Marka i promocja

W tej kategorii znajdziesz najważniejsze informacje, które pozwolą Ci skutecznie budować Twoją markę. Dowiedz się, jak sprzedawać więcej dzięki wykorzystaniu najefektywniejszych kanałów i narzędzi marketingowych.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Marketing szeptany - jak wdrożyć strategię rekomendacji?

Marketing szeptany - jak wdrożyć strategię rekomendacji?

Marketing szeptany to strategia przyciągania nowych klientów, która polega na udzielaniu porad i rekomendowaniu swoich produktów niejawnie (pod przykrywką bycia zwykłym użytkownikiem Internetu) lub jawnie (dzięki oficjalnemu ambasadorowi) „spontaniczny" sposób, dopasowany do kontekstu rozmowy.

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
May 6, 2022
Jak chronić markę sklepu internetowego przed kradzieżą

Jak chronić markę sklepu internetowego przed kradzieżą

W punktach stacjonarnych znacznie łatwiej ukraść towar niż szyld. W sklepach internetowych jest odwrotnie. To znacznie groźniejsze, bo wpływa bezpośrednio na wynik finansowy nie tylko jednego dnia. Decyduje o „być albo albo nie być” marki na rynku. Jeśli nazwa, logo czy inna grafika Twojego e-sklepu wyróżnia się wśród innych, zadbaj by inni nie przywłaszczyli sobie Twojej marki.

Karol Maryniowski
Karol Maryniowski
May 6, 2022
6 powodów, dla których warto korzystać z kodów promocyjnych

6 powodów, dla których warto korzystać z kodów promocyjnych

Wielu marketerów utożsamia kody promocyjne jedynie z łatwym sposobem na zwiększanie sprzedaży. W rzeczywistości jednak, wykorzystanie unikatowych kodów może być świetną metodą na badanie rynku i dopasowanie odpowiedniej strategii do Twojego biznesu. Oto sześć sposobów na wykorzystanie kodów promocyjnych i korzyści jakie mogą z nich płynąć.

Marta Mikos
Marta Mikos
May 5, 2022
TikTok - jak promować swój sklep online w aplikacji?

TikTok - jak promować swój sklep online w aplikacji?

Frimowy profil na Facebooku lub Instagramie to w nowoczesnym e-biznesie już za mało. Coraz więcej marek korzysta teraz z TikToka. Zobacz, dlaczego warto się tam pojawić i jak dzięki reklamie na TikToku możesz wyprzedzić swoją konkurencję.


Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
May 5, 2022
Wymiary grafik na Facebooku [aktualizacja 2022]

Wymiary grafik na Facebooku [aktualizacja 2022]

Sprawdź standardowe wymiary grafik stosowane na Facebooku w różnych okolicznościach.

Marta Mikos
Marta Mikos
May 5, 2022
Retargeting, czyli tam i z powrotem

Retargeting, czyli tam i z powrotem

Kupujący online często odwlekają decyzję o faktycznym zakupie, myśląc “a może to mi niepotrzebne” czy “jeszcze się zastanowię”. Warto jednak wykorzystać ten moment i ponownie skusić potencjalnego klienta do zakupu. Jak dotrzeć do osób, które odwiedziły Twój sklep, a ostatecznie nie złożyły zamówienia?

Marta Mikos
Marta Mikos
May 5, 2022
Jak zainstalować piksel Facebooka i efektywnie wykorzystywać go w remarketingu

Jak zainstalować piksel Facebooka i efektywnie wykorzystywać go w remarketingu

Wprowadzenie piksela Facebooka spowodowało spore zamieszanie w branży ecommerce. Do dzisiaj dostajemy wiele pytań na ten temat od naszych klientów. W poniższym artykule dowiesz się wszystkich niezbędnych informacji na ten temat.

Jakub Wróbel
Jakub Wróbel
May 5, 2022
Pinterest w promocji e-biznesu krok po kroku

Pinterest w promocji e-biznesu krok po kroku

Pewnie  słyszałeś kiedyś o Pinterest. A może sam prywatnie używasz tego kanału social media? Teraz dowiesz się, jak wykorzystać Pinterest w ecommerce. Będziesz zaskoczony, jak duży jest związek tego narzędzia ze sprzedażą online. Jeden „pin” (pinezka) jest wart 78 centów, czyli o 25% więcej, niż rok temu. Ale zacznijmy od początku.

Iga Furmańczyk
Iga Furmańczyk
May 5, 2022
Co sprzedawać w internecie? Poznaj Google Trends

Co sprzedawać w internecie? Poznaj Google Trends

Zastanawiasz się, co sprzedawać w internecie? Google podsuwa ci przydatną wiedzą na temat tego, czego najczęściej internauci szukają w sieci. Możemy porównywać dowolnie wybrane przez nas hasła i sprawdzać, które z nich cieszą się największym powodzeniem wśród danej grupy docelowej. Jeśli po głowie chodzą ci różne pomysły na biznes onlinei na to, czym handlować w internecie, dzięki Google Trends dowiesz się, które z nich mają największą szansę powodzenia.

Marta Mikos
Marta Mikos
March 11, 2022
Ulga na start - na co zwrócić uwagę w branży e-commerce?

Ulga na start - na co zwrócić uwagę w branży e-commerce?

Ulga na start polega na tym, że na początku prowadzenia działalności przedsiębiorca przez pełne 6 miesięcy może nie opłacać składek społecznych w ZUS (w KRUS nie ma tego zwolnienia). Co ważne zwolnienie nie dotyczy składki zdrowotnej - ona musi być opłacana z tytułu prowadzenia działalności.

Agata Sieramska
Agata Sieramska
March 9, 2022
SEO i E-commerce - 5 kroków, aby Twój sklep był Google-friendly

SEO i E-commerce - 5 kroków, aby Twój sklep był Google-friendly

Prawie każdy z nas szukając określonych produktów czy usług korzysta z wyszukiwarek typu Google. W konsekwencji, stają się one z jednym z najważniejszych mediów służących do przyciągania ściśle targetowanego ruchu na stronę i uczynienia sklepu łatwym do odnalezienia w internecie.[sc name="ebookseo"]Firmy e-commerce, będąc biznesami typowo internetowymi, powinny szczególnie zwracać uwagę na SEO.

Agnieszka Lekszycka
Agnieszka Lekszycka
March 9, 2022
Kolorystyka sklepu internetowego a wizerunek marki

Kolorystyka sklepu internetowego a wizerunek marki

80% wszystkich bodźców, jakie odbieramy to bodźce wzrokowe. Kolory, których użyjesz do reklamy, oraz kolorystka Twojego sklepu, zarówno tego online, jak i stacjonarnego, mają wpływ na decyzje zakupowe Twoich klientów oraz wizerunek Twojej marki. Przenosi się to bezpośrednio na poziom sprzedaży oraz łatwość dotarcia do konkretnej grupy docelowej.

Marta Mikos
Marta Mikos
March 9, 2022
Jak SMS-y usprawniają działanie e-sklepów?

Jak SMS-y usprawniają działanie e-sklepów?

Jeszcze do niedawna o marketingu mobilnym na usługach branży e-commerce mówiono raczej jako o rozwiązaniu dodatkowym i przeznaczonym tylko dla największych na rynku graczy. Tymczasem wdrożenie komunikacji SMS-owej, właściwie dopasowanej do profilu własnego e-biznesu, może przełożyć się na wymierne korzyści ekonomiczne i wizerunkowe.

Agnieszka Lekszycka
Agnieszka Lekszycka
March 9, 2022
Działalność bez rejestracji w branży ecommerce

Działalność bez rejestracji w branży ecommerce

Działalność bez rejestracji, nazywana też często działalnością nieewidencjonowaną polega na tym, że bez podpisywania jakichkolwiek umów, czy dokonywania zgłoszeń w urzędach można legalnie sprzedawać towary lub usługi.

Agata Sieramska
Agata Sieramska
March 9, 2022
„Business Talks” z marką Mana Mana

„Business Talks” z marką Mana Mana

Jak narodził się pomysł na markę Mana Mana? I skąd pomysł na użycie prawie zapomnianego już haftu kociewskiego na flagowym produkcie marki?Moja przygoda pod hasłem “Mana Mana” zaczęła się chwilę po ukończeniu uniwersytetu na kierunku dziennikarskim.

Kinga Hulewicz
Kinga Hulewicz
March 9, 2022
Jak reklamować sklep przy pomocy reklamy graficznej?

Jak reklamować sklep przy pomocy reklamy graficznej?

Gwarancją zadowalających wyników sklepu internetowego jest dobry pomysł, rzetelna obsługa klientów i produkty odpowiedniej jakości. Nie można jednak zapominać o czynniku, który odpowiednio prowadzony może znacznie wpłynąć na efektywność Twojego sklepu internetowego - o skutecznej promocji.

Agnieszka Lekszycka
Agnieszka Lekszycka
March 9, 2022
Retargeting dla sklepu internetowego krok po kroku

Retargeting dla sklepu internetowego krok po kroku

Retargeting lub inaczej remarketing to marketing docierający do osób, które odwiedziły Twoją witrynę, jednak nie dokonały oczekiwanej transakcji czyli np. porzuciły koszyk lub weszły na stronę „porady”, ale nie dokonały zakupu w Twoim sklepie. Można do nich dotrzeć z przekazem reklamowym, który być może przekona ich do powrotu na witrynę i sfinalizowania transakcji. Jest wiele firm, które oferują retargeting (w skrócie RTB), ale pośród nich to Google ma zdecydowanie największy zasięg, a tym samym największą skuteczność.

Iga Furmańczyk
Iga Furmańczyk
March 9, 2022
Jak przygotować kampanię na walentynki w sklepie internetowym?

Jak przygotować kampanię na walentynki w sklepie internetowym?

Jak wynika z raportu Mastercard Love Index opublikowanym w lutym 2019 roku, upominki dla ukochanej osoby coraz częściej kupujemy online.

Marta Mazurowska
Marta Mazurowska
March 9, 2022

Zbuduj swój sklep internetowy i zacznij zarabiać więcej

Wypróbuj za darmo przez 15 dni
przetestuj shoplo za darmo
Wróć do strony głównej

krok 1 / 3

Testuj sklep internetowy Shoper przez 14 dni za darmo

Podając adres e-mail, akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności

krok 2 / 3

Załóż sklep w 1 minutę
i korzystaj 14 dni za darmo

Dane do logowania otrzymasz na podany numer telefonu

Twój numer jest bezpieczny. Nie przekażemy go żadnej innej firmie.

Tymczasowa nazwa sklepu to: {host}

Możesz ją zmienić w każdej chwili.

krok 3 / 3

Załóż sklep w 1 minutę
i korzystaj 14 dni za darmo

86% taniej
Shoper Standard w promocji 2988 zł 419 zł netto / pierwszy rok