Technologia rozwija się bardzo szybko, a wraz z nią zmieniają się potrzeby klientów. Twoich klientów. W Shoplo zdajemy sobie z tego sprawę i zawsze pomagamy Ci przystosować się do najnowszych zmian, abyś mógł zachwycić swoich klientów i… zawstydzić konkurencję.

Poznaj integrację Shoplo z Facebook Messenger, dzięki której konsumenci zyskają kolejny powód, aby to właśnie u Ciebie robić zakupy.

Komunikacja przyszłości

Dzięki integracji, będziesz mógł komunikować się z klientami tak, jak tego oczekują. Nie musisz wysyłać im maili. Teraz, Twoi klienci podsumowanie zamówienia i wszelkie aktualizacje jego statusu będą otrzymywać w swoim ukochanym kanale social media – Facebooku. Bez Twojego kiwnięcia palcem.

Tak! Komunikacja przez Messenger nie oznacza, że teraz będziesz spędzać godziny na pisanie do klientów. Aplikacja zrobi to za Ciebie. Po każdym złożonym zamówieniu, użytkownik otrzyma jego szczegóły w Messengerze. Co więcej, w konwersacji będzie też na bieżąco informowany o zmianach jego statusu.

facebook messenger w sklepie internetowym

Automatycznie, ale personalnie

Automatyczna komunikacja wcale nie musi być masowa. Integracja sprawia, że nie tracisz czasu na wysłanie wiadomości, a klient otrzymuje personalny komunikat od Twojej marki w swojej ulubionej aplikacji. Koniec z masowymi mailingami i newsletterami – Twoi klienci poczują się wyjątkowo, wiedząc, że rozmawiasz tylko z nimi. W końcu upewnią się, rzeczywiście jesteś “na wyciągnięcie ręki”.

facebook messenger w sklepie internetowym

Komunikacja przez Messenger będzie nie tylko bezpośrednia i nowoczesna, ale przede wszystkim wygodna dla Twoich klientów. Dzięki wykorzystaniu aplikacji, z której korzystają codziennie, dostęp do informacji o zakupach będzie teraz znacznie prostszy i szybszy. Ty z kolei, będziesz mógł spać spokojniej, mając pewność, że Twoje wiadomości już nigdy nie wylądują w spamie.

Jak skorzystać z aplikacji?

Aplikacja jest teraz testowana przez pierwszych użytkowników i niebawem zostanie udostępniona dla wszystkich sprzedawców. Integracja jest w 100% darmowa dla klientów Shoplo.

Już teraz odbierz swoje bezpłatne zaproszenie: https://www.shoplo.com/pl/lp/shoplo-messenger

Średnia 5 (1 głosów)
[Głosów:1    Średnia:5/5]
Agnieszka Lekszycka

Agnieszka Lekszycka

Od kilku lat związana z branżą ecommerce. Pracowała dla startupów w Polsce, Hiszpanii i Londynie - m.in. dla Shoplo, Booking.com oraz GoldenLine. Specjalizuje się w marketingu. Uwielbia podróżować i planuje odwiedzić wszystkie państwa na świecie!