Jak możemy Ci pomóc?

Wsparcie techniczne


Na każdym etapie budowy Twojego sklepu staramy się Ci pomóc.

Niniejsze Centrum Pomocy odpowie na większość Twoich pytań związanych z budową sklepu. Możesz również do nas napisać lub zadzwonić*

W tym artykule:

*wsparcie telefoniczne dostępne od planu Advanced.


Wsparcie szablonów i aplikacji

Szablony, z których korzystać możesz w ramach posiadania sklepu na Shoplo posiadają wiele możliwości personalizacji.

Dotyczy to zarówno szablonów gotowych, których listę znajdziesz tutaj  jak i tych przygotowanych przy pomocy naszego kreatora.

W ramach wsparcia technicznego dotyczącego dostępnych w personalizacji funkcjonalności możesz kontaktować się z naszym Supportem pod adresem mailowym: help@shoplo.com lub przez formularz kontaktowy.

Shoplo udziela pomocy technicznej przy szablonach i aplikacjach, których jesteśmy autorem. Jeśli masz problem z aplikacją lub szablonem innego autora – powinieneś skontaktować się z nim bezpośrednio.


Dodatkowe modyfikacje szablonu

Od dnia 1.09.2020 r. zmienia się sposób działania wsparcia technicznego dla wszystkich klientów Shoplo.

W ramach wykupionego abonamentu mamy możliwość wprowadzenia dla Ciebie zmian w szablonie wykraczających poza standardowe funkcjonalności personalizacji. Poniżej znajdziesz informacje dotyczące przysługującego Ci wsparcia:

  • Pro, Advanced – 30 minut prac programistycznych na cały okres prowadzenia sklepu na Shoplo*,
  • VIP – 60 minut prac programistycznych na cały okres prowadzenia sklepu na Shoplo oraz dodatkowe płatne wsparcie techniczne dotyczące modyfikacji szablonu.*
    Warunkiem skorzystania z możliwości wdrożenia zmian płatnych dla planu VIP jest posiadanie podłączonych i aktywnych Shoplo Płatności,

Plan abonamentowy Starter nie posiada wsparcia technicznego związanego z dodatkowymi modyfikacjami.

Poza czasem przysługującym Ci w planie Pro oraz Advanced, nie będziesz miał możliwości skorzystania z dodatkowej pomocy naszych programistów. Chodzi oczywiście o dodatkowe modyfikacje szablonu, w przypadku potencjalnych błędów możesz na nas polegać.

Jeśli chciałbyś skorzystać z dodatkowego płatnego wsparcia naszych programistów przejdź na plan abonamentowy VIP, o funkcjonalnościach którego przeczytasz w naszym cenniku.

Aby wprowadzić dodatkowe zmiany wizualne w swoim szablonie możesz również skontaktować się z jednym z naszych partnerów lub nawiązać współpracę z zewnętrznym programistą. W takim przypadku odpowiedzialność za zmiany i wsparcie techniczne ponosi osoba dokonująca modyfikacji szablonu.

Zmiany dotyczące wsparcia technicznego podyktowane są rozwojem wizji produktowej Shoplo. Intensywnie pracujemy nad udoskonaleniem Theme Buildera (Kreatora Szablonów), tak byś mógł wszystkie niezbędne zmiany wprowadzać samodzielnie.

 

*  Wprowadzamy tylko modyfikacje, które znajdują się na liście możliwych zmian. Chcesz wiedzieć czy zmiana, którą chcesz wprowadzić jest możliwa? Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.

Czy artykuł był pomocny?

Nie znalazłeś tego, co szukasz?

Skontaktuj się z nami
Team