Jak możemy Ci pomóc?

Aplikcja mobilna Shoplo na iOS i Android


Dzięki aplikacji mobilnej możesz na bieżąco zarządzać swoimi kanałami sprzedaży, nawet jeśli nie masz dostępu do komputera. Wystarczy Ci urządzenie mobilne z iOS lub Androidem oraz dostęp do Internetu. 

W tym artykule:


Na jakich platformach działa aplikacja?

Aplikacja mobilna dostępna jest na dwóch platformach z systemem:

  • iOS (dla wersji od 8.0 lub nowszych)
  • Android (dla wersji od 4.1 lub nowszych)

Logowanie i wybór konta

Pobierz aplikację na swoje urządzenie mobilne:

Do aplikacji możesz zalogować się swoim kontem Shoplo Multichannel lub Shoplo Store. 

Wpisz adres e-mail i hasło: 

shoplo_mobile_app_login.png

Jeśli do adresu e-mail masz przypisane więcej niż jedno konto, będziesz mógł wybrać kanał, do którego chcesz się zalogować. 

Jeżeli na każdym koncie masz inne hasło, aplikacja po wyborze kanału może poprosić Cię o jego podanie. 


Informacja dla osób posiadających sklep na Shoplo oraz jego wersje językowe synchronizowane za pomocą aplikacji Shared Stock

W aplikacji mobilnej sklep główny, jak i jego wersje językowe, zobaczysz jako osobne konta, do których możesz się zalogować.

Jeśli chcesz zarządzać nimi z poziomu jednego konta (bez potrzeby przelogowywania się), skorzystaj z Shoplo Multichannel. Załóż konto i połacz wszystkie Twoje kanały (w tym przypadku wersje językowe) za pomocą Shoplo Multichannel.

Pamiętaj, że od tego momentu, wszystkie zmiany w stanach magazynowych oraz opisach należy wykonywać z panelu Multichannel.

Dodatkowo mogą zostać pobrane opłaty zgodnie z cennikiem

Czy artykuł był pomocny?

Nie znalazłeś tego, co szukasz?

Skontaktuj się z nami
Team