Jak możemy Ci pomóc?

Zarządzanie sklepem Shoplo przez Multichannel


Połączenie sklepu Shoplo z Multichannel

By połaczyć Twój sklep Shoplo z Multichannel, zaloguj się do panelu Multichannel i z menu po lewej wybierz przycisk plus “+”:

Znajdź ‘Shoplo’ i kliknij Połącz:

Zobaczysz pop-up. Jeśli już posiadasz sklep Shoplo kliknij Połącz (Connect), jeśli nie – kliknij stwórz sklep (Create your store here).

Postępuj zgodnie z krokami wyświetlanymi na ekranie:

Następnie kliknij “Zainstaluj” (Install)

W zależności od liczby produktów, połaczenie Twojego sklepu z Multichannel może zająć kilka minut.

Jak działa synchronizacja?

Po połączeniu Sklepu Shoplo z Shoplo Multichannel wszystkie zmiany w zamówieniach, klientach oraz stanach magazynowych będą natychmiastowo odzwierciedlone w Shoplo Multichannel.

Ważna informacja: po połączeniu kont zmiany w produktach, jak i w stanach magazynowych należy wykonywać z konta Shoplo Multichannel. 

Jeśli ręcznie zmienisz stany magazynowe w sklepie Shoplo, to Shoplo Multichannel natychmiastowo je nadpisze. Jeśli natomiast zmienisz szczegóły produktu, to te dane mogą nie zostać poprawnie zaktualizowane w Multichannel powodując różnicę w danych na różnych kanałach. W celu uniknięcia takiej sytuacji, wszystkie zmiany wprowadzaj z poziomu panelu Multichannel. 

Czy artykuł był pomocny?

Nie znalazłeś tego, co szukasz?

Skontaktuj się z nami
Team