Jak możemy Ci pomóc?

Jak połączyć drugi kanał?


Zaraz po połączeniu pierwszego kanału, zostaniesz poproszony o połączenie drugiego. Jeśli z jakichkolwiek powodów wyszedłeś z tej strony lub kliknąłeś “I will do it later”,  możesz wrócić do niej, klikając w ikonę plusa znajdującą się w menu po lewej i wybierając kanał, który chcesz dodać.

Pod nazwą każdego kanału znajdziesz przycisk “Connect” lub “Connect another account” , jeśli już masz połączony ten kanał.

​​

Podobnie jak podczas łączenia pierwszego kanału, postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. Najpierw zaloguj się do wybranego kanału:

Wyraź zgodę na instalację aplikacji, a następnie potwierdź klikając “Install” lub “Connect”

W zależności od liczby produktów na Twoim kanale, import może potrwać kilka minut. W tym czasie postaramy się dopasować importowane produkty, do tych już istniejących w Shoplo Multichannel.

Teraz zostaniesz poproszony o połączenie zaimportowanych produktów z już istniejącymi w Shoplo Multichannel. Dzięki temu procesowi nie będziesz miał duplikatów produktów w swoim magazynie. Shoplo postara się automatycznie połączyć odpowiednie produkty. Przejrzyj listę i sprawdź, czy produkty zostały odpowiednio połączone. Jeśli nie, wybierz jedną z dwóch opcji:

  • Match with product: Wybierz tę opcję, jeśli chcesz połączyć importowany produkt z już istniejącym w Shoplo Multichannel. Zwróć uwagę, że możesz połączyć tylko produkty, które mają taką samą liczbę wariantów.
  • Import as new: Wybierz tę opcję, jeśli dany produkt jeszcze nie istnieje w Twoim głównym magazynie (Shoplo Multichannel)

Proces łączenia produktów należy wykonać jednorazowo przy łączeniu nowego kanału.

Po sprawdzeniu wszystkich produktów, kliknij “Continue”.

W ten sposób udało Ci się podłączyć kolejny kanał i wszystkie Twoje produkty znajdują się w jednym miejscu. 🎉

Czy artykuł był pomocny?

Nie znalazłeś tego, co szukasz?

Skontaktuj się z nami
Team