Skuteczna sprzedaż w Internecie. Wszystko, co musisz wiedzieć.

Dowiedz się, jak założyć sklep internetowy i zamień swoją pasję w biznes. Poznaj wskazówki, jak oszczędzić czas, dotrzeć do klientów i zwiększyć sprzedaż.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Definicja i przykłady reklamy ambientowej

Reklama ambientowa, znana również jako reklama otoczenia, to w skrócie strategia promocyjna, która wykorzystuje m.in. przestrzenie publiczne, aby dotrzeć do mieszkańców, klientów restauracji, przechodniów itp. W niniejszym artykule poznasz definicję reklamy ambientowej, zasady działania, korzyści oraz przykłady wykorzystania tej formy marketingu.

Maciej Orłowski
Maciej Orłowski
March 11, 2024

Kompletny przewodnik: Jak zarządzać zwrotami internetowymi

Zwroty są standardem w sklepach internetowych. W przeciwieństwie do nich, sklepy stacjonarne mogą, ale nie muszą akceptować rezygnacji z zakupów. Zarządzanie zwrotami internetowymi to nie tylko kwestia zaspokojenia oczekiwań klientów, ale również strategiczne działanie mające na celu optymalizację procesów biznesowych oraz utrzymanie pozytywnego wizerunku marki. W tym artykule poznasz kluczowe informacje na temat zwrotów, np. kto ponosi koszty przesyłki zwrotnej, czy potrzebny jest paragon do zwrotu.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
March 11, 2024

Jak zarządzać błędami cenowymi w sklepie internetowym?

Ceny produktów są jednym z głównych czynników decydujących podczas robienia zakupów. Im niższa cena artykułu, tym większa szansa na jego zakup. W wyniku prowadzenia sklepu internetowego, awarii systemów, zmian rynkowych czy ludzkiej nieuwagi, mogą pojawić się błędy cenowe. To zjawisko, w którym cena produktu lub usługi wyświetlona na stronie nie zgadza się z faktyczną wartością oferty. Jak unikać pomyłek w cenach? Jakie rodzą konsekwencje dla e-commerce? Sprawdź!

Kamila Okulska
Kamila Okulska
March 11, 2024

Up-selling w e-commerce

Up-selling to popularna technika sprzedaży, która przyczynia się do maksymalizacji zysków. Dowiedz się, na czym ona polega i w jaki sposób możesz ją wykorzystać w swoim sklepie internetowym.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
October 9, 2023

Jak sprzedawać na Allegro?

Od powstania w grudniu 1999 roku do dnia obecnego, Allegro przeszło wiele zmian, aby dziś pozostać najbardziej rozpoznawalną marką spośród tzw. marketplace'ów, czyli miejsc, gdzie oferowany jest do zakupu towar od wielu niezależnych dostawców.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
October 5, 2023

Marketplace – co to jest i czym różni się od własnego sklepu internetowego?

Jeśli chcesz zacząć sprzedawać w internecie, masz kilka możliwości. Możesz założyć swój sklep, możesz też skorzystać z któregoś z marketplace'ów. A najlepiej to połączyć. Co wybrać? Sprawdź, jakie zalety i wady ma każda z tych opcji.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
September 27, 2023

Świetny sposób na zarobek - zrobić własnoręcznie i sprzedawać

A gdyby tak zacząć zarabiać na swojej pasji? Zrobić biznes z tego, co umiesz zrobić własnoręcznie? Sprawdź, które z pomysłów na produkty handmade wzbudzają w sieci największe zainteresowanie.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
September 27, 2023

E-commerce dla początkujących, czyli dlaczego warto postawić sklep internetowy

Handel elektroniczny (e-commerce) to dziś najważniejszy i najdynamiczniej rozwijający sie kanał sprzedaży. Przewidywany 14-proc. wzrost wartości polskiej branży e-commerce w 2024 roku to sygnał, że jeśli chcesz skutecznie sprzedawać, musisz mieć sklep internetowy. Przeczytaj, co dziś warto wiedzieć o branży e-commerce.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
September 25, 2023

Cross selling - na czym polega ta strategia sprzedażowa?

Gdy zyskasz klienta, wasza współpraca nie musi ograniczać się do jednej transakcji. Jeśli namówisz go na dodatkowe produkty uzupełniające, jest to doskonała definicja cross sellingu – sprzedaży krzyżowej.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
September 25, 2023

Jak wykorzystać rolki na Instagramie o promowania swojego sklepu online?

Insta rolki to świetny sposób na pozyskanie nowych followersów i zwiększenie zainteresowania twoim sklepem internetowym. Sprawdź, jak dobrze wykorzystać format wideo na profilach swojej firmy.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
August 24, 2023

Dropshipping - jak zacząć sprzedawać w tym modelu?

Jako właściciel sklepu internetowego zastanawiasz się, czy dropshipping to model biznesowy odpowiedni dla twojej działalności? Z pewnością ma on wiele zalet, dlatego warto rozważyć taką formę współpracy z hurtowniami.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
August 12, 2023

Jak zdobyć więcej obserwujących na Instagramie?

Chcesz promować swój sklep w social mediach i zastanawiasz się, jak mieć więcej nowych obserwujących na Instagramie? Nie ma na to jednego magicznego sposobu. Jeśli jednak zrozumiesz algorytm Instagrama, a przede wszystkim narzucisz sobie dyscyplinę na regularne publikowanie postów i Instastories, do których dodasz popularne hashtagi - zdobędziesz nowych followersów.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
June 26, 2023

Ile można zarobić na sklepie internetowym - case study sklepu ze skarpetkami

Branża e-commerce rozwija się niezwykle prężnie, a tradycyjny handel traci na atrakcyjności. Nie znaczy to jednak, że każdy model biznesu internetowego z założenia zapewnia rentowność. Z tego artykułu dowiesz się - na konkretnym przykładzie - czy warto założyć sklep internetowy, jak dać się poznać szerokiemu gronu odbiorców i na co musisz zwrócić uwagę, by mieć szansę zarobić na sklepie internetowym.

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
June 24, 2023

Co można sprzedawać w internecie?

Debiut w branży e-commerce wymaga wnikliwej obserwacji rynku, by znaleźć odpowiedź na pytanie, jakie produkty obecnie cieszą się największym zainteresowaniem klientów i co mogłoby stanowić o sukcesie sprzedażowym w twoim sklepie internetowym. Oto kilka podpowiedzi, jakie kategorie produktów zajmują wysokie miejsca w wyszukiwarkach.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
May 30, 2023

Karta produktu - zaplanuj prezentację towaru i sprzedawaj w sklepie internetowym

Karta produktu to wizytówka zarówno towaru, który sprzedajesz, jak i twojej firmy. Jeśli zatroszczysz się o najważniejsze szczegóły, przedstawisz się jako rzetelny przedsiębiorca.

Janina Kowalczyk,
Janina Kowalczyk,
May 26, 2023

5 pomysłów na kobiecy biznes online

Szukasz pomysłu na dochodowy biznes online? Jest ich wiele. Zobacz, co się sprawdza w e-commerce, i znajdź dla siebie inspirację, na której możesz zarobić.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
May 5, 2023

Jak zrobić własne logo? Skorzystaj z gotowych szablonów

Gdy zakładasz konto w mediach społecznościowych, wrzucasz tam też swoje zdjęcie profilowe, by inni ludzie wiedzieli, że to Ty. Logo jest takim profilowym zdjęciem twojej firmy – to po nim klienci będą rozpoznawać Twoją markę i produkty, które sprzedajesz.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
April 28, 2023

Sprzedaż internetowa a kasa fiskalna - co musisz wiedzieć?

Przymierzając się do prowadzenia sklepu internetowego, musisz sprawdzić, czy w związku ze swoim rodzajem działalności masz obowiązek posiadania kasy fiskalnej. Niektóre rodzaje sprzedaży internetowej są bowiem objęte obowiązkiem ewidencjonowania ich na kasie rejestrującej i nie ma tu znaczenia, czy jesteś płatnikiem VAT czy nie.

Janina Kowalczyk
Janina Kowalczyk
April 24, 2023
Wróć do strony głównej

krok 1 / 3

Testuj sklep internetowy Shoper przez 14 dni za darmo

Podając adres e-mail, akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności

krok 2 / 3

Załóż sklep w 1 minutę
i korzystaj 14 dni za darmo

Dane do logowania otrzymasz na podany numer telefonu

Twój numer jest bezpieczny. Nie przekażemy go żadnej innej firmie.

Tymczasowa nazwa sklepu to: {host}

Możesz ją zmienić w każdej chwili.

krok 3 / 3

Załóż sklep w 1 minutę
i korzystaj 14 dni za darmo

86% taniej
Shoper Standard w promocji 2988 zł 419 zł netto / pierwszy rok