Jak możemy Ci pomóc?

Zawieszenie lub zamknięcie sklepu


W tym artykule:


Zawieszenie sklepu

W Shoplo masz możliwość zawieszenia sklepu na czas nieokreślony. Koszt takiego zawieszenia to 10 PLN netto miesięcznie. Kwota ta jest pobierana z karty podpiętej w panelu.

W tym czasie masz możliwość zarządzania sklepem, wprowadzania w nim zmian, jednakże sam sklep będzie niewidoczny. W jego miejscu będzie informacja o jego zawieszeniu.

Okres zawieszenia można zakończyć w dowolnym momencie, przechodząc do zakładki Twoje płatności i wybierając jeden z planów Shoplo.

W celu zawieszenia sklepu skontaktuj się z naszym supportem.


Zamknięcie sklepu

Sklep możesz zamknąć samodzielnie. W panelu wybierz ikonę awatara > ustawienia globalne

shoplo_ustawienia_globalne.png

Wybierz Konta produktów

shoplo_ustawienia_globalne_konta_produktow.png

a następnie Dezaktywuj

shoplo_dezaktywuj.png

Czy artykuł był pomocny?

Nie znalazłeś tego, co szukasz?

Skontaktuj się z nami
Team