Jak możemy Ci pomóc?

Banery


Dzięki banerom możesz poinformować swoich klientów o nowych produktach, promocjach czy wyprzedażach oraz bezpośrednio skierować ich na odpowiednie podstrony w Twoim sklepie.

W tym artykule dowiesz się:


Jakie są rodzaje banerów?

Banerem może być:

  • pojedyncze zdjęcie
  • grupa zdjęć wyświetlanych obok siebie
  • slajder – zmieniające się zdjęcia.

Odsłona to pojedyncze zdjęcie w banerze.


Jak dodać banery

Przejdź do Wygląd sklepu > Personalizuj.

W miejscu, gdzie możesz dodać banery zobaczysz ikonę zdjęcia oraz komunikat Kliknij tutaj, aby dodać baner

Kliknij. Zobaczysz następujący komunikat:

Następnie wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij nad wyznaczony obszar. Pamiętaj, by po dodaniu zdjęć zapisać zmiany.


Jak edytować banery

Zaraz po dodaniu zdjęć lub jeśli wrócisz do edycji banera zobaczysz trzy zakładki:

Ogólne

Te ustawienia są dostępne tylko dla banerów, które są slajderami. Dotyczą one wszystkich odsłon (zdjęć) jednocześnie.

Wybierz czy zdjęcia mają być automatycznie przewijane, ustaw efekt podczas zmiany na kolejne odsłony banera oraz wybierz czas, po ilu sekundach chcesz pokazać kolejne zdjęcie.

Możesz też dodać strzałki, by ułatwić ręczne przewijanie do kolejnych odsłon.

Wygląd

W tej zakładce możesz zdecydować czy dana odsłona ma być widoczna oraz dodać do niej napis. Wpisz tytuł oraz opis, określ kolor i rozmiar czcionki (w zależności od rodzaju urządzenia: dekstop lub urządzenie mobilne)

Pamiętaj, że dla każdego zdjęcia możesz je edytować indywidualnie. Wystarczy kliknąć w inne zdjęcie.

Zawartość

Określ, gdzie klient ma być przeniesiony po kliknięciu w wybrane zdjęcie oraz opcjonalnie dodaj parametr ALT.

Czy artykuł był pomocny?

Nie znalazłeś tego, co szukasz?

Skontaktuj się z nami
Team