Jak możemy Ci pomóc?

Ustawienia zamówień


Przejdź do Ustawienia > Zamówień 

W tym artykule:


Globalne ustawienia zamówień

Tutaj możesz:

  • Ustawić, aby po  kliknięciu przycisku kup teraz klient został automatycznie przeniesiony do koszyka.
  • Włączyć możliwość pozostawienia komentarza do zamówienia.
  • Wybrać od jakiej liczby ma się rozpoczynać numeracja zamówień
  • Włączyć/ wyłączyć konta klientów*
  • Ustawić czy stworzone konto przez klienta ma być automatycznie aktywne
  • Pokazać pole firma w checkoucie sklepu
  • Pokazać pole województwo w checkoucie sklepu
  • Wybrać czy wystawiasz faktury. Włączenie tej opcji pozwoli Twoim klientom na zostawienie danych do faktury podczas składania zamówienia.

*dostępne tylko w wybranych planach

Numeracja zamówień – ważne informacje 

Walidacja sprawdzi poprawność wprowadzonego numeru. Jeżeli w polu Numerację rozpocznij od podasz liczbę, która już jest wykorzystana przy istniejącym zamówieniu w panelu, to system automatycznie zmieni ją do najbliższej możliwej wartości. Inaczej mówiąc, jeśli wpiszesz 1040, a takie zamówienie już istnieje, to system rozpocznie numerację od 1041.

Statusy zamówień

Statusy zamówień – dzięki nim możesz zawsze na bieżąco kontrolować przebieg zamówienia i informowanie o nim klientów. Dowiedz się więcej.

Czy artykuł był pomocny?

Nie znalazłeś tego, co szukasz?

Skontaktuj się z nami
Team