Ecommerce przy kawie #2 - relacja

Jakub Wróbel
Jakub Wróbel
November 4, 2015
Ecommerce przy kawie #2 - relacja

Jakiś czas temu zorganizowaliśmy drugą edycje naszego cyklu spotkań Ecommerce przy kawie. Przedstawiamy Wam relację z tego wydarzenia.

Ecommerce przy kawie to zdecydowanie jedna z najbardziej motywujących aktywności, które podejmujemy w Shoplo. Zarówno pierwsza, jak i druga edycja udowodniła, że nasi obecni, a także przyszli klienci to osoby wyjątkowe. I nie ma w tych słowach żadnej przesady. Każde spotkanie pełnie jest niesamowitej energii, wiedzy oraz cennych opinii.

Ecommerce przy kawie #2 poświęciliśmy głównie tematom technicznym. Na spotkaniu obecni byli specjaliści z naszego działu tech, którzy odpowiadali na wszelkie pytania dotyczące panelu sklepu, możliwych modyfikacji oraz dostępnych aplikacji. Jednak oprócz zagadnień dotyczących funkcjonowania sklepu, porozmawialiśmy również o dostępnych aplikacjach, marketingu oraz o planach wprowadzenia nowych produktów takich jak blog oraz mPOS.

Osobną część poświęciliśmy także na zbieranie opinii o naszych usługach - każdy z obecnych mógł bezpośrednio skonsultować z nami problemy techniczne, niedogodności oraz wszelkie utrudnienia, których na co dzień nie zauważamy na naszej platformie.

Justyna, w trakcie otwierania sklepu na Shoplo:

"Ecommerce przy kawie to przede wszystkim spory warsztat wiedzy nie tylko merytorycznej, ale przede wszystkim praktycznej. Uczestnicy mają możliwość uzyskania szybkich odpowiedzi na nurtujące pytania, nad którymi osoby startujące ze sklepem internetowym spędzają sporo czasu, który mogłyby wykorzystać np. na dopracowanie strategii rozwoju biznesu. Ciekawym pomysłem jest również to, że w spotkaniach Ecommerce przy kawie oprócz osób, które prowadzą biznes internetowy uczestniczą eksperci Shoplo z różnych dziedzin. Uważam, że tego typu spotkania są idealnym pomysłem."

Michał, zamierza otworzyć sklep na Shoplo:

"Ecommerce przy kawie to świetna przestrzeń do dyskusji o rynku ecommerce w Polsce. W „rodzinnej” wręcz atmosferze można było zgłębiać wiedzę i wymieniać się swoimi doświadczeniami na temat rynku sprzedaży internetowej i co najważniejsze nawiązać nowe kontakty. Ecommerce przy kawie to idealna okazja na poznanie ciekawych osób; zarówno tych , które zaczynają przygodę z e-biznesem, już go rozwijają jak i twórców Shoplo. Jestem zdecydowanie za kolejnymi edycjami tych eventów i na pewno będę chciał w nich uczestniczyć."

Marek, w trakcie przenoszenia sklepu z innej platformy na Shoplo

"Dzięki takim spotkaniom jestem w stanie poszerzyć swoją wiedzę oraz utwierdzić się w przekonaniu, że mój sklep stoi na platformie tworzonej przez kompetentnych ludzi. Dodatkowo zawsze miło wymienić się opiniami z osobami, które również prowadzą sprzedaż w Internecie i ścierają się problemami podobnymi do moich. Gdy tylko znajdę na to czas, z pewnością pojawię się na następnych edycjach."

Zobacz relację video:

przeczytaj także

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.