Jak możemy Ci pomóc?

Jak połączyć pierwszy kanał sprzedażowy z Multichannel?


Zaraz po założeniu konta zostaniesz poproszony o podłączenie pierwszego kanału sprzedażowego. Zwróć uwagę, by był to Twój główny kanał, na którym masz najbardziej aktualne produkty i stany magazynowe.

  1. Kliknij w logo kanału, który chcesz podłączyć.
  2. Podążaj za instrukcjami pojawiającymi się na ekranie. Zaloguj się do wybranego kanału:

Następnie zostaniesz poproszony o zainstalowanie aplikacji. Wybierz “Zainstaluj” (Install) lub Połącz (Connect) (może się różnić, w zależności od wybranego kanału).  Wyraź zgodę na przyznanie wszystkich uprawnień, o które zostaniesz poproszony.

Na ekranie zobaczysz potwierdzenie importu produktów z wybranego kanału. Po zakończonym imporcie zobaczysz komunikat informujący o liczbie zaimportowanych produktów. Sprawdź informacje na ich temat i kliknij “Continue”.

Zobaczysz ekran, przy pomocy którego możesz połączyć drugi kanał sprzedażowy.

Połączenie drugiego kanału różni się lekko od połączenia pierwszego kanału. Więcej na ten temat dowiesz się z tego artykułu.

Od tej pory wszystkie zmiany, które chcesz wprowadzić w połączonym kanale (np. zmiana stanów magazynowych, opisów produktów itd.) należy robić w panelu Shoplo Multichannel.

Czy artykuł był pomocny?

Nie znalazłeś tego, co szukasz?

Skontaktuj się z nami
Team