Aplikcja mobilna Shoplo na iOS i Android
Dzięki aplikacji mobilnej możesz na bieżąco zarządzać swoimi kanałami sprzedaży, nawet jeśli nie masz dostępu do komputera. Wystarczy Ci urządzenie mobilne z iOS lub Androidem oraz dostęp do Internetu.
W tym artykule:
- Na jakich platformach działa aplikacja?
- Logowanie i wybór konta
- Informacja dla osób synchronizujących stany przy pomocy aplikacji Shared Stock
Na jakich platformach działa aplikacja?
Aplikacja mobilna dostępna jest na dwóch platformach z systemem:
- iOS (dla wersji od 8.0 lub nowszych)
- Android (dla wersji od 4.1 lub nowszych)
Logowanie i wybór konta
Pobierz aplikację na swoje urządzenie mobilne:
Do aplikacji możesz zalogować się swoim kontem Shoplo Multichannel lub Shoplo Store.
Wpisz adres e-mail i hasło:
Jeśli do adresu e-mail masz przypisane więcej niż jedno konto, będziesz mógł wybrać kanał, do którego chcesz się zalogować.
Jeżeli na każdym koncie masz inne hasło, aplikacja po wyborze kanału może poprosić Cię o jego podanie.
Informacja dla osób posiadających sklep na Shoplo oraz jego wersje językowe synchronizowane za pomocą aplikacji Shared Stock
W aplikacji mobilnej sklep główny, jak i jego wersje językowe, zobaczysz jako osobne konta, do których możesz się zalogować.
Jeśli chcesz zarządzać nimi z poziomu jednego konta (bez potrzeby przelogowywania się), skorzystaj z Shoplo Multichannel. Załóż konto i połacz wszystkie Twoje kanały (w tym przypadku wersje językowe) za pomocą Shoplo Multichannel.
Pamiętaj, że od tego momentu, wszystkie zmiany w stanach magazynowych oraz opisach należy wykonywać z panelu Multichannel.
Dodatkowo mogą zostać pobrane opłaty zgodnie z cennikiem.