Archiwizacja zamówień
Zamówienia, które zostały już zrealizowane możesz zarchiwizować.
- Jak zarchiwizować zamówienie?
- Jak przywrócić zarchiwizowane zamówienie?
- Jak sprawdzić, które zamówienia zostały zarchiwizowane, a które nie?
Jak zarchiwizować zamówienie?
Zamówienia możesz zarchiwizować na dwa sposoby.
Bezpośrednio w zamówieniu
Przejdź do Zamówienia > Wybierz zamówienie > trzy kropki > Archiwizuj zamówienie
Na liście zamówień
Przejdź do Zamówienia > zaznacz zamówienia, które chcesz zarchiwizować > z rozwijanej listy wybierz Archiwizuj.
Jak przywrócić zarchiwizowane zamówienie?
W panelu sklepu przejdź do zakładki zamówienia.
Bezpośrednio w zamówieniu
Przejdź do Zamówienia > Wybierz zamówienie > trzy kropki > Przywróć z archiwum
Na liście zamówień
Przejdź do Zamówienia > zaznacz zamówienia, które chcesz zarchiwizować > z rozwijanej listy wybierz Przywróć z archiwum.
Jak sprawdzić, które zamówienia zostały zarchiwizowane, a które nie?
Dzięki zaawansowanym filtrom możesz sprawdzić, które zamówienia zostały zarchiwizowane.
Przejdź do zakładki Zamówienia > Wybierz Filtr > Archiwum > Jeśli chcesz zobaczyć zarchiwizowane zamówienia to zaznacz opcję Tak, natomiast by zobaczyć nadal otwarte zamówienia wybierz Nie.