Jak możemy Ci pomóc?

Archiwizacja zamówień


Zamówienia, które zostały już zrealizowane możesz zarchiwizować.


Jak zarchiwizować zamówienie?

Zamówienia możesz zarchiwizować na dwa sposoby.

Bezpośrednio w zamówieniu

Przejdź do Zamówienia > Wybierz zamówienie > trzy kropki > Archiwizuj zamówienie

Na liście zamówień

Przejdź do Zamówienia > zaznacz zamówienia, które chcesz zarchiwizować > z rozwijanej listy wybierz Archiwizuj.


Jak przywrócić zarchiwizowane zamówienie?

W panelu sklepu przejdź do zakładki zamówienia.

Bezpośrednio w zamówieniu

Przejdź do Zamówienia > Wybierz zamówienie > trzy kropki > Przywróć z archiwum

Na liście zamówień

Przejdź do Zamówienia > zaznacz zamówienia, które chcesz zarchiwizować > z rozwijanej listy wybierz Przywróć z archiwum.


Jak sprawdzić, które zamówienia zostały zarchiwizowane, a które nie?

Dzięki zaawansowanym filtrom możesz sprawdzić, które zamówienia zostały zarchiwizowane.

Przejdź do zakładki Zamówienia > Wybierz Filtr > Archiwum > Jeśli chcesz zobaczyć zarchiwizowane zamówienia to zaznacz opcję Tak, natomiast by zobaczyć nadal otwarte zamówienia wybierz Nie.

Czy artykuł był pomocny?

Nie znalazłeś tego, co szukasz?

Skontaktuj się z nami
Team