Konta klientów
Rejestracja daje klientowi możliwość wglądu w złożone u Ciebie zamówienia (ich daty, statusy itp.) czy zapamiętania danych teleadresowych.
Upewnij się, że posiadasz plan abonamentowy Advanced lub wyższy, w którym znajduje się ta funkcjonalność. Jeżeli tak, dalej postępuj wg poniższych wskazówek.
Udostępnienie możliwości rejestracji i logowania
Przejdź do Ustawienia > Zamówień > Konta klientów
Zdecyduj czy rejestracja ma być wymagana do złożenia zamówienia czy opcjonalna (klient sam zdecyduje, czy chce założyć konto, czy też kupić jako gość)
Następnie wybierz, czy konto klienta będzie aktywne od razu po założeniu, czy też będzie wymagało Twojej weryfikacji i aktywacji
Teraz sprawdź, czy w nagłówku Twojego sklepu pojawił się link do rejestracji/logowania, np.
Jeśli się nie pojawił napisz do nas – umieścimy ten element w Twoim szablonie.