Jak możemy Ci pomóc?

Wsparcie techniczne


Na każdym etapie budowy Twojego sklepu staramy się Ci pomóc.

Niniejsze Centrum Pomocy odpowie na większość Twoich pytań związanych z budową sklepu. Możesz również do nas napisać lub zadzwonić*

W tym artykule:

*wsparcie telefoniczne dostępne od planu Advanced.


Wsparcie szablonów i aplikacji

Szablony, z których korzystać możesz w ramach posiadania sklepu na Shoplo posiadają wiele możliwości personalizacji.

Dotyczy to zarówno szablonów gotowych, których listę znajdziesz tutaj  jak i tych przygotowanych przy pomocy naszego kreatora.

W ramach wsparcia technicznego dotyczącego dostępnych w personalizacji funkcjonalności możesz kontaktować się z naszym Supportem pod adresem mailowym: help@shoplo.com lub przez formularz kontaktowy.

Shoplo udziela pomocy technicznej przy szablonach i aplikacjach, których jesteśmy autorem. Jeśli masz problem z aplikacją lub szablonem innego autora – powinieneś skontaktować się z nim bezpośrednio.


Dodatkowe modyfikacje szablonu

Dla sklepów założonych po 31 maja 2020 r., w ramach wykupionego abonamentu mamy możliwość wprowadzenia dla Ciebie zmian w szablonie wykraczających poza standardowe funkcjonalności personalizacji. Poniżej znajdziesz informacje dotyczące przysługującego Ci wsparcia:

  • Pro, Advanced – 30 minut prac programistycznych na cały okres prowadzenia sklepu na Shoplo,
  • VIP – 60 minut prac programistycznych na cały okres prowadzenia sklepu na Shoplo oraz dodatkowe płatne wsparcie techniczne dotyczące modyfikacji szablonu.

Plan abonamentowy Starter nie posiada wsparcia technicznego związanego z dodatkowymi modyfikacjami.

Poza czasem przysługującym Ci w planie Pro oraz Advanced, nie będziesz miał możliwości skorzystania z dodatkowej pomocy naszych programistów. Chodzi oczywiście o dodatkowe modyfikacje szablonu, w przypadku błędów możesz na nas polegać.

Jeśli chciałbyś skorzystać z dodatkowego płatnego wsparcia naszych programistów przejdź na plan abonamentowy VIP, o funkcjonalnościach którego przeczytasz w naszym cenniku.

Aby wprowadzić dodatkowe zmiany wizualne w swoim szablonie skontaktować możesz się również z naszymi partnerami lub nawiązać współpracę z zewnętrznym programistą.*

* w takim przypadku wsparcie techniczne szablonu przejmuje osoba dokonująca na nim zmian.

Czy artykuł był pomocny?

Nie znalazłeś tego, co szukasz?

Skontaktuj się z nami
Team