Nowe możliwości. Nowe perspektywy. Nowe Shoplo.

Poznaj naszą historię
creator

Zrozumieć zmiany

W 2012 roku stworzyliśmy Shoplo z wewnętrznej potrzeby. Chcieliśmy uprościć proces prowadzenia sklepu internetowego. Minęło prawie 5 lat, a Shoplo pokochały już tysiące większych i mniejszych marek.

Nadszedł dzień, w którym zadaliśmy sobie pytanie… Jaki jest nasz cel dziś? Jaka jest misja Shoplo, która inspiruje nas do działania każdego dnia? Jakie wartości powodują, że tyle marek chce tworzyć swoje historie w oparciu o nasz produkt? Okazało się, że odpowiedź znaliśmy od dawna, ale nie byliśmy jej w pełni świadomi.

Aby nadążyć za tak kreatywną grupą, która tworzy Shoplo potrzebowaliśmy doszlifować sposób prezentacji naszej marki. Tak, aby jeszcze lepiej odzwierciedlić jej charakter.

"

Dotychczasowe elementy graficzne spełniały swoją funkcję, jednak nie do końca odzwierciedlały ducha i filozofię firmy. Przed rozpoczęciem pracy zebraliśmy materiał, który pozwolił nam zrozumieć oczekiwania Shoplo. Jednym z wymogów nowej identyfikacji była łatwa adaptacja elementów graficznych na wzór do skarpet. Już po tym wiedzieliśmy, że będzie nam się świetnie współpracować.

less.

creator
"

Shoplo jest w czasie intensywnego wzrostu, rozwoju i wdrażania nowych, świeżych pomysłów. Jest to moment, w którym warto również pomyśleć o kwestii wizualnej, która wyrazi zmiany i złożoność oferty firmy.

less.

Nowe Shoplo

Nadal naszym głównym celem była chęć pomocy sprzedawcom w ich codziennej pracy. Aby wyjść naprzeciw ich rosnącym problemom, uzupełniliśmy swoją ofertę o zupełnie nowe rozwiązanie. Stworzyliśmy narzędzie, które oszczędza czas i pomaga sprzedawać więcej. Korzystać mogą z niego wszyscy sprzedawcy, niezależnie od platformy internetowej, na której znajduje się ich sklep. Tym bardziej zależało nam na tym, aby w tej mnogości różnych produktów klienci nadal mogli łatwo identyfikować się z marką Shoplo i dzielić nasze wartości.

logo 1
logo 2
logo 3
logo 4

Jedność w wielości

Podejmując się tak odważnej misji jesteśmy świadomi, że Shoplo musi pozostać elastyczne i utrzymać ducha innowacyjności. Nasza nowa identyfikacja musi idealnie odzwierciedlać nasze cele i wartości oraz dawać nieskończone możliwości tworzenia nowych rozwiązań. Przed Wami efekt kilku miesięcy pracy Studia less. i Shoplo.

"

Po wspólnie określonych założeniach udało nam się znaleźć kwintesencję przekazu: jedność w wielości - to był nasz punkt zaczepienia.

Modułowy system, który powstał jest taki, jak Shoplo: elastyczny, otwarty na nowości, inspirujący do tworzenia, działania i dzielenia się tym, co potrafimy.

Wybrane elementy bazowe należało uwzględnić w blisko 10 submarkach, dedykowanych ilustracjach, kontenerze gadżetów, 20 000 pikselach strony www, 700 m2 biura, na materiałach drukowanych oraz nośnikach elektronicznych.

less.

creator creator creator

Pracując z kreatywnymi klientami na co dzień, jesteśmy inspirowani każdym ich działaniem.

To oni są dla nas paliwem i dzięki nim się rozwijamy. Nowe Shoplo jest stworzone przez nich i dla nich samych. Chcemy być częścią sukcesu naszych klientów, być obok nich, gdy celebrują ważne wydarzenia w życiu marki i wspomagać ich, gdy mają ciężki dzień.

Shoplo to nowa jakość w partnerstwie i w biznesie. To otwartość, wsparcie i zaangażowanie w budowaniu sukcesu marek naszych klientów.

creator
"

Shoplo nie tylko chce dopieścić swoich klientów, ale również pracowników, tworząc im przyjazne miejsce do pracy. Należało zatem w jednej identyfikacji zawrzeć bardzo dużo treści: różnorodność tematyczną sklepów, charakter pracowników, cele firmy oraz modułową i elastyczną ofertę.

less.

creator
"

Shoplo to firma, która szanuje pracę innych ludzi - nie tylko osób, które korzystają z ich usług, ale również ludzi, z których usług sami korzystają.

Jako studio projektowe spotkaliśmy się ze zrozumieniem, chęcią współpracy, a także z otwartą głową na niestandardowe rozwiązania. Dzięki otwartości i przyjaznej komunikacji udało nam się wspólnie wypracować kompleksową i przemyślaną identyfikację.

less.

Współpraca

Tak ważnego kroku nie mogliśmy powierzyć po prostu zwykłej agencji. Wybraliśmy partnera, z którym poczuliśmy “chemię”, i z którym od razu znaleźliśmy zrozumienie dla naszego celu. Studio less. to nie jest zwykła agencja, tylko ogromna machina kreatywności i profesjonalizmu, która raz uruchomiona jest niemożliwa do zatrzymania. :)

Zobacz naszą nową stronę

creator