10 aplikacji do Instagrama, które pomogą Ci sprzedawać więcej.

Radek Pietrzak
Radek Pietrzak
August 13, 2017
10 aplikacji do Instagrama, które pomogą Ci sprzedawać więcej.

Twórz olśniewające zdjęcia

Esencją Instagrama są oczywiście zdjęcia i to właśnie od ich jakości zależy to, jak prezentuje się Twój profil. Nawet jeśli fotografia nie jest Twoją mocną stroną, a do tego nie dysponujesz odpowiednim sprzętem, nie martw się. Nie musisz też wydawać pieniędzy na usługi profesjonalisty w tym zakresie. Zamiast tego radzimy Ci skorzystać z poniższych aplikacji, dzięki którym zdjęcia na Twoim profilu zawsze będą prezentowały się świetnie.

1. VSCO

Jeśli na poważnie myślisz o tym, żeby instagramowy profil Twojego biznesu wyróżniał się na tle konkurencji, to na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że domyślne filtry, które udostępnia serwis to zdecydowanie za mało. Z pomocą przychodzi tutaj darmowa aplikacja VSCO. Umożliwia ona zarówno prostą, jak również bardziej zaawansowaną edycję zdjęć i filmów z wykorzystaniem Twojego smartfona. Co więcej, ogromna biblioteka dostępnych filtrów (darmowych oraz płatnych) sprawi, że tworzone przez Ciebie treści nabiorą indywidualnego artystycznego charakteru.Aplikacja jest dostępna na urządzeniach z systemem Android oraz iOS.

2. Snapseed

Kolejna darmowa aplikacja z ogromem możliwości. Podczas gdy standardowe filtry Instagrama umożliwiają dodawanie efektów tylko do całego zdjęcia, Snapseed daje użytkownikowi możliwość wykorzystania narzędzia "pędzla". Dzięki niemu możesz udoskonalić każdy detal fotografii. Świetną funkcjonalnością jest Snapseed’s Stacks, która pozwoli Ci tworzyć szablony z wykorzystanych filtrów. Dzięki niej zaoszczędzisz masę czasu!Aplikacja jest dostępna na urządzeniach z systemem Android oraz iOS.

3. Afterlight

Elegancki i prosty design sprawia, że aplikacja jest dziecinnie prosta w obsłudze. Pod "maską" ma 74 filtry, 78 tekstur i 128 ramek, które możesz wykorzystać do "podrasowania" swoich fotek.Aplikacja jest dostępna na urządzeniach z systemem Android, iOS oraz Windows.

4. Boomerang

Na końcu tej części artykułu przedstawiamy nietypową aplikację stworzoną bezpośrednio przez zespół Instagrama. Boomerang umożliwia tworzenie krótkich - 1-sekundowych, gifów. Aplikacja stworzona do tworzenia treści wirusowych. Przygotowanie czegoś oryginalnego i olśniewającego wymaga od użytkowników Boomeranga pewnego wysiłku i przede wszystkim sporej dawki kreatywności.

Sprzedawaj bezpośrednio na Instagramie

Instagram może posłużyć Ci nie tylko do marketingu. Możesz go również wykorzystać jako alternatywny kanał sprzedaży. Myślisz, że to trudne i wymagające umiejętności programistycznych? Nic bardziej mylnego! Do tego celu wystarczy wykorzystać proste aplikacje, które znajdziesz poniżej.

5. Foursixty

Dzięki Foursixty możesz dodać linki bezpośrednio do produktów, które znajdują się na zdjęciach publikowanych na instagramowym feedzie Twojego sklepu. Możesz również tworzyć instagramowe galerie z produktami. Twoi klienci będą mogli też dodawać produkty do koszyka zakupowego bez konieczności opuszczania wspomnianej galerii. Foursixty pozwala też tworzyć feedy z Instagrama dla konkretnych produktów. Dzięki temu konsumenci mogą zobaczyć jak prezentują się one w realnym użytkowaniu. Ta opcja jest szczególnie przydatna dla marek modowych, które mogą prezentować stylizacje z wykorzystaniem ich produktów.Cena: od 50 do 100 dolarów miesięcznie.

6. Like2have.it

Mechanizm działania Like2have.it jest właściwie taki sam jak w przypadku Foursixty. Aplikacja umożliwia tworzenie feedów z podpiętymi do stron produktowych linkami. Możesz też tworzyć user-generated feeds, dzięki którym dajesz potencjalnym klientom dowód społeczny tego, jak Twoje produkty sprawują się w codziennym życiu.Cena: 20 dolarów miesięcznie.

Automatyzacja publikacji oraz analityka

Zatem wiesz już jak przekształcić profil na Instagramie w potężną machinę sprzedażową. Warto byłoby jeszcze dowiedzieć się, jak mierzyć efekty prowadzonych działań oraz automatyzować publikację postów, prawda? Do tego też są dedykowane narzędzia.

7. Hootsuite

Wielu z Was to popularne narzędzie do planowania postów w mediach społecznościowych jest zapewne znane. Hootsuite świetnie sprawdzi się również w przypadku Instagrama. Narzędzie pozwala zaplanować publikację postów z dowolnym wyprzedzeniem. Bardzo ciekawą funkcją Hootsuite'a jest również notyfikacja push, która przychodzi do zarządzającego profilem za każdym razem przed publikacją zaplanowanego statusu i wymaga potwierdzenia, zanim post ujrzy światło dzienne.Cena: wersja podstawowa jest darmowa, natomiast ceny planów pro zaczynają się od 9,99 dolarów za miesiąc.

8. Later

Later również świetnie sprawdzi się w roli systemu do planowania i zarządzania postami na Instagramie. Najciekawszym jego wyróżnikiem jest opcja wyszukiwania i udostępniania treści tworzonych przez użytkowników związanych z danym tagiem.Cena: od 19 dolarów za miesiąc.

9. Websta

Websta to platforma, która nie tylko pozwoli Ci zarządzać instagramowym kontem, ale przede wszystkim pomoże Ci przeanalizować i zrozumieć zaangażowanie, a także interakcje użytkowników z Twoim profilem.Cena: za darmo.

10. Sprout Social

Sprout Social to kolejny "kombajn" do planowania postów, analityki oraz zarządzania kontem na Instagramie. Spośród innych tego typu rozwiązań wyróżnia go moduł umożliwiający wyszukiwanie oraz monitorowanie najpopularniejszych hashtagów i komentarzy. Dzięki temu już nigdy nie umknie Ci żadne zagadnienie istotne dla Twojej społeczności!Cena: od 59 dolarów za miesiąc.Oczywiście tego typu narzędzi jest na rynku znacznie więcej. W powyższym artykule wymieniłem te - moim zdaniem - najlepsze. A jakie aplikacje Ty polecasz do działań na Instagramie? Koniecznie podziel się ze mną swoimi typami w komentarzu pod tym tekstem.

przeczytaj także

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.