Jak możemy Ci pomóc?

RODO


Od 25 maja 2018 obowiązuje nowy akt prawny RODO – Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych.

W tym artykule:

W planie Advanced oraz VIP możesz umożliwić klientom założenie konta na Twoim sklepie. Klienci posiadający konto, po zalogowaniu się do niego, mogą: samodzielnie je usunąć, zmienić akceptację zgód, pobrać regulamin i politykę prywatności w formacie PDF oraz pobrać w pliku ZIP informacje o ich danych osobowych przetwarzanych przez sklep.


Jak dodać i umożliwić pobranie Regulaminu oraz Polityki Prywatności w formacie PDF

1. Przygotuj Regulamin oraz Politykę Prywatności w formacie PDF.

2. W panelu sklepu przejdź do Ustawienia > Pliki i dodaj Regulamin i Politykę Prywatności w formacie PDF.

3. Następnie przejdź do Ustawienia > Ogólne > Regulamin i Polityka Prywatności. Z rozwijanego menu wybierz odpowiednie pliki PDF.


Gdzie klient może pobrać Politykę Prywatności i Regulamin w postaci PDF

Po zalogowaniu się do swojego konta, klient może pobrać oba pliki w formacie PDF. Pamiętaj, że musisz je najpierw dodać zgodnie z instrukcją z poprzedniego kroku.


W jaki sposób klient może zmienić udzielone zgody?

Po zalogowaniu się do konta, powinien nacisnąć przycisk Edytuj, a następnie zmienić akceptację zgody na newsletter.


W jaki sposób klient może samodzielnie usunąć konto?

Po zalogowaniu się do konta, powinien nacisnąć przycisk Edytuj, a następnie na dole strony kliknąć Usuń konto. 


Jak wygenerować plik ZIP z wszystkimi informacjami o kliencie?

W panelu sklepu przejdź do Klienci > wybierz klienta > trzy kropki > Generuj raport


W jaki sposób klient może samodzielnie pobrać plik ZIP z informacjami zawierającymi jego wszystkie przetwarzane dane.

Po zalogowaniu się do konta, powinien nacisnąć przycisk Edytuj, a następnie na dole strony kliknąć Pobierz. 


Checkboxy

Checkboxy przy zapisie na newsletter oraz w formularzu kontaktowym

Dostępne są automatycznie na wszystkich nowych szablonach. Jeśli korzystasz z starszego szablonu to możesz pobrać nowy, dopisać samodzielnie kod HTML lub napisać na [email protected] abyśmy dodali go za Ciebie 🙂

Checkboxy przy rejestracji kont klientów.

W planie Adv i wyższym masz możliwość włączenia kont klientów. Jeśli nie personalizowałeś strony kont klientów, to wymagane checkboxy pojawią się automatycznie. Jeśli zmieniłeś ich wygląd, to możesz dodać tą funkcjonalność samodzielnie lub napisać do nas na [email protected]

W treści zgód linkujemy do Polityki Prywatności oraz Regulaminu w formacie PDF. Pamiętaj, by dodać te pliki i następnie wybrać je w Ustawieniach Ogólnych. Dowiedz się jak to zrobić.

Czy artykuł był pomocny?

Nie znalazłeś tego, co szukasz?

Skontaktuj się z nami
Team