Banery
Dzięki banerom możesz poinformować swoich klientów o nowych produktach, promocjach czy wyprzedażach oraz bezpośrednio skierować ich na odpowiednie podstrony w Twoim sklepie.
W tym artykule dowiesz się:
Jakie są rodzaje banerów?
Banerem może być:
- pojedyncze zdjęcie
- grupa zdjęć wyświetlanych obok siebie
- slajder – zmieniające się zdjęcia.
Odsłona to pojedyncze zdjęcie w banerze.
Jak dodać banery
Przejdź do Wygląd sklepu > Personalizuj.
W miejscu, gdzie możesz dodać banery zobaczysz ikonę zdjęcia oraz komunikat Kliknij tutaj, aby dodać baner
Kliknij. Zobaczysz następujący komunikat:
Następnie wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij nad wyznaczony obszar. Pamiętaj, by po dodaniu zdjęć zapisać zmiany.
Jak edytować banery
Zaraz po dodaniu zdjęć lub jeśli wrócisz do edycji banera zobaczysz trzy zakładki:
Ogólne
Te ustawienia są dostępne tylko dla banerów, które są slajderami. Dotyczą one wszystkich odsłon (zdjęć) jednocześnie.
Wybierz czy zdjęcia mają być automatycznie przewijane, ustaw efekt podczas zmiany na kolejne odsłony banera oraz wybierz czas, po ilu sekundach chcesz pokazać kolejne zdjęcie.
Możesz też dodać strzałki, by ułatwić ręczne przewijanie do kolejnych odsłon.
Wygląd
W tej zakładce możesz zdecydować czy dana odsłona ma być widoczna oraz dodać do niej napis. Wpisz tytuł oraz opis, określ kolor i rozmiar czcionki (w zależności od rodzaju urządzenia: dekstop lub urządzenie mobilne)
Pamiętaj, że dla każdego zdjęcia możesz je edytować indywidualnie. Wystarczy kliknąć w inne zdjęcie.
Zawartość
Określ, gdzie klient ma być przeniesiony po kliknięciu w wybrane zdjęcie oraz opcjonalnie dodaj parametr ALT.