Jak możemy Ci pomóc?

Wsparcie techniczne


Na każdym etapie budowy Twojego sklepu staramy się Ci pomóc.

Niniejsze Centrum Pomocy odpowie na większość Twoich pytań związanych z budową sklepu. Możesz również do nas napisać.

W tym artykule:


Wsparcie szablonów i aplikacji

Szablony, z których korzystać możesz w ramach posiadania sklepu na Shoplo posiadają wiele możliwości personalizacji.

Dotyczy to zarówno szablonów gotowych, których listę znajdziesz tutaj  jak i tych przygotowanych przy pomocy naszego kreatora.

W ramach wsparcia technicznego dotyczącego dostępnych w personalizacji funkcjonalności możesz kontaktować się z naszym Supportem pod adresem mailowym: help@shoplo.com lub przez formularz kontaktowy.

Shoplo udziela pomocy technicznej przy szablonach i aplikacjach, których jesteśmy autorem. Jeśli masz problem z aplikacją lub szablonem innego autora – powinieneś skontaktować się z nim bezpośrednio.


Dodatkowe modyfikacje szablonu

Od dn. 10 maja 2021 r. z uwagi na zmieniającą się wizję produktową Shoplo nie wprowadzamy dodatkowych modyfikacji w szablonach sklepów.

Oczywiście wsparcie dotyczące ewentualnych błędów w szablonie pozostaje bez zmian – w dalszym ciągu jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Aby wprowadzić dodatkowe zmiany wizualne w swoim szablonie możesz również skontaktować się z jednym z naszych partnerów lub nawiązać współpracę z zewnętrznym programistą. W takim przypadku odpowiedzialność za zmiany i wsparcie techniczne ponosi osoba dokonująca modyfikacji szablonu.

Każdy szablon posiada możliwość edycji kodu HTML przez edytor, o którym więcej tutaj.

Zmiany dotyczące wsparcia technicznego podyktowane są rozwojem wizji produktowej Shoplo.

Czy artykuł był pomocny?

Nie znalazłeś tego, co szukasz?

Skontaktuj się z nami
Team