W tej kategorii znajdziesz przydatne artykuły na temat tego, w jaki sposób pozyskiwać nowych klientów oraz zwiększyć przychody firmy. Pokażemy Ci, jak korzystać z narzędzi, które przeniosą Twój sklep internetowy na wyższy poziom.
Nieważne, czy masz już swój biznes e-commerce, czy też dopiero planujesz go otworzyć. Dobrze przygotowana strategia rozwoju to klucz do sukcesu. W świecie e-commerce wszystko szybko się zmienia, dlatego warto szukać takich rozwiązań finansowych, które stale dostosowują się do potrzeb i możliwości nowych firm.
Karta produktu to wizytówka zarówno towaru, który sprzedajesz, jak i twojej firmy. Jeśli zatroszczysz się o najważniejsze szczegóły, przedstawisz się jako rzetelny przedsiębiorca.
Tytuł tego wpisu równie dobrze mógłby brzmieć: jak uniknąć klauzul niedozwolonych i luk informacyjnych w regulaminie sklepu internetowego. To są właśnie dwa podstawowe kryteria, które decydują o tym, czy Twój regulamin sklepu jest bezpieczny i czy oferujesz swoim klientom właściwe warunki świadczenia usług. Sprawdź, co powinien zawierać prawidłowy regulamin sklepu internetowego oraz wskazówki, czego należy w nim unikać.
Z tego artykułu dowiesz się jak założyć sklep internetowy, a także: dlaczego warto mieć sklep internetowy, jaką platformę e-commerce wybrać, jakie kanały i narzędzia marketingowe wykorzystać, aby wystartować z pierwszą sprzedażą.
Jak założyć własną firmę? Na początku najważniejszy jest oczywiście pomysł na biznes. Ale to nie wszystko. Musisz zadbać jeszcze o formalności - ZUS, podatki, dokumentację. Co musisz wiedzieć przed otwarciem sklepu internetowego? Podpowiadamy.
Popularność transmisji online to prawdziwy fenomen, również w e-commerce. Dlaczego warto wykorzystać sprzedaż na żywo do rozwoju sklepu internetowego? I jak to zrobić? Oto kilka najważniejszych informacji.
Jak działa dropshipping i dlaczego jest najłatwiejszym sposobem na wejście w e-commerce? Sprawdź najważniejsze informacje.
Wiadomości e-mail wysyłane do klientów z potwierdzeniem zamówienia można wykorzystać jako bardzo dobry nośnik marketingowy, który pomoże nam zbudować zaufanie oraz lojalność konsumentów.
Nie ma jedyne słusznej recepty na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym, ale tych kilka prostych zabiegów pomoże Ci osiągnąć spore efekty.
Co nowego w e-handlu? Poznaj najważniejsze trendy e-commerce i sprawdź je u siebie.
200 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, średnio 60 milionów zdjęć publikowanych codziennie oraz 8,5 tysiąca lajkowanych fotografii co sekundę (!) - statystyki mówią same za siebie. Musisz być tam, gdzie jest Twój klient.
Praca z blogerami modowymi to obecnie właściwie jedna ze standardowych strategii promocyjnych w internecie. Razem z rosnącą popularnością tej grupy influencerów na rynku, rośnie również konkurencja marek walczących o ich względy. Jak w takim razie wyróżnić się spośród wszystkich ofert, które na co dzień otrzymują blogerzy?
Produkty cyfrowe to produkty dostępne wyłącznie w wersji elektronicznej. Są to między innymi: ebooki, poradniki, podcasty, filmy, pliki do wydruku, szablony, grafiki, plany treningowe, jadłospisy czy kursy online, do których kupujący otrzymuje niemalże nieograniczony dostęp z dowolnego urządzenia.
Marketing szeptany to strategia przyciągania nowych klientów, która polega na udzielaniu porad i rekomendowaniu swoich produktów niejawnie (pod przykrywką bycia zwykłym użytkownikiem Internetu) lub jawnie (dzięki oficjalnemu ambasadorowi) „spontaniczny" sposób, dopasowany do kontekstu rozmowy.
Jeżeli prowadzisz swój e-sklep, to wybór odpowiedniej domeny internetowej, a później jej wypromowanie są kluczowe dla powodzenia Twojego biznesu. Jednak jest jeszcze jedna bardzo ważna kwestia, o której musisz pamiętać, żeby odnieść sukces: zabezpieczenie prawne swojej domeny.
Optymalizacja sklepu internetowego pod SEO to zabiegi związane m.in. ze strukturą strony i treściami, które się na niej znajdują. Twój sklep internetowy będzie miał szansę znaleźć się na pierwszych stronach listy bezpłatnych wyszukiwań, jeśli zadbasz, by stał się Google-friendly. Wzrosną również szanse na to, że klient podczas swoich poszukiwań znajdzie właśnie Twoje produkty lub usługi.
Chcesz promować swój sklep w social mediach i zastanawiasz się, jak mieć więcej obserwujących na Instagramie? Nie ma na to jednego magicznego zaklęcia. Podpowiemy Ci jednak kilka sposobów na to, jak zdobyć followersów na Insta.
Wnętrze jest ważne - to prawda. Ale co jeśli klient musi dokonać wyboru pomiędzy tak samo dobrymi produktami? Wtedy z pewnością wybierze ten atrakcyjniej opakowany, ponieważ dojdzie do wniosku, że jest bardziej wartościowy. W końcu producent zadbał o każdy detal - nawet opakowanie. Ale czy na pewno opakowanie produktu jest tylko detalem?