Prowadzisz sklep internetowy i narzekasz na brak czasu. Chciałbyś pozostawać w kontakcie z klientami. Zależy Ci na tym, żeby pozytywnie myśleli oni o Twoim sklepie i często do niego zaglądali. Nie wiesz, jak się do tego zabrać? Shoplo.com ma coś dla Ciebie. Dzięki naszej najnowszej aplikacji Marketing Automation, możesz zautomatyzować wysyłkę maili do Twoich klientów, abyś mógł się z nimi kontaktować, oszczędzając przy tym swój cenny czas.

Materiał bonusowy: Pobierz nasz ebook i sprawdź, jakie funkcjonalności powinna mieć nowoczesna platforma e-commerce!

Czym dokładnie jest Marketing Automation?

Jest to aplikacja, która pozwala na automatyczne wysyłanie maili do Twoich klientów po to, aby:

  • zwiększyć ich zadowolenie z usług Twojego sklepu
  • przypominać konsumentom Twoją ofertę
  • a w konsekwencji…zwiększać Twoją sprzedaż

W ramach Marketing Automation możesz wysyłać 4 rodzaje e-maili:

  • Po złożeniu zamówienia – aby podziękować i zachęcić do kolejnych zakupów
  • Po zapisaniu się na newsletter – aby przywitać się z klientem
  • Po porzuceniu koszyka – aby skłonić konsumenta do finalizacji zamówienia
  • Do nieaktywnych klientów – aby zachęcić ich do ponownych zakupów w Twoim sklepie

Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy treść wszystkich maili , jednak jeżeli chcesz, możesz ją dowolnie edytować. To także Ty decydujesz, które wiadomości chcesz wysyłać i kiedy. A system robi to za Ciebie, abyś w tym czasie mógł zając się tym, na co masz ochotę.

Co więcej, udostępniamy Ci także statystyki dotyczące wysłanych maili, abyś mógł je na bieżąco kontrolować i reagować na odpowiedzi klientów.

Aplikację możesz pobrać w naszym AppStorze.

Dajemy Ci także możliwość bezpłatnego testu przez miesiąc.

Zautomatyzuj proces wysyłki maili i ciesz się oszczędnością czasu!

Średnia 5 (1 głosów)
[Głosów:1    Średnia:5/5]
Agnieszka Lekszycka

Agnieszka Lekszycka

Od kilku lat związana z branżą ecommerce. Pracowała dla startupów w Polsce, Hiszpanii i Londynie - m.in. dla Shoplo, Booking.com oraz GoldenLine. Specjalizuje się w marketingu. Uwielbia podróżować i planuje odwiedzić wszystkie państwa na świecie!