Sprzedaż online

W tej kategorii znajdziesz przydatne artykuły na temat tego, w jaki sposób pozyskiwać nowych klientów oraz zwiększyć przychody firmy. Pokażemy Ci, jak korzystać z narzędzi, które przeniosą Twój sklep internetowy na wyższy poziom.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Karta produktu - zaplanuj prezentację towaru i sprzedawaj w sklepie internetowym

Karta produktu - zaplanuj prezentację towaru i sprzedawaj w sklepie internetowym

Karta produktu to wizytówka zarówno towaru, który sprzedajesz, jak i twojej firmy. Jeśli zatroszczysz się o najważniejsze szczegóły, przedstawisz się jako rzetelny przedsiębiorca.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
September 6, 2023
Jak dobrze napisać regulamin sklepu internetowego

Jak dobrze napisać regulamin sklepu internetowego

Tytuł tego wpisu równie dobrze mógłby brzmieć: jak uniknąć klauzul niedozwolonych i luk informacyjnych w regulaminie sklepu internetowego. To są właśnie dwa podstawowe kryteria, które decydują o tym, czy Twój regulamin sklepu jest bezpieczny i czy oferujesz swoim klientom właściwe warunki świadczenia usług. Sprawdź, co powinien zawierać prawidłowy regulamin sklepu internetowego oraz wskazówki, czego należy w nim unikać.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
November 29, 2022
Jak założyć sklep internetowy?

Jak założyć sklep internetowy?

Z tego artykułu dowiesz się jak założyć sklep internetowy, a także: dlaczego warto mieć sklep internetowy, jaką platformę e-commerce wybrać, jakie kanały i narzędzia marketingowe wykorzystać, aby wystartować z pierwszą sprzedażą.

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
October 12, 2022
Zakładanie firmy - krok po kroku

Zakładanie firmy - krok po kroku

Jak założyć własną firmę? Na początku najważniejszy jest oczywiście pomysł na biznes. Ale to nie wszystko. Musisz zadbać jeszcze o formalności - ZUS, podatki, dokumentację. Co musisz wiedzieć przed otwarciem sklepu internetowego? Podpowiadamy.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
September 16, 2022
Transmisje sprzedażowe - czym jest live commerce?

Transmisje sprzedażowe - czym jest live commerce?

Popularność transmisji online to prawdziwy fenomen, również w e-commerce. Dlaczego warto wykorzystać sprzedaż na żywo do rozwoju sklepu internetowego? I jak to zrobić? Oto kilka najważniejszych informacji.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
August 26, 2022
12 sposobów na to, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

12 sposobów na to, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

Nie ma jedyne słusznej recepty na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym, ale tych kilka prostych zabiegów pomoże Ci osiągnąć spore efekty.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
June 23, 2022
5 trendów w e-commerce, o których musisz wiedzieć

5 trendów w e-commerce, o których musisz wiedzieć

Co nowego w e-handlu? Poznaj najważniejsze trendy e-commerce i sprawdź je u siebie.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
May 16, 2022
Jak wykorzystać Instagram do promocji biznesu - 10 sprawdzonych sposobów!

Jak wykorzystać Instagram do promocji biznesu - 10 sprawdzonych sposobów!

200 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, średnio 60 milionów zdjęć publikowanych codziennie oraz 8,5 tysiąca lajkowanych fotografii co sekundę (!) - statystyki mówią same za siebie. Musisz być tam, gdzie jest Twój klient.

Maciej Orłowski
Maciej Orłowski
May 13, 2022
6 wskazówek: jak promować swój produkt z pomocą blogerów?

6 wskazówek: jak promować swój produkt z pomocą blogerów?

Praca z blogerami modowymi to obecnie właściwie jedna ze standardowych strategii promocyjnych w internecie. Razem z rosnącą popularnością tej grupy influencerów na rynku, rośnie również konkurencja marek walczących o ich względy. Jak w takim razie wyróżnić się spośród wszystkich ofert, które na co dzień otrzymują blogerzy?

Marta Mikos
Marta Mikos
May 13, 2022
Produkty cyfrowe - jak je sprzedawać i na nich zarabiać?

Produkty cyfrowe - jak je sprzedawać i na nich zarabiać?

Produkty cyfrowe to produkty dostępne wyłącznie w wersji elektronicznej. Są to między innymi: ebooki, poradniki, podcasty, filmy, pliki do wydruku, szablony, grafiki, plany treningowe, jadłospisy czy kursy online, do których kupujący otrzymuje niemalże nieograniczony dostęp z dowolnego urządzenia. 

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
May 6, 2022
Marketing szeptany - jak wdrożyć strategię rekomendacji?

Marketing szeptany - jak wdrożyć strategię rekomendacji?

Marketing szeptany to strategia przyciągania nowych klientów, która polega na udzielaniu porad i rekomendowaniu swoich produktów niejawnie (pod przykrywką bycia zwykłym użytkownikiem Internetu) lub jawnie (dzięki oficjalnemu ambasadorowi) „spontaniczny" sposób, dopasowany do kontekstu rozmowy.

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
May 6, 2022
Co musisz wiedzieć o ochronie domeny internetowej swojego e-sklepu?

Co musisz wiedzieć o ochronie domeny internetowej swojego e-sklepu?

Jeżeli prowadzisz swój e-sklep, to wybór odpowiedniej domeny internetowej, a później jej wypromowanie są kluczowe dla powodzenia Twojego biznesu. Jednak jest jeszcze jedna bardzo ważna kwestia, o której musisz pamiętać, żeby odnieść sukces: zabezpieczenie prawne swojej domeny.

Julia Ulida
Julia Ulida
May 6, 2022
Optymalizacja sklepu internetowego pod SEO - 12 kroków

Optymalizacja sklepu internetowego pod SEO - 12 kroków

Optymalizacja sklepu internetowego pod SEO to zabiegi związane m.in. ze strukturą strony i treściami, które się na niej znajdują. Twój sklep internetowy będzie miał szansę znaleźć się na pierwszych stronach listy bezpłatnych wyszukiwań, jeśli zadbasz, by stał się Google-friendly. Wzrosną również szanse na to, że klient podczas swoich poszukiwań znajdzie właśnie Twoje produkty lub usługi.

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
May 5, 2022
Jak zapakować produkt, by dać się zapamiętać, czyli unboxing experience

Jak zapakować produkt, by dać się zapamiętać, czyli unboxing experience

Wnętrze jest ważne - to prawda. Ale co jeśli klient musi dokonać wyboru pomiędzy tak samo dobrymi produktami? Wtedy z pewnością wybierze ten atrakcyjniej opakowany, ponieważ dojdzie do wniosku, że jest bardziej wartościowy. W końcu producent zadbał o każdy detal - nawet opakowanie. Ale czy na pewno opakowanie produktu jest tylko detalem?

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
May 5, 2022
TikTok - jak promować swój sklep online w aplikacji?

TikTok - jak promować swój sklep online w aplikacji?

Frimowy profil na Facebooku lub Instagramie to w nowoczesnym e-biznesie już za mało. Coraz więcej marek korzysta teraz z TikToka. Zobacz, dlaczego warto się tam pojawić i jak dzięki reklamie na TikToku możesz wyprzedzić swoją konkurencję.


Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
May 5, 2022
Jak zweryfikować pomysł na biznes? Poznaj 7 sprawdzonych sposobów

Jak zweryfikować pomysł na biznes? Poznaj 7 sprawdzonych sposobów

Jeśli tu jesteś, to pewnie właśnie szukasz pomysłu na biznes online i rozważasz założenie firmy. Chcesz rozpocząć własną działalność, obserwujesz inne sklepy internetowe i zastanawiasz się, który kierunek wybrać i jak zacząć zarabiać konkretne pieniądze?

Radek Pietrzak
Radek Pietrzak
May 5, 2022
Jak zainstalować piksel Facebooka i efektywnie wykorzystywać go w remarketingu

Jak zainstalować piksel Facebooka i efektywnie wykorzystywać go w remarketingu

Wprowadzenie piksela Facebooka spowodowało spore zamieszanie w branży ecommerce. Do dzisiaj dostajemy wiele pytań na ten temat od naszych klientów. W poniższym artykule dowiesz się wszystkich niezbędnych informacji na ten temat.

Jakub Wróbel
Jakub Wróbel
May 5, 2022
Co sprzedawać w internecie? Poznaj Google Trends

Co sprzedawać w internecie? Poznaj Google Trends

Zastanawiasz się, co sprzedawać w internecie? Google podsuwa ci przydatną wiedzą na temat tego, czego najczęściej internauci szukają w sieci. Możemy porównywać dowolnie wybrane przez nas hasła i sprawdzać, które z nich cieszą się największym powodzeniem wśród danej grupy docelowej. Jeśli po głowie chodzą ci różne pomysły na biznes onlinei na to, czym handlować w internecie, dzięki Google Trends dowiesz się, które z nich mają największą szansę powodzenia.

Marta Mikos
Marta Mikos
March 11, 2022

Zbuduj swój sklep internetowy i zacznij zarabiać więcej

Wypróbuj za darmo przez 15 dni
przetestuj shoplo za darmo
Wróć do strony głównej

krok 1 / 3

Testuj sklep internetowy Shoper przez 14 dni za darmo

Podając adres e-mail, akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności

krok 2 / 3

Załóż sklep w 1 minutę
i korzystaj 14 dni za darmo

Dane do logowania otrzymasz na podany numer telefonu

Twój numer jest bezpieczny. Nie przekażemy go żadnej innej firmie.

Tymczasowa nazwa sklepu to: {host}

Możesz ją zmienić w każdej chwili.

krok 3 / 3

Załóż sklep w 1 minutę
i korzystaj 14 dni za darmo

86% taniej
Shoper Standard w promocji 2988 zł 419 zł netto / pierwszy rok