W 2016 roku opublikowaliśmy kilkadziesiąt wszelkiego rodzaju artykułów, poradników oraz materiałów video. Dzisiaj prezentujemy te, które cieszyły się największym powodzeniem. Dzięki temu trafisz na najlepsze treści, które być może umknęły ci w mijającym roku.


10. Strategia cenowa krok po kroku

strategia cenowa krok po kroku

W przypadku większości sklepów internetowych w Polsce ceny ustalane są w bardzo prosty sposób – spójrzmy na konkurencję i na tej podstawie zadecydujmy czy będziemy sprzedawali trochę taniej lub trochę drożej. Niestety, taka postawa może wyrządzić więcej szkody niż przynieść realnych korzyści, które pozwolą na dalszy rozwój firmy.

9. Działania w social media, które podniosą Twoją sprzedaż

działania w social media podniesienie sprzedaży

Obecność w mediach społecznościowych to doskonały sposób na powiększenie Twojej sprzedaży. Poznaj sposoby, dzięki którym w szybkim tempie polepszysz swoje statystyki, a Twój biznes będzie rozwijał się jeszcze szybciej niż do tej pory.

8. Które social media sprzedają?

które social media sprzedają

W dobie ogromnego boomu na komunikację w social media czasami zapominamy o realnym zysku, jaki może ona przynieść. Polscy marketerzy inspirowani trendami obowiązującymi w Stanach Zjednoczonych oraz Europie Zachodniej czasami przeceniają opłacalność komunikacji w wielu kanałach mediów społecznościowych. Zobacz te, które rzeczywiście przynoszą realny zysk.

7. Jak uchronić firmę przed bankructwem? Unikaj tych 7 błędów

ochrona przed bankructwem

Statystyki są bezlitosne – 7 na 10 debiutujących na rynku firm nie jest w stanie przetrwać pierwszego roku działalności. Niestety większość początkujących przedsiębiorców popełnia te same błędy. Dziś przedstawiamy – ku przestrodze – 7 zagrożeń czyhających na Ciebie podczas Twojej biznesowej drogi.

6. Skuteczna reklama na Facebooku. Tych 6 porad pomoże Ci zaoszczędzić sporo pieniędzy

skuteczna reklama na facebooku

Zapewne z własnego doświadczenia doskonale zdajecie sobie sprawę z tego, jak pożytecznym narzędziem w pozyskiwaniu nowych klientów mogą być reklamy na Facebooku. Jestem przekonany, że kilka porad przedstawionych przeze mnie niżej pozwoli Wam w pełni wykorzystać potencjał Facebook Ads i przede wszystkim uniknąć marnowania Waszych pieniędzy.

5. VIDEO: Lean canvas – zweryfikuj swój pomysł na biznes w 20 minut

lean canvas - zweryfikuj pomysł na biznes

Lean canvas to prosta metoda, dzięki której zweryfikujesz swój pomysł na biznes w około 20 minut. Nie trać czasu i nie pisz opasłego, długiego i skomplikowanego biznesplanu. Przyjrzyj się lepiej metodzie lean canvas.

4. Pomysły na biznes z małym kapitałem początkowym (+ audio)

pomysł na biznes z małym kapitałem początkowym

Chciałbyś prowadzić własny biznes w Internecie, ale nie masz zbyt wielkiego kapitału początkowego? Oto kilka przykładów, co możesz sprzedawać nie inwestując na starcie całego swojego majątku.

3. Jak kreatywnie pakować produkty

kreatywne pakowanie produktów

Pakowanie produktów to prawdziwa sztuka, która wymaga kreatywności, wyjścia poza schemat oraz wyczucia gustu Twoich klientów. Jednak zdecydowanie warto spróbować zmierzyć się z tym wyzwaniem, aby wyjść poza dominujący szary i nijaki karton oraz białą taśmę klejącą.

2. 5 największych błędów w postach na Facebooku

5 błędów na facebooku

Komunikowanie się z klientami przy pomocy Facebooka to w dzisiejszych czasach konieczność. Niestety łatwo popełnić błędy, które sprawiają, że wykorzystanie tej platformy staje się całkowicie nieefektywne. Przedstawiamy 5 największych, a zarazem najczęstszych pomyłek.

1. 5 sposobów na zwiększenie ruchu SEO w sklepie internetowym

zwiększenie ruchu seo

Jeśli mielibyśmy szukać najskuteczniejszych form reklamy dla sklepów internetowych to jedną z nich na pewno byłoby SEO. Dobra widoczność sklepu w wyszukiwarce prawie zawsze przekłada się na równie dobre zyski. Z tego artykułu wyniesiesz 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie widoczności swojego sklepu w wynikach wyszukiwania.


Wszystkie artykuły z tego zestawienia zostały opublikowane w 2016 roku. Jeśli w oko wpadły Ci jeszcze inne teksty, daj znać w komentarzach.

Miłej lektury i szczęśliwego nowego roku!

Średnia 3.5 (2 głosów)
[Głosów:2    Średnia:3.5/5]
Agnieszka Lekszycka

Agnieszka Lekszycka

Od kilku lat związana z branżą ecommerce. Pracowała dla startupów w Polsce, Hiszpanii i Londynie - m.in. dla Shoplo, Booking.com oraz GoldenLine. Specjalizuje się w marketingu. Uwielbia podróżować i planuje odwiedzić wszystkie państwa na świecie!