Wypróbuj za darmo

    Jak utworzyć i dodać producenta do produktu

    Z tego artykułu dowiesz się:

    1. Jak utworzyć producenta
    2. Jak powiązać produkt z producentem

    Umieszczenie na karcie produktu informacji o producencie jest ważnym elementem zarządzania sklepem i sprzedażą, ponieważ:

    • wiadomo kto jest producentem danego produktu w sklepie;
    • jej przypisanie do każdego produktu jest wymagane, jeśli korzystasz z feedu produktowego w pliku XML dla Facebooka, Google czy porównywarek cen;
    • jej powiązanie z produktem umożliwia tworzenie kuponów rabatowych działających tylko na produkty wybranego producenta.

     

    1. Jak utworzyć nowego producenta?

    Aby do danego produktu dodać producenta, najpierw musisz go utworzyć. W tym celu:

    1. W panelu administracyjnym sklepu przejdź do zakładki Obsługa sklepu > Producenci i w prawym górnym rogu kliknij DODAJ PRODUCENTA
      Jak dodać producenta
    2. Wypełnij obowiązkowe pole Nazwa (nazwa producenta), oraz opcjonalnie:
      • Adres URL – po jego wpisaniu, nazwa/logo producenta na stronie ze szczegółami produktu, będzie jednocześnie odnośnikiem do podanej przez ciebie strony WWW. Pozostaw to pole puste, aby nazwa producenta na stronie ze szczegółami produktu, po kliknięciu prowadziła do listy pozostałych produktów tego producenta w twoim sklepie;
      • Zdjęcie (logo) – logo, które będzie wyświetlane zamiast nazwy na stronie ze szczegółami produktu, obsługiwane formaty: *.jpg, *.gif lub *.png;
      • Opis – kilka zdań na temat producenta.
        Jak dodać producenta
    3. Po uzupełnieniu danych kliknij w przycisk ZAPISZ

    Po zapisaniu pojawi się druga zakładka Pozycjonowanie w której możesz określić Tytuł strony, META Description, META Keywords (nieuwzględniane przez Google) oraz przyjazny adres URL. Więcej na temat zakładki Pozycjonowanie przeczytasz tutaj.

     

    2. Jak dodać producenta do produktu?


    Do pojedynczego produktu

    1. Przejdź na listę produktów do zakładki Obsługa sklepu > Produkty
    2. Wejdź do edycji produktu któremu chcesz przypisać producenta
    3. W zakładce Dane podstawowe z rozwijanej listy wybierz wcześniej utworzonego Producenta i ZAPISZ zmiany
      Jak dodać producenta

    Dla kilku produktów jednocześnie

    1. Przejdź na listę produktów do zakładki Obsługa sklepu > Produkty
    2. Zaznacz produkty którym chcesz przypisać tego samego producenta, z listy akcji wybierz Zmień producenta, wskaż go (dostępna jest również opcja całkowitego usunięcia producenta) i kliknij WYKONAJ
      Jak dodać producenta
    3. Po kilku sekundach zmiana zostanie zachowana (obserwuj komunikat menadżera postępu w lewym dolnym rogu strony)

    Mogą zainteresować cię również:
    Pozostałe zagadnienia związane z konfiguracją producentów w sklepie Shoper
    Zarządzanie sortowaniem i kolejnością produktów producentów

    Przetestuj sklep internetowy
    Shoper przez 14 dni za darmo

    Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności