Jak możemy Ci pomóc?

Dodanie notatki oraz tagów do klienta


W tym artykule:


Jak dodać i edytować notatkę?

Podczas procesu finalizacji zamówienia klient może dodać notatkę. Zobaczysz ją w zakładce Klienci > wybierz klienta > Notatki

Notatkę możesz również dodać samodzielnie lub edytować istniejącą.

Przejdź do Klienci > wybierz klienta > Notatki

W celu dodania lub edycji notatki po prostu zacznij pisać. Notatka zostanie automatycznie zapisana. Pamiętaj by nie nadpisać przypadkiem ważnych informacji jakie podał Ci klient.

shoplo-klienci-notatka.png


Jak dodać i usuwać tagi do klienta?

Do każdego klienta możesz dodać tagi. Przejdź do zakładki Klienci > wybierz klienta klikając na jego imię i nazwisko> sekcja Tagi.

Usuń tag poprzez kliknięcie X przy wybranym tagu.

Czy artykuł był pomocny?

Nie znalazłeś tego, co szukasz?

Skontaktuj się z nami
Team