Jak możemy Ci pomóc?

Szybki start


Niezależnie czy przenosisz swój sklep z innej platformy czy otwierasz nowy – wykonaj poniższe kroki:

Najważniejsze: 

Dodatkowe:


Dodanie produktów

Produkty możesz dodać ręcznie lub zaimportować z pliku CSV. W tym celu przejdź do zakładki Produkty i kliknij Dodaj produkt lub więcej (trzy kropki) i wybierz Zaimportuj produkty z CSV.

Dowiedz się więcej:


Wybranie wyglądu

Na wygląd składa się kilka elementów:


Dodaj metody płatności oraz dostawy

Metody Płatności

Metody płatności pozwolą Twoim klientom na opłacenie zamówienia.

Najprostszym sposobem płatności są Płatności Shoplo. Nie nie musisz podpisywać umowy, sprzedaż rozpoczniesz już w 24h, a w dodatkowo otrzymasz w planie PRO i wyższym oprocentowanie 1,69 (co jest jedną z najniższych stawek na rynku) oraz dodatkowo przez pierwsze 3 miesiące lub do 60k obrotu prowizja wyniesie zero złotych.

Możesz również dodać inne bramki płatności, a także stworzyć swoją własną metodę – jak np. przelew tradycyjny czy płatność przy odbiorze osobistym.

Ustawienia Dostawy

Dodaj sposoby dostawy, by klienci mieli wybór, jak będziesz im dostarczał zakupiony u Ciebie towar. Dowiedz się więcej…


Wybór abonamentu

Sprzedaż możesz rozpocząć dopiero po opłaceniu abonamentu. Jeśli potrzebujesz pomocy z wyborem – skontaktuj się z nami mailowo lub pod numerem: 730 041 888 (dział sprzedaży)


Przekierowanie własnej domeny i certyfikat SSL

Jeśli posiadasz własną domenę to możesz ją przekierować do Shoplo. Wystarczy u swojego rejestratora przekierować rekord A na adres 164.132.116.247, a następnie w panelu: Ustawienia > Domeny i dodać domenę. Pamiętaj, że ze względu na propagację – zmiana może być widoczna do 48h.

Certyfikat SSL

W Shoplo istnieje możliwość podpięcia certyfikatu SSL dla Twojej domeny. Dowiedz się więcej…


Ustawienie Piksela Facebook’a i kodów Googla

Facebook

Tutaj znajdziesz więcej informacji jak zainstalować piksel FB.

Google Analytics

Wystarczy, że Twój kod UA dodasz w ustawieniach ogólnych. Jeśli chcesz zaimplementować Ecommerce – przeczytaj ten artykuł.


Ustawienia szablonów e-mail wysyłanych do klientów

Po złożonym zamówieniu, do klienta może zostać wysłany automatyczny mail z informacją o zamówieniu. Możesz je ustawić w Ustawienia > Zamówień. Dowiedz się więcej.


Dodatkowe aplikacje

W celu zaoszczędzenia Twojego czasu przygotowaliśmy wiele integracji z dodatkowymi aplikacjami. Zobacz pełną listę tutaj. Możesz np. połączyć się z swoim kurierem, autoresponderem (Getresponse, ActiveCampaign, Freshmail, Mailchimp), z systemami księgowymi itd…

Integracje są podzielone na sekcje, dzięki którym szybko znajdziesz to czego szukasz.

Dowiedz się więcej…


Aspekty prawne

Pamiętaj, że zgodnie z polskim prawem w sklepie musi być dodany regulamin oraz polityka prywatności. Wzór regulaminu możesz otrzymać w zależności od wybranego planu abonamentowego. Sprawdź cennik.

Czy artykuł był pomocny?

Nie znalazłeś tego, co szukasz?

Skontaktuj się z nami
Team