
Kreacje ambientowe tworzy się pod konkretny produkt i konkretną grupę docelową - dlatego też nie są to powielane akcje. Nie do końca wykorzystywany i doceniany sposób promocji w naszym kraju pozostawia Ci wielkie pole do popisu. Zainspiruj się najlepszymi i skutecznie dotrzyj do swojego klienta.
McDonald's i akcja 'darmowa kawa'
Mijający czas napędza każdego z nas. McDonald's sprytnie zareklamował swoje restauracje i akcję z zupełnie darmową kawą, tworząc ambient ze zwykłej wiaty przystankowej. Od 20 kwietnia do 3 maja wypełniona wiata z każdym dniem stawała się coraz bardziej pusta, co przypominało o zbliżającym się końcu akcji. Tick tock..

Jedziesz za szybko? Zobacz, co może Ci się przytrafić
Ambient wykorzystywany jest w przeróżnych branżach. Kreacje, które przestrzegają przed nadmierną prędkością zawsze mocno chwytały za serce swoich odbiorców, lecz poniższy przykład wykorzystania billboardów drogowych jako ambient to zdecydowanie jedna z najmocniejszych kreacji tego typu w ostatnich latach.
Coca-Cola zbliża ludzi
Firma z branży FMCG często w swoich działaniach marketingowych promuje przyjaźń i miłość. Dzięki poniższej akcji, marka z pewnością ociepliła swój wizerunek.
Żywy billboard
Ambient wykorzystuje się często na przystankach komunikacji miejskiej, nadając kontekst przestrzeni publicznej czy za pomocą zwykłych nośników reklamowych. Akcja ‘Żywy billboard’ internetowego sklepu LAREDOUTE.FR to idealny przykład wykorzystania reklamy ambientowej w branży fashion. Udowadnia, iż reklama offline nie tylko zwróci uwagę potencjalnego klienta na mieście, ale także ma viralowy potencjał i szansę na odniesienie sukcesu w Internecie.
Lepiej się ubezpiecz
Sprytne granie na skrajnych emocjach bez wątpienia zapada mocno w pamięć odbierającym przekaz. Pomysłowo wykorzystała to jedna z firm ubezpieczeniowych.

Wstajemy, wstajemy - gorąca kawa z rana
Firma Folgers Coffee wpadła na to, aby wykorzystać nieodłączne elementy wielkomiejskości jako skupiający wzrok środek komunikacyjny.

Hot Sauce Wolf ogrzewa Ci ręce
Kolejne niespotykane wykorzystanie Out-Dooru do zareklamowania swojego produktu. Co więcej, kolejny sposób, który nie wymaga wielkobudżetowej kampanii. Proste, pomysłowe i z humorem.
Biegaj. Just do it.
Nike od początku działalności firmy postawił na identyfikowanie swojej marki jako tej, której przekaz ma jedno określone zadanie - motywować do sportowego i zdrowego trybu życia. Prostota to jedna z głównych cech mistrzowskiej kreacji.

Przenosimy górskie powietrze do brudnego miasta - zróbmy to razem
Jednym z zadań reklamy ambientowej jest interakcja z dobraną grupą docelową i otoczeniem. Poniższy przykład pokazuje, jak zaangażować odbiorców oraz sprawić, aby czynnie brali udział w akcji marketingowej.
Miejski trymer
Wykorzystanie kolejnego elementu miejskiego w sposób humorystyczny i niespodziewany. Panasonic kreatywnie pokazuje, co stanie się z Twoim nosem, jak porządnie o niego nie zadbasz.
przeczytaj także
What’s a Rich Text element?
The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.
Static and dynamic content editing
A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!
How to customize formatting for each rich text
Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.