Przewodnik Shoplo dla biznesów w trakcie COVID-19

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
April 17, 2020
Przewodnik Shoplo dla biznesów w trakcie COVID-19

Zdajemy sobie sprawę, że dla właścicieli firm obecna sytuacja jest trudnym sprawdzianem. Dlatego robimy wszystko, abyś mógł jak najszybciej poznać najważniejsze zasady związane z prowadzeniem i promocją sklepu internetowego.

Sprawdź poniższe porady i wskazówki z bloga Shoplo, które zebraliśmy w jednym miejscu. Mamy nadzieję, że pomogą Ci one rozwinąć sklep internetowy, zwiększyć sprzedaż i dotrzeć z ofertą do zainteresowanych klientów.

Sprzedaż w sklepie internetowym

Sprawdź, w jaki sposób pozyskiwać nowych klientów oraz zwiększyć przychody firmy. Pokażemy Ci, jak korzystać z narzędzi, które pozwolą szybko wystartować z nowym sklepem internetowym.

Komunikacja z klientami

Dowiedz się, jak zarządzać relacjami z klientami oraz wdrożyć profesjonalną obsługę klientów. Sprawdź, jak wzbudzić zaufanie wśród klientów i budować ich lojalność.

Wykorzystanie mediów społecznościowych

Media społecznościowe to jedne z najefektywniejszy kanałów promocji. Oto kilka wskazówek, jak wykorzystać Facebook i inne social media do komunikacji z klientami.

Produktywność

Praca w domu może być wyzwaniem. Sprawdź porady i praktyczne wskazówki dotyczące zarządzania swoim czasem, wyznaczania i realizacji celów oraz efektywnej pracy.

#WspierajLokalnie razem z Shoplo

Wiemy, jak ważne jest pozyskiwanie klientów, dlatego postanowiliśmy wesprzeć polskie, lokalne marki dodatkowym działaniami promocyjnymi. 

Jeżeli w kwietniu odwiedzisz nasze kanały społecznościowe na Facebooku i Instagramie, znajdziesz inspirujące posty o sklepach internetowych założonych na Shoplo.

Wśród nich jest Iga Sarzyńska “Wzrusza Toruń” - tradycyjny, lokalny sklep z piernikami i innymi wypiekami toruńskimi zamknięty z powodu pandemii koronawirusa w Polsce. Dziś produkty Igi Sarzyńskiego dostępne są w sklepie internetowym, co pozwoliło właścicielce kontynuować prace i wysyłać swoje produkty do klientów w całej Polsce.

Przewodnik Shoplo w trakcie COVID-19

Wspólne działanie pozwoli nam przetrwać kolejne tygodnie pełne wyzwań i ograniczeń. Przyłącz się do naszej akcji #WspierajLokalnie i jeśli możesz - wybieraj produkty od naszych polskich, lokalnych marek. 

Jak wspieramy Twój biznes w trakcie COVID-19

W tym trudnym dla wszystkich okresie Twój biznes jest dla nas priorytetem. Chcielibyśmy podziękować Ci za to, że nieustannie działasz i oferujesz swoim klientom produkty i usługi, których potrzebują.

Twój biznes jest teraz dla nas najważniejszy. Dlatego przygotowaliśmy materiały, które, pozwolą Ci rozwijać sklep internetowy w tym trudnym dla wszystkich okresie: web.shoplo.io/covid-19.

Znajdziesz w nim m.in.:

  • specjalny Pakiet Korzyści opracowany wspólnie z naszymi Partnerami,
  • informacje o bezpłatnej aplikacji Gift Card do pobrania w Shoplo App Store,
  • darmowy ebook, który pomoże Ci szybko i sprawnie stworzyć własny sklep internetowy,
  • i wiele innych inspiracji.

przeczytaj także

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.