Zarabiaj z Shoplo, czyli.. co należy wiedzieć o klientach?

Gosia Marczak
Gosia Marczak
July 18, 2014
Zarabiaj z Shoplo, czyli.. co należy wiedzieć o klientach?

Polecanie platformy Shoplo to oferta skierowana do każdego, kto chce zarabiać, niezależnie od wykonywanego zawodu, czy umiejętności. Jako Partner Shoplo możesz polecać platformę i z tego tytułu zgarniać prowizję. Za każde polecenie trafi do Ciebie 30% płatności klienta. Lifetime - czyli przez cały jego czas korzystania z platformy. Jak jednak dotrzeć do klienta? Jak przedstawić Shoplo e-przedsiębiorcy? Dzięki poniższemu artykułowi łatwo rozpoznasz swoich klientów, co sprawi, że będziesz zarabiał jeszcze więcej. Przekonaj się sam!

Klient, który dopiero myśli o rozpoczęciu sprzedaży w internecie

Taki klient ma pewien produkt, ideę, ale szuka dobrego narzędzia - takiego, które w łatwy sposób wprowadzi go w świat ecommerce, wygeneruje sprzedaż, będzie stosunkowo niedrogie i przy okazji pozwoli mu nabyć pierwszą wiedzę w temacie sprzedaży online.Temu klientowi warto przedstawić ideę sprzedaży internetowej od ogółu do szczegółu. Nie każdy bowiem zdaje sobie sprawę z faktu, że często prostota oraz intuicyjność, a także piękny wygląd sklepu mają bezpośredni wpływ na sprzedaż. Z drugiej strony, zaawansowane narzędzia do marketingu, czy profesjonalne analizy wyników sprzedażowych to także rozwiązania warte uwagi. Zarówno te, jak i inne rozwiązania każdy początkujący przedsiębiorca otrzyma w Shoplo w ramach abonamentu, bowiem żadne dodatki czy integracje nie są dodatkowo płatne, a wszelkie wątpliwości pomoże rozwiać dostępny support.

Klient sprzedaje w sieci, ale nie posiada sklepu

Ten przedsiębiorca dokonuje transakcji w kanałach sprzedaży online. Z wygenerowanej sprzedaży uiszcza opłatę, zależną od jego zysków. Poza tym raczej nie zajmuje się potrzebą budowania marki (jeśli nawet postanawia budować wizerunek marki to kanały z których korzysta, umożliwiają mu to w bardzo ograniczonym stopniu).Jakie cechy posiada ten e-przedsiębiorca? Z pewnością zdaje sobie sprawę z kosztów prowadzenia działalności, ale prawdopodobnie nie widzi potrzeby podejmowania działań wykraczających poza zarządzanie aukcjami, kontakt z klientem oraz wysyłkę towaru. W tym wypadku warto uświadomić przedsiębiorcy, że na zwiększenie sprzedaży wpływ mają takie czynniki jak marketing, a intuicyjny panel sprzedawcy, system zarządzania klientami czy przesyłkami, tylko ułatwią pracę właścicielowi esklepu. W ofercie Shoplo znajduje się kilkanaście bezpłatnych aplikacji do marketingu, pozycjonowania, czy prowadzenia działań social media, natomiast wszelka niezbędna wiedza w tym temacie zawarta jest w poradnikach w Akademii Ecommerce Shoplo.

Klient, który prowadzi sklep stacjonarny

Przedsiębiorca prowadzący sklep stacjonarny doskonale zdaje sobie sprawę z kosztów prowadzenia biznesu. Prawdopodobnie jednak nie wie, że może sprzedawać więcej i szerzej - nie tylko za pośrednictwem aukcji, czy Facebooka, ale może także ten proces zautomatyzować. Wszelkie raporty z branży ecommerce zwracają uwagę na fakt, że sprzedaż w internecie w najbliższych latach osiągnie wysoki pułap, również dlatego, że taka sprzedaż jest… prosta. Shoplo natomiast zapewnia multikanałowość w zasadzie bez udziału właściciela sklepu. Podpowiedz także, że wszystkie zamówienia będą mogły być zarządzane w ramach jednego panelu i magazynu, a cały proces będzie zachodzić automatycznie. Na platformie dostępny jest także Shoplo Market - to dodatkowe miejsce promocji produktów, a rozpoczęcie sprzedaży za pomocą Marketu nic nie kosztuje. 

Klient sprzedaje już na innej platformie

Tego typu właścicieli esklepów bardzo często cechuje przywiązanie do danego miejsca sprzedaży, a także swego rodzaju obawa przed zmianami, czy niechęć do wycofania się z ‘miejsca’ w które zainwestował tak swój czas, jak i pieniądze.Takiemu klientowi warto uświadomić, że Shoplo to bardzo innowacyjna platforma. Eksperci i ich usługi dostępne w ramach programu partnerskiego, integracje z różnymi marketami sprzedażowymi, możliwość tłumaczenia sklepu na języki obce, zakupy w walutach obcych oraz plany rozwoju platformy w przyszłości to gwarancja usług na najwyższym poziomie, a także globalna sprzedaż już niebawem :) Warto zatem przenieść sklep jak najszybciej - dzięki bezpłatnym aplikacjom dostępnym na platformie zajmie to tylko chwilę! 

Zaciekawił Cię ten artykuł? W takim razie sięgnij po więcej!

Przewodnik na temat klientów i ich zachowań już od jutra dostępny będzie w Twoim Panelu Partnera. Ta solidna porcja wiedzy sprawi, że polecanie Shoplo stanie się dla Ciebie jeszcze prostsze (i szybsze) niż dotychczas.

przeczytaj także

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.