Wspólnie z SumUp jesteśmy gotowi szerzyć naszą misję upraszczania e-commerce i pomagać wszystkim małym i średnim sklepom na świecie w robieniu tego, co kochają.

Dziś rozpoczyna się kolejny etap podróży, która zaczęła się wraz z założeniem Shoplo w 2012 roku. Spółka powstała z inicjatywy ludzi wierzących, że e-commerce może być łatwy i dostępny dla każdego. Dalej wierzymy w tę myśl i dzięki fuzji z SumUp z radością będziemy wspierać jeszcze więcej przedsiębiorców w realizowaniu ich marzeń.

Obecnie wspieramy ponad 3000 sklepów w całej Europie, pomagając w zarządzaniu stanami magazynowymi i innymi operacjami z jednego miejsca, ułatwiając im wzrost.

Dla nas fuzja z SumUp oznacza ogromne możliwości rozwoju, dostęp do nowych rynków i ponad miliona aktywnych sprzedawców, z którymi na co dzień pracuje SumUp.

Od samego początku strategia SumUp zakłada intensywny rozwój w kierunku pozostania wiodącą platformą dla małych przedsiębiorców na całym świecie. Każda nasza decyzja dotycząca poszerzenia oferty jest podejmowana z rozwagą i uwzględnieniem informacji, które otrzymujemy od ponad miliona naszych użytkowników. Ciągle szukamy rozwiązań technologicznych wspomagających rozwój naszych klientów – od butików z odzieżą do kwiaciarni i kawiarenek. Wykorzystując technologię Shoplo, nasi przedsiębiorcy otrzymają łatwy dostęp do narzędzi umożliwiających tworzenie własnych sklepów internetowych i sprzedaży za pośrednictwem wielu kanałów przy pomocy zaledwie kilku kliknięć. – mówi Maximilian Stella, VP New Ventures w SumUp.

Mamy przyjemność zapowiedzieć część z naszych planów na najbliższe miesiące. Partnerstwo z SumUp pozwoli nam na lepszy rozwój i szybsze wejście na zagraniczne rynki, na których SumUp jest już obecny. Wspólnie będziemy starać się połączyć światy offline’u i online’u tak, aby praca dla naszych klientów stała się jeszcze łatwiejsza. Możliwości wynikające z fuzji są ogromne, a dopiero je poznajemy.

Wspólnie z SumUp planujemy powiększyć zespół w Polsce i sprowadzić do swojego warszawskiego biura największe światowe talenty. Założyciele Shoplo, Patryk Pawlikowski i Grzegorz Lech, dołączyli do zespołu zarządzającego SumUp w charakterze odpowiednio VP e-commerce i VP Usług Online.

W tym miejscu chcielibyśmy zapewnić naszych klientów, że nic się dla nich nie zmieni, poza lepszymi możliwościami prowadzenia własnego sklepu online. Zostajemy w Warszawie pomagać Wam sprzedawać więcej, ciągle ulepszając nasz produkt i wsparcie dla niego.

Naszym głównym celem jest wspieranie sprzedawców na całym świecie – taką samą wizję ma SumUp. Połączenie naszych sił wyzwoli efekt skali, a co więcej – pozwoli szybciej i sprawniej wejść na nowe rynki. Dzięki współpracy możemy zapewnić sprzedawcom wsparcie na każdym etapie rozwoju ich biznesu i na każdej płaszczyźnie – zarówno online, jak i offline. W ten sposób przedsiębiorcy będą mogli skupić się na tym, co kochają i w czym są najlepsi – czyli na swoich produktach, sprzedawanych zarówno w sklepach online, jak i stacjonarnych. – mówi Patryk Pawlikowski, CEO Shoplo.

Jesteśmy niezwykle podekscytowani tą szansą i nowymi możliwościami, jakie się z tym wiążą. Właśnie dlatego chcielibyśmy podziękować wszystkim, którzy nas wspierali w trakcie tej podróży.

Dzisiejszy komunikat to zaledwie początek. Więcej wkrótce.

Tomasz Iwan

Tomasz Iwan

Pracuje w Shoplo na stanowisku Junior Marketing Specialist.