacja prasowa, którą będą chciały przeczytać media

Informacja prasowa, którą będą chciały przeczytać media

Jak napisać informację prasową i czy istnieje na nią idealna recepta? Czy pisanie informacji prasowej o marce modowej różni się od notek z innych branż? Sprawdź.

Julia Ulida
Julia Ulida
May 5, 2022
Jak zainstalować piksel Facebooka i efektywnie wykorzystywać go w remarketingu

Jak zainstalować piksel Facebooka i efektywnie wykorzystywać go w remarketingu

Wprowadzenie piksela Facebooka spowodowało spore zamieszanie w branży ecommerce. Do dzisiaj dostajemy wiele pytań na ten temat od naszych klientów. W poniższym artykule dowiesz się wszystkich niezbędnych informacji na ten temat.

Jakub Wróbel
Jakub Wróbel
May 5, 2022
Darmowe szablony logo. Jak stworzyć własne logo firmy?

Darmowe szablony logo. Jak stworzyć własne logo firmy?

Własne logo to jeden z najważniejszych elementów budowy wizerunku marki – bez niego twoja firma nie ma „twarzy”. Ale jak się do tego zabrać i jakie narzędzia wykorzystać? Mamy kilka wskazówek.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
May 5, 2022
Jak zwiększyć sprzedaż?

Jak zwiększyć sprzedaż?

Pytanie tytułowe to tak naprawdę główna myśl, która zaprząta głowę każdego właściciela/administratora sklepu internetowego. Nie ma jednej spójnej recepty na zwiększenie sprzedaży, jednak zastosowanie kilku prostych zabiegów jest w stanie przynieść Ci wymierne efekty.

Jakub Wróbel
Jakub Wróbel
May 5, 2022

Zbuduj swój sklep internetowy i zacznij zarabiać więcej

Wypróbuj za darmo przez 15 dni
przetestuj shoplo za darmo