Jak możemy Ci pomóc?

Newsletter


W tym artykule: 


Zapis na newsletter

Twoi klienci mogą zapisać się na newsletter na dwa sposoby:

  • uzupełnić formularz w Twoim sklepie
  • lub wyrazić chęć zapisu podczas dokonywania zakupu

Jeśli Twój szablon nie ma pola z zapisem na newsletter, wtedy możesz:

  • wybrać inny,
  • stworzyć nowy za pomocą kreatora,
  • skorzystać z aplikacji naszego partnera Squeeze
  • lub napisać do nas abyśmy dodali takie miejsce lub pop-up. W zależności od projektu, wycenimy taką usługę.

Jak wysyłać wiadomości?

W Shoplo nie ma możliwości wysyłania newslettera. Do wysyłania wiadomości potrzebujesz konta na jednej z poniższych platform:

  • GetResponse
  • Freshmail
  • Active Campaign
  • MailChimp

Pamiętaj, że korzystanie z ich usług może wiązać się z dodatkowymi kosztami.

Integracja ich z Shoplo jest bardzo prosta. Wystarczy zainstalować odpowiednią integrację.

Po połączeniu Shoplo z jednym z dostawców e-mail marketingowych, zapisane osoby będą trafiały na odpowiednią listę, do której będziesz mógł wysyłać wiadomości.


Jak zaoferować rabat za zapis na newsletter?

Stwórz kupon rabatowy zgodnie z tym artykułem. Podczas tworzenia kuponu wybierz – jednorazowo dla klienta. W tej sposób, każdy klient będzie mógł skorzystać z rabatu tylko raz. Następnie umieść ten kod w pierwszej powitalnej wiadomości, wysyłanej zaraz po zapisie na newsletter.


Double opt-in

Opcja double opt-in pozwala na zweryfikowanie zapisu na listę mailingową. Osoba, która wpisze swój adres e-mail, będzie musiała zalogować się na swoją skrzynkę i potwierdzić zapis poprzez kliknięcie w automatycznie wygenerowany link.

Getresponse

Opcję double opt-in należy uruchomić w panelu Getresponse. Zaloguj się do swojego konta. Wybierz listę > Ustawienia > Subskrypcja > Wymagaj dodatkowego potwierdzenia > Subskrypcje API

Freshmail

W celu włączenia double opt-in zaznacz w integracji Shoplo opcję double opt-in oraz w panelu Freshmail’a wybierz: Odbiorcy > Wybierz listę > Parametry > Typ listy > Double opt-in

Mailchimp

Jeśli chcesz włączyć opcję double opt-in, w panelu Shoplo wejdź w zarządzanie aplikacjami > mailchimp i zaznacz double opt-it i zapisz zmiany. Pamiętaj, jeśli korzystałeś wcześniej z integracji z Mailchimp, to zaznacz tylko checkbox od double opt-in. Nie zmieniaj listy, na którą zapisują się Twoi klienci. Zmiana listy może spowodować błędne działanie integracji.

Czy artykuł był pomocny?

Nie znalazłeś tego, co szukasz?

Skontaktuj się z nami
Team