Jak możemy Ci pomóc?

Zarządzanie kontem Multichannel


Ustawienia konta (Account settings)

Kliknij ikonę awatara znajdującą się w dolnym lewym roku, a następnie wybierz “Account settings”.

Profile – W tej sekcji:

  • Zmienisz adres e-mail, który służy między innymi do logowania się na Twoje konto w Shoplo Multichannel.
  • Zmienisz hasło,
  • oraz zamkniesz swoje konto. Pamiętaj, że po zamknięciu konta usuniemy wszystkie dane z nim związane.

Subscriptions – W tej sekcji znajdziesz informacje na temat aktualnego planu, subskrypcji oraz zaktualizujesz dane do płatności za abonament.

Billing Information – Tutaj możesz dodać oraz poprawić informacje o szczegółach karty kredytowej.

Invoices – W tej sekcji znajdziesz faktury do pobrania.

Jak naliczana jest płatność subskrypcyjna za abonament?

Wysokość abonamentu jest ustalana na podstawie liczby zamówień. Zobacz cennik.

Po utworzeniu konta, podczas okresu testowego zliczamy liczbę zamówień. Po jego zakończeniu poprosimy Ciebie o dane karty i w zależności od tej liczby zostanie naliczony odpowiedni plan abonamentowy (zgodnie z cennikiem).

Następnie jeśli w danym miesiącu będziesz miał więcej zamówień, niż pozwala na to Twój aktualny plan abonamentowy to:

  • Pobierzemy płatność za wyższy plan, proporcjonalnie do liczby dni jakie pozostały jeszcze w danym okresie abonamentowym.
  • oraz zwrócimy Ci pieniądze za niższy plan, proporcjonalnie do liczby niewykorzystanych dni jakie pozostały jeszcze w danym okresie abonamentowym.

Czy artykuł był pomocny?

Nie znalazłeś tego, co szukasz?

Skontaktuj się z nami
Team