Nowe aplikacje w Shoplo, które ułatwią Ci prowadzenie e-sklepu

Marta Mikos
Marta Mikos
March 18, 2014
Nowe aplikacje w Shoplo, które ułatwią Ci prowadzenie e-sklepu

Czy szukałeś kiedyś idealnego rozwiązania, które pogodziłoby większość Twoich wymagań związanych z prowadzeniem e-sklepu? Shoplo wychodzi na przeciwko temu problemowi i już od dziś możesz korzystać z potężnego narzędzia jakim jest Zapier. Dodając Zapiera do panelu Shoplo możesz zintegrować Twój sklep z wieloma zewnętrznymi aplikacjami. Dodając tę aplikację do panelu Shoplo możesz łatwo zintegrować swój sklep z m.in. Google Docs, Wordpress, Mailchimp, Google Adwords czy PayPal. Jak wykorzystać moc Zapiera w e-sklepie?

Jakie dane mogę przesyłać z panelu Shoplo do innych aplikacji?

Połączenie aplikacji Shoplo w Zapierze umożliwia automatyzację przesyłania takich danych jak:

  • informacja o nowym produkcie
  • informacja o nowym kliencie
  • informacja o nowym zamówieniu
  • informacja o zmianie statusu zamówienia na “zapłacone”

Informacje te możesz wyświetlić np. na Twitterze, umieścić w pliku na Google Docs lub w poście na blogu Wordpress. Możliwości są praktycznie nieograniczone, a Ty sam będziesz zaskoczony jak dużo czasu można zaoszczędzić dzięki Zapier'owi.

Jak zacząć korzystać z Zapiera?

Aby skorzystać z opcji, które oferuje Zapier musisz go najpierw dodać do swojego panelu Shoplo. Instrukcja jak to zrobić znajduje się tutaj: Instalacja i użytkowanie aplikacji Zapier. Kiedy już połączysz swoje konta możesz dodawać kolejne "zapy". Poniżej znajdziesz przykładowe sposoby wykorzystania Zapiera w pracy Twojego e-sklepu.

Integracja panelu Shoplo z Twitterem

Dzięki Zapierowi możesz na bieżąco informować obserwujących Twój profil na Twitterze o nowościach, które pojawiają się w Twoim sklepie. Kiedy dodasz nowy produky w panelu Shoplo, Zapier sprawi, że informacja ta zostanie automatycznie przesłana do Twittera. Sam możesz z wyprzedzeniem ustalić szablon tweeta, który zostanie opublikowany, np.: [Nazwa produktu] w atrakcyjnej cenie [Cena] złotych![Nazwa produktu] oraz [Cena] zostaną automatycznie zaciągnięte z panelu Shoplo. Proste, prawda?Integracja z Twitterem działa również w drugą stronę - każdy Twój nowy obserwujący pojawi się w gronie klientów Twojego sklepu. Dzięki temu będziesz mógł się z nim skontaktować za pomocą kampanii mailingowych i zwiększasz szansę na podniesienie konwersji w swoim sklepie.

Automatyczne tworzenie dokumentów w Google Docs

Od teraz, przesyłanie danych z panelu Shoplo do Twojego dokumentu w Google Docs będzie w pełni zautomatyzowane. W czym aplikacja może Cię wyręczyć?Każde nowe zamówienie złożone w Twoim sklepie na Shoplo pojawi się jako nowy rząd we wskazanym przez Ciebie arkuszu Google Docs. W ten sposób będziesz miał wylistowane wszystkie zamówienia w ramach jednego arkuszu. Jeżeli chcesz, dla każdego nowego zamówienia może być tworzony także oddzielny dokument w Google Docs.Każdy nowy produkt, który dodasz do Shoplo, pojawi się jako nowy rząd w pliku Google, co umożliwi Ci pracę nad całym Twoim asortymentem w jednym miejscu.Każdy nowy klient, który złoży zamówienie w Twoim sklepie na Shoplo, zostanie wylistowany także jako nowy rząd we wskazanym przez Ciebie arkuszu Google. Dzięki temu mechanizmowi, zbudujesz jedną spójną bazę klientów także na Google Docs.

Połączenie danych z panelu Shoplo z Zendeskiem

Korzystasz z Zendeska? Dzięki połączeniu Shoplo z Zendeskiem wszystkie dane o klientach oraz zamówieniach będą automatycznie przenoszone z panelu Twojego sklepu do Zendeska. Każde nowe zamówienie będziesz widział jako nowy ticket w Zendesku, co zdecydowanie przyspiesza proces jego realizacji. Praktycznie od razu widzisz w Zendesku informację o nowym zamówieniu oraz wszystkie szczegóły niezbędne do skompletowania zamówienia oraz do jego wysyłki. Zendesk pozwala również na bieżące monitorowanie statusu zamówień. To naprawdę ułatwia pracę e-sklepu!

Z jakich innych integracji możesz korzystać?

Przed Tobą wiele możliwości, kliknij w ikonkę aplikacji, która Cię interesuje, aby dowiedzieć się więcej. Dzięki nowym aplikacjom możesz ułatwić przepływ informacji w firmie, uprościć księgowość oraz zautomatyzować kontakt z Twoimi klientami. Konto Zapier w wersji bezpłatnej umożliwia użytkownikowi na stworzenie do 5 zapek (czyli połączeń aplikacji) oraz wykonanie 100 połączeń pomiędzy aplikacjami w miesiącu. Zapier sprawdza i aktualizuje dane w aplikacjach w interwałach co 15 minut. Co ważne, Shoplo jest jedyną platformą ecommerce w Polsce, która oferuje integracje panelu sprzedawcy z Zapier.

Sprawdź wszystkie możliwości jakie oferuje Zapier: https://zapier.com/zapbook/apps/.

przeczytaj także

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.