Jak możemy Ci pomóc?

Zarządzanie sklepem na Shopify poprzez Multichannel


Połączenie sklepu na Shopify z Shoplo Multichannel.

W celu połączenia Twojego konta na Shopify z Multichannel postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Zaloguj się do Twojego konta Multichannel i z menu po lewej kliknij przycisk plusa “+”.

Znajdź ‘Shopify’ i klinij Połącz (Connect):

Wprowadź nazwę Twojego sklepu na Shopify.

Wpisz tylko nazwę sklepu, a nie cały adres URL.

Przykład: Jeśli Twój sklep ma adres demo-store.myshopify.com, wpisz demo-store.

Jeśli jesteś zalogowany do swojego konta, zostaniesz na nie przekierowany, jeśli nie – system poprosi Cię o zalogowanie.

Następnie zobaczysz poniższy ekran. Kliknij Zainstaluj (Install)

Zostaniesz przekierowany do Shoplo Multichannel, gdzie rozpocznie się import produktów.

Jak działa synchronizacja?

Po połączeniu Shopify z Shoplo Multichannel, wszystkie zmiany w zamówieniach, klientach oraz stanach magazynowych będą natychmiastowo odzwierciedlone w Shoplo Multichannel.

Ważna informacja: po połączeniu kont zmiany w produktach, jak i w stanach magazynowych należy wykonywać z konta Shoplo Multichannel. 

Jeśli ręcznie zmienisz stany magazynowe w Shopify, to Shoplo Multichannel natychmiastowo je nadpisze. Jeśli zmienisz szczegóły produktu, to dane mogą nie zostać poprawnie zaktualizowane w Multichannel powodując różnicę w danych na różnych kanałach. By uniknąć takiej sytuacji wszystkie zmiany wprowadzaj z poziomu panelu Multichannel. 

Czy artykuł był pomocny?

Nie znalazłeś tego, co szukasz?

Skontaktuj się z nami
Team