Jak możemy Ci pomóc?

Co to są feed’y produktowe?


Co to są “feed’y produktowe”?

Feed produktowy to plik XML zawierający informacje na temat produktów. Dane te mogą być wysłane do takich kanałów jak Google Shopping czy Facebook. W ten sposób Twoje reklamy będą posiadały wszystkie informacje na temat promowanych produktów.

Dowiedz się więcej z naszego bloga.

Lista wspieranych plików XML

W chwili obecnej Shoplo Multichannel może wygenerować feed’y produktowe dla następujących kanałów:

Google
Facebook
Bing! 
Criteo
Adroll
Zanox
Tradedoubler
Quarticon
Fruugo
Sociomantic Page 1 Page 2 Page 3 
shopalike *
Homebook *
Ceneo *
Allani *
Domodi *

  • – Dokumentacja w j. polskim.

Jak stworzyć pierwszy feed produktowy?

W menu po lewej kliknij “Product feed”

Zobaczysz listę wszystkich dostępnych kanałów. Wybierz jeden i kliknij ‘Continue’.

Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. Nazwij swój feed produktowy i kliknij “Continue”

Następnie wybierz kanał, z którego  feed ma czerpać produkty i kliknij “‘Continue’.

Wybierz pojedyncze produkty lub zaznacz wszystkie i kliknij ‘Next’.

Wybierz odpowiednie kategorie i kliknij‘Continue’.

W tym kroku masz możliwość dodania parametrów śledzenia (UTM), by móc monitorować ruch wygenerowany przez ten feed. Uzupełnij dane i kliknij ‘Done’.

Teraz możesz skopiować link do feed’a.

Jak usunąć feed produktowy?

W celu usunięcia Feed’a produktowego w panelu Shoplo Multichannel kliknij ‘Product feed’ w menu po lewej.

Znajdź odpowiedni Feed i kliknij ikonę kosza.

Potwierdź klikając ‘Delete’.

Jak edytować feed produktowy?

Feed’y produktowe nie mogą być edytowane. Jeśli chcesz wprowadzić zmiany to usuń go i stwórz nowy w jego miejsce.

Czy artykuł był pomocny?

Nie znalazłeś tego, co szukasz?

Skontaktuj się z nami
Team