Bądź blisko swoich klientów. Czatuj z nimi na stronie sklepu.
Wyciągnij pomocną dłoń do osób odwiedzających Twój sklep internetowy. Zapraszaj do rozmowy, czatuj, pomagaj, zyskaj zadowolonych klientów.
Rozmowa na czacie to najlepszy sposób na poznanie oczekiwań i budowę relacji. Bądź na wyciągnięcie ręki, kiedy Twoi klienci najbardziej tego potrzebują.
Zapraszaj odwiedzających sklep do rozmowy dzięki automatycznym kampaniom. Zapewnij profesjonalne wsparcie, odpowiedz na ich potrzeby i zachęć do zakupu.
Bądź ze swoimi klientami w trakcie procesu zakupowego. Pomagaj i doradzaj w czasie rzeczywistym, zapobiegaj efektowi “porzuconych koszyków” i zwiększ szansę na sprzedaż.
Oferuj swoim klientom pomoc w czasie rzeczywistym. Odpowiadaj na pytania i doradzaj dokładnie wtedy, kiedy odwiedzający stronę najbardziej tego potrzebują.
Nawiąż kontakt z odwiedzającymi stronę. Automatyczne zaproszenia do rozmowy pozwolą Ci zaangażować potencjalnych klientów we właściwym momencie, zapobiegać porzuconym koszyka i zwiększyć szansę na sprzedaż.
Poznaj lepiej zachowanie osób odwiedzających Twój sklep internetowy. Podglądaj w czasie rzeczywistym kto, kiedy oraz jakie podstrony ogląda. Odróżnij użytkowników powracających, od tych którzy odwiedzają Cię po raz pierwszy.
Podgląd tego, co pisze do Ciebie użytkownik, pozwoli Ci szybko przygotować właściwą odpowiedź i rozwiązać problem. Oferując natychmiastową pomoc, pokażesz swój profesjonalizm i zaangażowanie.
Chcesz rozmawiać z większą ilością klientów? Przyciągnij uwagę odwiedzających pięknymi grafikami i zaproś ich do kontaktu. Skorzystaj z przygotowanej przez nas galerii lub wgraj własną.
Aplikacja mobilna Shoplo daje Ci pełną kontrolę nad Twoim biznesem e-commerce. Teraz możesz z łatwością zarządzać zamówieniami, klientami, produktami czy promocjami z poziomu swojego telefonu.
Rozmawiaj z nimi na czacie
Wypróbuj Shoplo CzatUżytkownicy Shoplo mogą wypróbować czat za darmo przez 15 dni. Nasze narzędzie jest dostępne na planach Advanced oraz VIP bez dodatkowych opłat.