Sprzedaż treści cyfrowych w aplikacji eProducts
W Shoplo możesz sprzedawać e-produkty oraz automatycznie wysyłać je do klientów (za pomocą aplikacji eProducts).
W tym celu:
- Ustaw wybrane produkty jako cyfrowe
- Umieść pliki na zewnętrznym serwerze
- Zainstaluj i skonfiguruj aplikację eProducts
Ustaw produkty jako cyfrowe
Podczas dodawania oraz edycji produktów w sekcji możesz oznaczyć produkty jako cyfrowe.
Dzięki temu produkty te będzie można skonfigurować w aplikacji eProducts, oraz dodatkowo Twoi klienci nie będą musieli podawać fizycznego adresu dostawy podczas procesu finalizacji zamówienia.
Umieść pliki na zewnętrznym serwerze
Aplikacja umożliwia wysłanie linka lub pliku w załączniku. Nie służy ona jako przestrzeń dyskowa do ich przechowywania. Z tego powodu pliki (np. pdf, mp4) należy umieścić na zewnętrznym serwerze np. dropbox, zenbox
Aplikacja eProducts
Przejdź na stronę i zainstaluj aplikację eProducts.
W ustawieniach aplikacji możesz wybrać:
- czy produkt ma być wysłany zaraz po złożeniu zamówienia czy jego opłaceniu
- czas dostępności linku do pobrania (24, 48, 72h lub bezterminowo)
- maksymalną liczbę pobrań pliku
- czy ma zostać wysłana informacja o potwierdzeniu pobrania pliku
- oraz czy produkt ma być dodany jako załącznik, czy link w treści maila.
Po dodaniu e-produktów do panelu w aplikacji pojawi się możliwość umieszczenia linku do pliku.
Zobacz również: Jak utworzyć bezpośredni link do pliku na Dropboxie?