Kampanie w Google AdWords prostsze niż kiedykolwiek

Agnieszka Lekszycka
Agnieszka Lekszycka
September 16, 2017
Kampanie w Google AdWords prostsze niż kiedykolwiek

Działania w ramach marketingu online mogą Ci się z początku wydawać swego rodzaju "dżunglą" . Jako sklep internetowy, możesz wybierać spośród licznych dostępnych rozwiązań, jak na przykład email marketing, retargetowanie czy optymalizacja pod kątem SEO. Wszystkie te metody są efektywne, jednak każda z nich odgrywa inną rolę w promocji e-biznesu.

Początkujące sklepy powinny kłaść nacisk przede wszystkim na pozyskiwanie nowych klientów i zagwarantowanie im jak najlepszego supportu. Jedną z najlepszych dróg dotarcia do konsumentów w nowym e-biznesie są kampanie Google AdWords. Dzięki nim, za każdym razem, kiedy internauta wyszukuje produktu podobnego/takiego samego jak ten, który posiadasz w swojej ofercie, wyświetli mu się reklama tego konkretnego przedmiotu, która będzie odnosić do Twojego sklepu.

Dlaczego kampanie w wyszukiwarkach są tak efektywne?

Po pierwsze, dlatego że użytkownicy wyszukujący w Google konkretnych produktów to ci, którzy zazwyczaj chcą te produkty kupić, a nie tylko obejrzeć. Po drugie, są to osoby, które prawdopodobnie nie mają swojego ulubionego sklepu, dlatego będą skłonne skorzystać z Twojej oferty – w innym przypadku, zamiast wyszukiwać przedmiotu w Google, po prostu weszłyby bezpośrednio na stronę, z której zazwyczaj korzystają.Klienci, którzy trafią do Twojego sklepu dzięki kampaniom Google AdWords,  po zakupie mogą stać się lojalnymi i długoterminowymi użytkownikami, którzy będą regularnie odwiedzać Twoją stronę. Po czasie, kiedy uda Ci się już zbudować bazę konsumentów, warto pomyśleć o rozbudowaniu marketingu o inne metody.Od czego powinieneś zacząć przygodę z AdWords?

  • Stwórz swoje własne kampanie Google AdWords. Przed ich ustawieniem, poczytaj trochę na ten temat – np. na naszym blogu. Możesz także skorzystać z gotowych przewodników Google.
  • Kampanie możesz prowadzić samodzielnie lub  za pośrednictwem agencji (zwłaszcza, kiedy sprzedajesz i reklamujesz się na dużą skalę)
  • Warto także zautomatyzować ten proces – do tego przyda Ci się najnowsza aplikacja, którą Ci udostępniamy – KeyCrunch. Dzięki niej, wszystkie kampanie AdWords będą uruchomiane i prowadzone automatycznie. Na podstawie Twoich produktów, aplikacja stworzy reklamy i słowa kluczowe, a także będzie je regularnie aktualizować i optymalizować.

Powodzenia!

Artykuł powstał we współpracy z KeyCrunch.

przeczytaj także

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.