Wypróbuj za darmo

    Jak dodać uwagi dla klienta do zamówienia

    Uwagi do zamówienia można wykorzystać w dwóch przypadkach:

    • Jeśli chcemy dodać notatkę dla siebie (np. aby pamiętać o dołączeniu gratisu) – notatka prywatna
    • Chcemy przekazać jakąś informację klientowi – notatka publiczna
    1. Przejdź do menu Obsługa sklepu > Zamówienia
    2. W kolumnie akcje przy interesującym zamówieniu, kliknij przycisk Uwagi
      Jak wejść w edycję uwag do konkretnego zamówienia
    3. W oknie, które się pojawiło dodaj notatkę dla siebie lub dla klienta i kliknij przycisk Zapisz
      Formularz wprowadzający notatkę do zamównienia.

      Notatki prywatne są widoczne dla administratora w podglądzie zamówienia, natomiast notatki publiczne są widoczne dla klientów na stronie ze szczegółami zamówienia.

    Informacje o obsłudze zamówień, przesyłek oraz fakturowaniu omówiliśmy w wideoporadniku:

    Przetestuj sklep internetowy
    Shoper przez 14 dni za darmo

    Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności