Sprzedaż online

W tej kategorii znajdziesz przydatne artykuły na temat tego, w jaki sposób pozyskiwać nowych klientów oraz zwiększyć przychody firmy. Pokażemy Ci, jak korzystać z narzędzi, które przeniosą Twój sklep internetowy na wyższy poziom.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Jak zarządzać błędami cenowymi w sklepie internetowym?

Jak zarządzać błędami cenowymi w sklepie internetowym?

Ceny produktów są jednym z głównych czynników decydujących podczas robienia zakupów. Im niższa cena artykułu, tym większa szansa na jego zakup. W wyniku prowadzenia sklepu internetowego, awarii systemów, zmian rynkowych czy ludzkiej nieuwagi, mogą pojawić się błędy cenowe. To zjawisko, w którym cena produktu lub usługi wyświetlona na stronie nie zgadza się z faktyczną wartością oferty. Jak unikać pomyłek w cenach? Jakie rodzą konsekwencje dla e-commerce? Sprawdź!

Kamila Okulska
Kamila Okulska
March 11, 2024
Finansowanie rozwoju sklepu internetowego

Finansowanie rozwoju sklepu internetowego

Nieważne, czy masz już swój biznes e-commerce, czy też dopiero planujesz go otworzyć. Dobrze przygotowana strategia rozwoju to klucz do sukcesu. W świecie e-commerce wszystko szybko się zmienia, dlatego warto szukać takich rozwiązań finansowych, które stale dostosowują się do potrzeb i możliwości nowych firm.

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
February 10, 2023
Kompletny przewodnik: Jak zarządzać zwrotami internetowymi

Kompletny przewodnik: Jak zarządzać zwrotami internetowymi

Zwroty są standardem w sklepach internetowych. W przeciwieństwie do nich, sklepy stacjonarne mogą, ale nie muszą akceptować rezygnacji z zakupów. Zarządzanie zwrotami internetowymi to nie tylko kwestia zaspokojenia oczekiwań klientów, ale również strategiczne działanie mające na celu optymalizację procesów biznesowych oraz utrzymanie pozytywnego wizerunku marki. W tym artykule poznasz kluczowe informacje na temat zwrotów, np. kto ponosi koszty przesyłki zwrotnej, czy potrzebny jest paragon do zwrotu.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
March 12, 2024
Up-selling w e-commerce

Up-selling w e-commerce

Up-selling to popularna technika sprzedaży, która przyczynia się do maksymalizacji zysków. Dowiedz się, na czym ona polega i w jaki sposób możesz ją wykorzystać w swoim sklepie internetowym.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
October 9, 2023
Jak sprzedawać na Allegro?

Jak sprzedawać na Allegro?

Od powstania w grudniu 1999 roku do dnia obecnego, Allegro przeszło wiele zmian, aby dziś pozostać najbardziej rozpoznawalną marką spośród tzw. marketplace'ów, czyli miejsc, gdzie oferowany jest do zakupu towar od wielu niezależnych dostawców.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
October 5, 2023
Świetny sposób na zarobek - zrobić własnoręcznie i sprzedawać

Świetny sposób na zarobek - zrobić własnoręcznie i sprzedawać

A gdyby tak zacząć zarabiać na swojej pasji? Zrobić biznes z tego, co umiesz zrobić własnoręcznie? Sprawdź, które z pomysłów na produkty handmade wzbudzają w sieci największe zainteresowanie.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
September 27, 2023
Marketplace – co to jest i czym różni się od własnego sklepu internetowego?

Marketplace – co to jest i czym różni się od własnego sklepu internetowego?

Jeśli chcesz zacząć sprzedawać w internecie, masz kilka możliwości. Możesz założyć swój sklep, możesz też skorzystać z któregoś z marketplace'ów. A najlepiej to połączyć. Co wybrać? Sprawdź, jakie zalety i wady ma każda z tych opcji.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
September 27, 2023
Cross selling - na czym polega ta strategia sprzedażowa?

Cross selling - na czym polega ta strategia sprzedażowa?

Gdy zyskasz klienta, wasza współpraca nie musi ograniczać się do jednej transakcji. Jeśli namówisz go na dodatkowe produkty uzupełniające, jest to doskonała definicja cross sellingu – sprzedaży krzyżowej.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
September 25, 2023
E-commerce dla początkujących, czyli dlaczego warto postawić sklep internetowy

E-commerce dla początkujących, czyli dlaczego warto postawić sklep internetowy

Handel elektroniczny (e-commerce) to dziś najważniejszy i najdynamiczniej rozwijający sie kanał sprzedaży. Przewidywany 14-proc. wzrost wartości polskiej branży e-commerce w 2024 roku to sygnał, że jeśli chcesz skutecznie sprzedawać, musisz mieć sklep internetowy. Przeczytaj, co dziś warto wiedzieć o branży e-commerce.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
September 25, 2023
Dropshipping - jak zacząć sprzedawać w tym modelu?

Dropshipping - jak zacząć sprzedawać w tym modelu?

Jako właściciel sklepu internetowego zastanawiasz się, czy dropshipping to model biznesowy odpowiedni dla twojej działalności? Z pewnością ma on wiele zalet, dlatego warto rozważyć taką formę współpracy z hurtowniami.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
September 8, 2023
Pomysły na biznes z małym kapitałem początkowym

Pomysły na biznes z małym kapitałem początkowym

Nie trzeba mieć tysięcy złotych monet, by otworzyć wymarzony biznes. Czy wiesz, że w dzisiejszych czasach możesz zarabiać na... śmieciach. A dokładnie oprzeć działanie własnej firmy na trendzie zero waste i wykorzystać to, co już nikomu niepotrzebne.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
September 8, 2023
Sprzedaż internetowa a kasa fiskalna - co musisz wiedzieć?

Sprzedaż internetowa a kasa fiskalna - co musisz wiedzieć?

Przymierzając się do prowadzenia sklepu internetowego, musisz sprawdzić, czy w związku ze swoim rodzajem działalności masz obowiązek posiadania kasy fiskalnej. Niektóre rodzaje sprzedaży internetowej są bowiem objęte obowiązkiem ewidencjonowania ich na kasie rejestrującej i nie ma tu znaczenia, czy jesteś płatnikiem VAT czy nie.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
September 8, 2023
Jak założyć działalność gospodarczą, czyli rejestracja firmy krok po kroku

Jak założyć działalność gospodarczą, czyli rejestracja firmy krok po kroku

Jeśli masz pomysł na prowadzenie własnego biznesu, pewnie rozważasz też podjęcie decyzji o rozpoczęciu własnej działalności gospodarczej. Ale czy wiesz, jak założyć firmę? Jak przejść tę procedurę krok po kroku?

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
September 8, 2023
Strategia cenowa: czym kierować się w trakcie ustalania cen?

Strategia cenowa: czym kierować się w trakcie ustalania cen?

Zanim zaczniesz sprzedawać swoje produkty w Internecie, musisz ustalić ich ceny. Opracowanie polityki cenowej powinno być jednak dobrze przemyślane - musi brać pod uwagę nie tylko tak wyczekiwane zwiększenie zysków, ale i zachowania konsumentów, popyt czy działania konkurencji, w tym liderów rynku. Na co zwracać uwagę, przystępując do opracowania strategii cenowej? Podpowiadamy, w jaki sposób możesz zbudować swoja przewagę rynkową.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
September 8, 2023
Ile można zarobić na sklepie internetowym - case study sklepu ze skarpetkami

Ile można zarobić na sklepie internetowym - case study sklepu ze skarpetkami

Branża e-commerce rozwija się niezwykle prężnie, a tradycyjny handel traci na atrakcyjności. Nie znaczy to jednak, że każdy model biznesu internetowego z założenia zapewnia rentowność. Z tego artykułu dowiesz się - na konkretnym przykładzie - czy warto założyć sklep internetowy, jak dać się poznać szerokiemu gronu odbiorców i na co musisz zwrócić uwagę, by mieć szansę zarobić na sklepie internetowym.

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
September 7, 2023
Jak powinien wyglądać e-mail dotyczący potwierdzenia zamówienia?

Jak powinien wyglądać e-mail dotyczący potwierdzenia zamówienia?

Wiadomości e-mail, które zatytułujesz "potwierdzenie zamówienia" to bardzo dobry nośnik marketingowy. Przy odrobinie wysiłku włożonego w ułożenie określonej treści takiego mailingu, możesz wykorzystać go do budowania zaufania oraz lojalności klientów twojego sklepu internetowego

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
September 7, 2023
Jak zdobyć więcej obserwujących na Instagramie?

Jak zdobyć więcej obserwujących na Instagramie?

Chcesz promować swój sklep w social mediach i zastanawiasz się, jak mieć więcej nowych obserwujących na Instagramie? Nie ma na to jednego magicznego sposobu. Jeśli jednak zrozumiesz algorytm Instagrama, a przede wszystkim narzucisz sobie dyscyplinę na regularne publikowanie postów i Instastories, do których dodasz popularne hashtagi - zdobędziesz nowych followersów.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
September 6, 2023
Karta produktu - zaplanuj prezentację towaru i sprzedawaj w sklepie internetowym

Karta produktu - zaplanuj prezentację towaru i sprzedawaj w sklepie internetowym

Karta produktu to wizytówka zarówno towaru, który sprzedajesz, jak i twojej firmy. Jeśli zatroszczysz się o najważniejsze szczegóły, przedstawisz się jako rzetelny przedsiębiorca.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
September 6, 2023

Zbuduj swój sklep internetowy i zacznij zarabiać więcej

Wypróbuj za darmo przez 15 dni
przetestuj shoplo za darmo
Wróć do strony głównej

krok 1 / 3

Testuj sklep internetowy Shoper przez 14 dni za darmo

Podając adres e-mail, akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności

krok 2 / 3

Załóż sklep w 1 minutę
i korzystaj 14 dni za darmo

Dane do logowania otrzymasz na podany numer telefonu

Twój numer jest bezpieczny. Nie przekażemy go żadnej innej firmie.

Tymczasowa nazwa sklepu to: {host}

Możesz ją zmienić w każdej chwili.

krok 3 / 3

Załóż sklep w 1 minutę
i korzystaj 14 dni za darmo

86% taniej
Shoper Standard w promocji 2988 zł 419 zł netto / pierwszy rok