W tej kategorii znajdziesz najważniejsze informacje, które pozwolą Ci skutecznie budować Twoją markę. Dowiedz się, jak sprzedawać więcej dzięki wykorzystaniu najefektywniejszych kanałów i narzędzi marketingowych.
Jak zatrzymać klientów i zachęcić ich do powrotu do Twojego sklepu? Zobacz, jak działają programy lojalnościowe w sklepie internetowym i dlaczego warto je wykorzystać w e-commerce.
Z tego artykułu dowiesz się jak założyć sklep internetowy, a także: dlaczego warto mieć sklep internetowy, jaką platformę e-commerce wybrać, jakie kanały i narzędzia marketingowe wykorzystać, aby wystartować z pierwszą sprzedażą.
Pomysł na Pokety powstał z inspiracji kotkiem w kieszonce amerykańskiej marki Rip’n’Dip. Stwierdziłam pewnego razu, że stworzę mu całą gromadę przyjaciół i tak powstała Lama Weronika, Królik Rysiek, Lis Krzysztof czy Jednorożec Szczepan.
Popularność transmisji online to prawdziwy fenomen, również w e-commerce. Dlaczego warto wykorzystać sprzedaż na żywo do rozwoju sklepu internetowego? I jak to zrobić? Oto kilka najważniejszych informacji.
Pozyskiwanie nowych klientów jest niezbędne dla rozwoju każdej firmy. Sprawdź, czym jest email marketing, jak go dobrze wykorzystać w sklepie internetowym i na co zwracać uwagę, by przynosił efekty.
Co składa się na strategię marki i dlaczego ma ona takie znaczenie? Sprawdź, czy branding Twojego e-biznesu jest dobrze przemyślany.
Nie ma jedyne słusznej recepty na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym, ale tych kilka prostych zabiegów pomoże Ci osiągnąć spore efekty.
Reklamy produktowe to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zwiększanie sprzedaży online. Sprawdź, jak działają i co Twój sklep internetowy zyskuje dzięki Google Shopping.
Instagram Reels to świetny sposób na zwiększenia zainteresowania Twoim sklepem internetowym. Sprawdź, jak dobrze wykorzystać nowy format na Instagramie.
200 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, średnio 60 milionów zdjęć publikowanych codziennie oraz 8,5 tysiąca lajkowanych fotografii co sekundę (!) - statystyki mówią same za siebie. Musisz być tam, gdzie jest Twój klient.
Przez ostatnie lata bardzo często spotykaliśmy się z sytuacjami, kiedy to sklepy z branży offline uruchamiały sklepy internetowe. Dzisiaj ciężko sobie wyobrazić osobę prowadzącą działalność jedynie stacjonarnie. Co zrobić zaś w przypadku, kiedy masz e-sklep z branży fashion i chcesz go wypromować offline? Wydawanie milionów na ogromne billboardy usytuowane na mieście wydaje się nieopłacalne, ponieważ nikt już nie zwraca na nie uwagi.
Kreacje ambientowe tworzy się pod konkretny produkt i konkretną grupę docelową - dlatego też nie są to powielane akcje. Nie do końca wykorzystywany i doceniany sposób promocji w naszym kraju pozostawia Ci wielkie pole do popisu. Zainspiruj się najlepszymi i skutecznie dotrzyj do swojego klienta.
Praca z blogerami modowymi to obecnie właściwie jedna ze standardowych strategii promocyjnych w internecie. Razem z rosnącą popularnością tej grupy influencerów na rynku, rośnie również konkurencja marek walczących o ich względy. Jak w takim razie wyróżnić się spośród wszystkich ofert, które na co dzień otrzymują blogerzy?
Każdy, kto sprzedaje online zdaje sobie sprawę, że aktywność na Instagramie to absolutna konieczność. Portal stał się idealnym miejscem do promocji produktów i budowania wokół nich społeczności.
Marketing szeptany to strategia przyciągania nowych klientów, która polega na udzielaniu porad i rekomendowaniu swoich produktów niejawnie (pod przykrywką bycia zwykłym użytkownikiem Internetu) lub jawnie (dzięki oficjalnemu ambasadorowi) „spontaniczny" sposób, dopasowany do kontekstu rozmowy.
W punktach stacjonarnych znacznie łatwiej ukraść towar niż szyld. W sklepach internetowych jest odwrotnie. To znacznie groźniejsze, bo wpływa bezpośrednio na wynik finansowy nie tylko jednego dnia. Decyduje o „być albo albo nie być” marki na rynku. Jeśli nazwa, logo czy inna grafika Twojego e-sklepu wyróżnia się wśród innych, zadbaj by inni nie przywłaszczyli sobie Twojej marki.
Chcesz promować swój sklep w social mediach i zastanawiasz się, jak mieć więcej obserwujących na Instagramie? Nie ma na to jednego magicznego zaklęcia. Podpowiemy Ci jednak kilka sposobów na to, jak zdobyć followersów na Insta.
Wielu marketerów utożsamia kody promocyjne jedynie z łatwym sposobem na zwiększanie sprzedaży. W rzeczywistości jednak, wykorzystanie unikatowych kodów może być świetną metodą na badanie rynku i dopasowanie odpowiedniej strategii do Twojego biznesu. Oto sześć sposobów na wykorzystanie kodów promocyjnych i korzyści jakie mogą z nich płynąć.