Dowiedz się, jak zarządzać relacjami z klientami oraz wdrożyć profesjonalną obsługę klientów. Pokażemy Ci, jak przyciągnąć i zaangażować internetową społeczność oraz zawalczyć o lojalność nabywców.
Nieważne, czy masz już swój biznes e-commerce, czy też dopiero planujesz go otworzyć. Dobrze przygotowana strategia rozwoju to klucz do sukcesu. W świecie e-commerce wszystko szybko się zmienia, dlatego warto szukać takich rozwiązań finansowych, które stale dostosowują się do potrzeb i możliwości nowych firm.
Jak zatrzymać klientów i zachęcić ich do powrotu do Twojego sklepu? Zobacz, jak działają programy lojalnościowe w sklepie internetowym i dlaczego warto je wykorzystać w e-commerce.
Wiadomości e-mail wysyłane do klientów z potwierdzeniem zamówienia można wykorzystać jako bardzo dobry nośnik marketingowy, który pomoże nam zbudować zaufanie oraz lojalność konsumentów.
Co składa się na strategię marki i dlaczego ma ona takie znaczenie? Sprawdź, czy branding Twojego e-biznesu jest dobrze przemyślany.
Instagram Reels to świetny sposób na zwiększenia zainteresowania Twoim sklepem internetowym. Sprawdź, jak dobrze wykorzystać nowy format na Instagramie.
Chcesz promować swój sklep w social mediach i zastanawiasz się, jak mieć więcej obserwujących na Instagramie? Nie ma na to jednego magicznego zaklęcia. Podpowiemy Ci jednak kilka sposobów na to, jak zdobyć followersów na Insta.
Lojalni klienci to klienci najcenniejsi - o tym wiedzą wszyscy, którzy prowadzą własną firmę. Sprzedaż utrzymuje się wtedy na wyższym poziomie, a nas dodatkowo rozpiera duma, widząc zadowolonych klientów, którzy z chęcią do nas wracają. Specjaliści od marketingu jak mantrę powtarzają, że pozyskanie nowego konsumenta może wiązać się z nawet 6 razy wyższym kosztem niż utrzymanie obecnego.
Jak pozyskać lojalnych klientów, których do przejścia do konkurencji nie skuszą nawet mniejsze koszty produktu czy usługi? Musisz zadbać o coś, co w dzisiejszych czasach nabiera coraz większego znaczenia, czyli o wysoką jakość obsługi klienta. Z tego artykułu dowiesz się, od czego zależy dobry customer service i jak możesz go ulepszyć.
Czy wiesz, że klienci sklepów internetowych preferują kontakt przez telefon? Taką odpowiedź podało 68% respondentów w badaniu “Klient w świecie cyfrowym”, przeprowadzonym przez PwC. To samo badanie wykazało, że polscy konsumenci chętnie korzystają z możliwości kontaktu przez stronę internetową, robi tak 41% z przebadanych. Czy Twój sklep jest dobrze przygotowany do kontaktu z klientem?
Niezależnie, czy już korzystasz z chata online i z różnych powodów szukasz alternatywy, czy dopiero chcesz zainstalować livechat na swoją stronę musisz wiedzieć, że:
Dobrze skonfigurowany chat to najłatwiejszy sposób na zwiększenie konwersji i sprzedaży w Twoim sklepie.
Czy kiedykolwiek analizowałeś ile osób nie otworzyło przynajmniej jednej Twojej wiadomości email? Czy Twoi subskrybenci wykazują jakiekolwiek zaangażowanie? Jeśli nie znasz odpowiedzi na te pytania, to prawdopodobnie tracisz duży potencjał komunikacji z klientami z wykorzystaniem email marketingu.
Polecanie platformy Shoplo to oferta skierowana do każdego, kto chce zarabiać, niezależnie od wykonywanego zawodu, czy umiejętności. Jako Partner Shoplo możesz polecać platformę i z tego tytułu zgarniać prowizję. Za każde polecenie trafi do Ciebie 30% płatności klienta. Lifetime - czyli przez cały jego czas korzystania z platformy. Jak jednak dotrzeć do klienta? Jak przedstawić Shoplo e-przedsiębiorcy? Dzięki poniższemu artykułowi łatwo rozpoznasz swoich klientów, co sprawi, że będziesz zarabiał jeszcze więcej. Przekonaj się sam!
Prowadzisz sklep internetowy i narzekasz na brak czasu. Chciałbyś pozostawać w kontakcie z klientami. Zależy Ci na tym, żeby pozytywnie myśleli oni o Twoim sklepie i często do niego zaglądali. Nie wiesz, jak się do tego zabrać? Shoplo.com ma coś dla Ciebie. Dzięki naszej najnowszej aplikacji Marketing Automation, możesz zautomatyzować wysyłkę maili do Twoich klientów, abyś mógł się z nimi kontaktować, oszczędzając przy tym swój cenny czas.
Bezspornym jest fakt, iż należy postępować w taki sposób, aby maksymalizować satysfakcje klienta, oraz nie dopuścić do sytuacji, w której szuka on alternatywy, która może skończyć się przejściem do konkurencji. Zgodnie z badaniami szacuje się, że w Polsce w skali roku średnia wartość każdego utraconego klienta wynosi 145 euro rocznie.
Chcesz pozyskać nowych klientów i zadowolić tych obecnych? Zależy Ci na budowaniu społeczności wokół Twojej marki? Dbasz o to, aby jak najlepiej zaprezentować swoje produkty?Shoplo.com ma coś dla Ciebie!Od dzisiaj w App Store możesz pobrać nową aplikację - “Photo Share”, która powstała specjalnie dla sklepów na Shoplo.
Profesjonalna obsługa klienta oznacza komunikowanie się z klientem w taki sposób, aby porozumienie zostało osiągnięte wspólnie. Powinno to nastąpić zarówno na poziomie racjonalnym (fakty, informacje, działania) jak i emocjonalnym (elementy niewerbalne, emocjonalne aspekty relacji). Jak łagodzić wszelkie nieporozumienia na linii konsument - sprzedawca, które czasem są niestety nieuniknione?
To moment, gdy klienci polegają na pierwszym wrażeniu, które na nich zrobisz. Jeśli będziesz wiedział, na co zwracają uwagę, będziesz również mógł w prosty sposób oczarować ich sobą i zachęcić do lepszego poznania.
Podobnie, jeżeli klient będzie miał złe doświadczenia z Twoim sklepem, nie tylko do niego nie powróci, ale także nie będzie go promować wśród swoich znajomych. Stracisz więc zarówno tego klienta, jak i grono innych potencjalnych użytkowników. Zwłaszcza, że ludzie zdecydowanie chętniej dzielą się negatywnymi opiniami. Badania mówią wręcz, że aby wynagrodzić jedno negatywne doświadczenie, potrzeba aż 12 pozytywnych.